1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    racistische hoezo dat.
    sinds wanneer is het benoemen van een koe.li of dalits of een vuilnisman of putjesschepper racistische.
    hoe zielig kan je nog zijn wanneer je niet beseft dat jij misschien de grootste racist bent.
    Als DEMO een roomblanke pro zwarte piet Hollander zou zijn:

    "racistische hoezo dat.
    sinds wanneer is het benoemen van een zwarte piet racistisch.
    hoe zielig kan je nog zijn wanneer je niet beseft dat jij misschien de grootste racist bent."

    Iemand is pas een racist als hij of zij zich zo uit. Jij uit je herhaaldelijk zo tegen mij.
    Je kunt je niet eens meer inhouden, en je hebt het niet eens meer in de gaten.
    Dat riekt naar institutioneel racisme aan jou kant.

    Je weet zelf dat je het woord koe lie hier niet kunt gebruiken.... Omdat het gecensureerd wordt,
    maar je onwetende racistische en discriminerende aard kan het niet laten.
    Keer op keer op keer.

    Racisme en discriminatie tegen Marokkanen en de islam is slecht. Dat vindt Demo ook.
    Althans daar ga ik maar vanuit, ik weet het nu niet zeker meer.
    Maar racisme en discriminatie tegen iedereen anders is volgens Demo prima,
    daar neem hij graag het voortouw in. En hij ontkent zelfs dat het zo is.

    Wellicht heeft Geert Wilders en Baudet nog wel een baantje voor je.
    Je past er prima bij, in zulke groepen racisten.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Het enige wat de nieuwe generatie wordt onderwezen is een gebrek aan fatsoen en respect.
    Een natie waarin een volk wordt verdeeld en om wat? Respectloos en onbeschaafd gedrag? Iets wat we bijvoorbeeld al straffen wanneer we een ambtenaar in functie beledigen. Is het omdat zij meer respect verdienen of is het omdat dit weer een uitstekend voorbeeld is van een falend dubbele maat beleid.

    Dit is een war on the minds, mensen dwingen om onderdanig gedrag te vertonen zelfs als ze tot op het bot worden beledigd. Laat ik ook duidelijk maken dat de quote die jij citeert. Niks meer is dan een weerspiegeling van het schijnbeeld dat wordt gecreëerd in dit land van selectieve verontwaardiging.

    Ach ach...
    Dit is al aan de gang sinds de jaren 60. De religie was altijd de kop van jut.
    Want men was het moe om onder die on-democratisch machten te leven.

    Je moest eens weten wat de kerken over zich heen hebben gekregen in dit land.
    Zo erg zelfs dat de paus al niet meer welkom was in de jaren 80. En dat was jaren
    voordat die pedofielen zaken bekend werden.

    En iedere religie eist van haar volgers een onderdanigheid. Dat weet je zelf ook wel.
    Ook stem jij misschien daar graag mee in. Het is toch een onderdanigheid.

    Dit is allemaal niets nieuws.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Het enige wat de nieuwe generatie wordt onderwezen is een gebrek aan fatsoen en respect.
    Een natie waarin een volk wordt verdeeld en om wat? Respectloos en onbeschaafd gedrag? Iets wat we bijvoorbeeld al straffen wanneer we een ambtenaar in functie beledigen. Is het omdat zij meer respect verdienen of is het omdat dit weer een uitstekend voorbeeld is van een falend dubbele maat beleid.

    Dit is een war on the minds, mensen dwingen om onderdanig gedrag te vertonen zelfs als ze tot op het bot worden beledigd. Laat ik ook duidelijk maken dat de quote die jij citeert. Niks meer is dan een weerspiegeling van het schijnbeeld dat wordt gecreëerd in dit land van selectieve verontwaardiging.
    Vvmu is niet mensen aanleren altijd maar andere te beledigen.
    Met vrijheid komt ook verantwoordelijkheid.
    In de praktijk, hoewel je op social media een ander beeld krijgt, is er ook niet één waar mensen elkaar continu maar beledigen.

    De natie wordt ook helemaal niet verdeeld.
    Er is een kleine minderheid die niet achter vvmu staat.

    Daarnaast is vvmu niet grenzeloos of absoluut, dus het niet mogen beledigen van een ambtenaar in functie is geen argument om aan te dragen als zijnde dubbele maat.

    Homo intolerantie is net zoals intolerantie jegens moslims of jegens donkere mensen zowel wettelijk als moreel geen mening.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Vvmu is niet mensen aanleren altijd maar andere te beledigen.
    Met vrijheid komt ook verantwoordelijkheid.
    In de praktijk, hoewel je op social media een ander beeld krijgt, is er ook niet één waar mensen elkaar continu maar beledigen.

    De natie wordt ook helemaal niet verdeeld.
    Er is een kleine minderheid die niet achter vvmu staat.

    Daarnaast is vvmu niet grenzeloos of absoluut, dus het niet mogen beledigen van een ambtenaar in functie is geen argument om aan te dragen als zijnde dubbele maat.

    Homo intolerantie is net zoals intolerantie jegens moslims of jegens donkere mensen zowel wettelijk als moreel geen mening.
    De Moslims en met name de Marokkanen worden al jarenlang systematisch beledigd, geprovoceerd, gediscrimineerd en naar mijn mening gedehumaniseerd. De kader van de Nederlandse wetten zijn momenteel zo ingericht dat we bepaalde groepen meer "beschermen" terwijl de andere groep bijna groen licht heeft.

    De overheid heeft jarenlang een patroon van een falend beleid getoond, waarin het incapabel en ongeïnteresseerd is in het aanpakken van dit maatschappelijk probleem. Niet alleen geeft de regering carte blanche om mensen waaronder jongeren te provoceren met beledigende content. De overheid zelf maakt zich in dat gebied ook schuldig aan populistische uitspraken die als resultaat meer verdeeldheid veroorzaakt.

    Jij geeft aan dat we dit weinig tot niet kunnen terugzien in het hedendaagse leven. Ik geef aan dat er wel degelijk mensen zijn die denken wat ik denken en zolang wij elkaar herkennen kunnen we gezamenlijk onze krachten bundelen. Met als doel een maatschappelijk probleem zelf op te lossen in plaats van wachten op Den Haag om dat te gaan doen.

    Ik ben daarom ook geen voorstander net zoals alforkani om een wet in te voeren. Ik ben er namelijk heilig van overtuigd dat deze vorm van selectief afbreken van een cultuur ingegoten zit in het Hollandse glorie zoals wij die al jaren zien. Daarom beschouw ik het als een verantwoordelijkheid voor de Moslims zelf om zich hierin proactief op te stellen en kansen voor elkaar te creëren.
    Heavy

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De Moslims en met name de Marokkanen worden al jarenlang systematisch beledigd, geprovoceerd, gediscrimineerd en naar mijn mening gedehumaniseerd. De kader van de Nederlandse wetten zijn momenteel zo ingericht dat we bepaalde groepen meer "beschermen" terwijl de andere groep bijna groen licht heeft.

    De overheid heeft jarenlang een patroon van een falend beleid getoond, waarin het incapabele en ongeïnteresseerd is in het aanpakken van dit maatschappelijk probleem. Niet alleen geeft de regering carte blanche om mensen waaronder jongeren te provoceren met beledigende content. De overheid zelf maakt zich in dat gebied ook schuldig aan populistische uitspraken die als resultaat meer verdeeldheid veroorzaakt.

    Jij geeft aan dat we dit weinig tot niet kunnen terugzien in het hedendaagse leven. Ik geef dat er wel degelijk mensen zijn die denken wat ik denken en zolang wij elkaar herkennen kunnen we gezamenlijk onze krachten bundelen. Met als doel om een maatschappelijk probleem zelf op te lossen in plaats van wachten op Den Haag om dat te gaan doen.

    Ik ben daarom ook geen voorstander net zoals alforkani om een wet in te voeren. Ik ben er namelijk heilig van overtuigd dat deze vorm van selectief afbreken van een cultuur ingegoten zit in het Hollandse glorie zoals wij die al jaren zien. Daarom beschouw ik als een verantwoordelijkheid voor de Moslims zelf om zich hierin proactief op te stellen en kansen voor elkaar creëren.
    " systematisch beledigd, geprovoceerd, gediscrimineerd en naar mijn mening gedehumaniseerd."
    Zoals mensen koe lie noemen? En spotprenten maken over hun geloof? Bedoel je dat?
    Zij die zonder zonden leeft werpen de eerste steen....

    Verder is je gehele klaag zang van een zeer hoog calimero gehalte.

    Je vraagt andere hier om bewijzen. Welnu zal ik deze jou ook vragen.
    Waar worden mensen voorgetrokken in NL? Voorbeelden en linkjes.
    Waar grijpt de overheid niet in dan? Voorbeelden en linkjes.


    Ben gewoon eerlijk jij hebt er moeite mee als iemand jou en je religie te kakken zet.
    Dan ben je boos op alles en iedereen. En al helemaal als je weet dat je wettelijk niet
    er tegen in te brengen hebt.

    Zelf doe je precies hetzelfde tegen andere religies en mensen met een andere afkomst.
    Maar dan geef je er niets om. En doe je er zelfs nog graag een schepje boven op.

    Dan maak je wel graag gebruik van de wetten in ons land.


    "Ik ben er namelijk heilig van overtuigd dat deze vorm van selectief afbreken van een cultuur ingegoten zit in het Hollandse glorie zoals wij die al jaren zien."
    Onzinnige opmerking, jij hebt nog wel meer overtuigingen, die ver van de waarheid en niet bewezen zijn.
    En dit is er ook weer zo eentje.

    Noem maar eens een land ter wereld waar iedereen gewoon zich zelf kan zijn.
    Zonder inmenging van de overheid en laat staan wat de reactie is in de samenleving van mede burgers.

    Verder riekt je comment naar oproepen van een apartheid systeem.
    Iets wat we kennen uit Zuid Afrika.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    " systematisch beledigd, geprovoceerd, gediscrimineerd en naar mijn mening gedehumaniseerd."
    Zoals mensen koe lie noemen? En spotprenten maken over hun geloof? Bedoel je dat?
    Zij die zonder zonden leeft werpen de eerste steen....

    Verder is je gehele klaag zang van een zeer hoog calimero gehalte.

    Je vraagt andere hier om bewijzen. Welnu zal ik deze jou ook vragen.
    Waar worden mensen voorgetrokken in NL? Voorbeelden en linkjes.
    Waar grijpt de overheid niet in dan? Voorbeelden en linkjes.


    Ben gewoon eerlijk jij hebt er moeite mee als iemand jou en je religie te kakken zet.
    Dan ben je boos op alles en iedereen. En al helemaal als je weet dat je wettelijk niet
    er tegen in te brengen hebt.

    Zelf doe je precies hetzelfde tegen andere religies en mensen met een andere afkomst.
    Maar dan geef je er niets om. En doe je er zelfs nog graag een schepje boven op.

    Dan maak je wel graag gebruik van de wetten in ons land.


    "Ik ben er namelijk heilig van overtuigd dat deze vorm van selectief afbreken van een cultuur ingegoten zit in het Hollandse glorie zoals wij die al jaren zien."
    Onzinnige opmerking, jij hebt nog wel meer overtuigingen, die ver van de waarheid en niet bewezen zijn.
    En dit is er ook weer zo eentje.

    Noem maar eens een land ter wereld waar iedereen gewoon zich zelf kan zijn.
    Zonder inmenging van de overheid en laat staan wat de reactie is in de samenleving van mede burgers.

    Verder riekt je comment naar oproepen van een apartheid systeem.
    Iets wat we kennen uit Zuid Afrika.
    Sticks and stones may break my bones, but words will never break me.
    Heavy

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Laat ik ook duidelijk maken. Dat deze claim gemaakt door Raj Snake onjuist is en gebaseerd op alweer valse aantijgingen. Ik ben tegen segregatie of ieder ander vorm van racisme. Ik pleit niet voor een apart staat noch voor een afgezonderd gesloten gemeenschap.

    Waar ik voor pleit is dat soortgenoten elkaar vinden en ondersteunen in groei en beschermen tegen elk vorm van gevaar. Onszelf niet meer financieel en educatief afhankelijk maken van autochtonen in ruil voor het weggooien van onze identiteit.

    Integendeel pleit ik voor respect en fatsoen hebben naar zij die anders dan ons denken en geloven. Rechtvaardig tegenover hen die ons niet aanvallen en verbindend tussen hen die geloven in leren van elkaar. Ik ben er sterk van overtuigd dat alleen dan Moslims trots kunnen zijn op hun afkomst en op hun geloofsovertuiging. Dat ze kunnen praktiseren maar toch succesvolle ondernemers worden, leraren, ouders enzovoort.

    Een gezond fundament creëeren om het discriminerend beleid dat Moslims op dagelijkse basis in grote of kleine maten moeten ervaren, compleet te elimineren en tegelijkertijd onszelf progressiever te maken voor de toekomstige generaties.
    Heavy

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Laat ik ook duidelijk maken. Dat deze claim gemaakt door Raj Snake onjuist is en gebaseerd op alweer valse aantijgingen. Ik ben tegen segregatie of ieder ander vorm van racisme. Ik pleit niet voor een apart staat noch voor een afgezonderd gesloten gemeenschap.

    Waar ik voor pleit is dat soortgenoten elkaar vinden en ondersteunen in groei en beschermen tegen elk vorm van gevaar. Onszelf niet meer financieel en educatief afhankelijk maken van autochtonen in ruil voor het weggooien van onze identiteit.

    Integendeel pleit ik voor respect en fatsoen hebben naar zij die anders dan ons denken en geloven. Rechtvaardig tegenover hen die ons niet aanvallen en verbindend tussen hen die geloven in leren van elkaar. Ik ben er sterk van overtuigd dat alleen dan Moslims trots kunnen zijn op hun afkomst en op hun geloofsovertuiging. Dat ze kunnen praktiseren maar toch succesvolle ondernemers worden, leraren, ouders enzovoort.

    Een gezond fundament creëeren om het discriminerend beleid dat Moslims op dagelijkse basis in grote of kleine maten moeten ervaren, compleet te elimineren en tegelijkertijd onszelf progressiever te maken voor de toekomstige generaties.


    Raap me op

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De Moslims en met name de Marokkanen worden al jarenlang systematisch beledigd, geprovoceerd, gediscrimineerd en naar mijn mening gedehumaniseerd. De kader van de Nederlandse wetten zijn momenteel zo ingericht dat we bepaalde groepen meer "beschermen" terwijl de andere groep bijna groen licht heeft.

    De overheid heeft jarenlang een patroon van een falend beleid getoond, waarin het incapabel en ongeïnteresseerd is in het aanpakken van dit maatschappelijk probleem. Niet alleen geeft de regering carte blanche om mensen waaronder jongeren te provoceren met beledigende content. De overheid zelf maakt zich in dat gebied ook schuldig aan populistische uitspraken die als resultaat meer verdeeldheid veroorzaakt.

    Jij geeft aan dat we dit weinig tot niet kunnen terugzien in het hedendaagse leven. Ik geef aan dat er wel degelijk mensen zijn die denken wat ik denken en zolang wij elkaar herkennen kunnen we gezamenlijk onze krachten bundelen. Met als doel een maatschappelijk probleem zelf op te lossen in plaats van wachten op Den Haag om dat te gaan doen.

    Ik ben daarom ook geen voorstander net zoals alforkani om een wet in te voeren. Ik ben er namelijk heilig van overtuigd dat deze vorm van selectief afbreken van een cultuur ingegoten zit in het Hollandse glorie zoals wij die al jaren zien. Daarom beschouw ik het als een verantwoordelijkheid voor de Moslims zelf om zich hierin proactief op te stellen en kansen voor elkaar te creëren.
    Inperking van de vvmu staat los van systemisch racisme of discriminatie.
    Jouw gevoel er over misschien niet, daar kan ik niet over oordelen, maar inperking van de vvmu heeft geen enkele invloed op die discriminatie vanuit het systeem.

    Hetzelfde geldt voor de al dan niet juiste of onjuiste manier van de overheid in het omgaan met dit maatschappelijke probleem.
    De oplossing is ook daar niet om de vvmu in te perken.

    Ik zei niet dat ik het weinig tot niet terug zag in de maatschappij, ik zei dat we elkaar niet continu aan het beledigen zijn.
    Daarmee niet zeggende dat het niet gebeurt uiteraard.
    Maar noch Den Haag, nog moslims zelf kunnen dit oplossen.
    Al helemaal niet op de manier die jij suggereert.
    Kansen creëren voor elkaar is uiteraard prima, maar dat lost het probleem ook niet op.

    Het selectief afbreken van een cultuur zit ons meer in het bloed dan elders in de wereld denk je?
    Dat klinkt wat extreem en daar zie ik ook geen bewijs voor.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Sticks and stones may break my bones, but words will never break me.

    Met spotprentjes over je profeet sta je anders wel op je achterste benen....

    Dus allemaal weer kletspraat van je.


    Zelf discrimineer je er op los, gooi je iedere racistische opmerking er uit.
    En plaatst hier zelf spotprenten.

    Je gehele verhaaltje en klaagzang is ontkracht. Je bent gewoon een hypocriet.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Laat ik ook duidelijk maken. Dat deze claim gemaakt door Raj Snake onjuist is en gebaseerd op alweer valse aantijgingen. Ik ben tegen segregatie of ieder ander vorm van racisme. Ik pleit niet voor een apart staat noch voor een afgezonderd gesloten gemeenschap.

    Waar ik voor pleit is dat soortgenoten elkaar vinden en ondersteunen in groei en beschermen tegen elk vorm van gevaar. Onszelf niet meer financieel en educatief afhankelijk maken van autochtonen in ruil voor het weggooien van onze identiteit.

    Integendeel pleit ik voor respect en fatsoen hebben naar zij die anders dan ons denken en geloven. Rechtvaardig tegenover hen die ons niet aanvallen en verbindend tussen hen die geloven in leren van elkaar. Ik ben er sterk van overtuigd dat alleen dan Moslims trots kunnen zijn op hun afkomst en op hun geloofsovertuiging. Dat ze kunnen praktiseren maar toch succesvolle ondernemers worden, leraren, ouders enzovoort.

    Een gezond fundament creëeren om het discriminerend beleid dat Moslims op dagelijkse basis in grote of kleine maten moeten ervaren, compleet te elimineren en tegelijkertijd onszelf progressiever te maken voor de toekomstige generaties.
    " Ik ben tegen segregatie of ieder ander vorm van racisme"
    Ik lig dubbel van het lachen..
    5 woorden hiervoor maak je zelf nog een racistische opmerking...
    Hoezo hypocriet? hahaahahah

    "Waar ik voor pleit is dat soortgenoten elkaar vinden en ondersteunen"
    JA natuurlijk want iedereen die geen soortgenoot is van je, verklaar jij vogelvrij.
    En die krijgen dan van jou persoonlijk alle racistische drek over zich heen.
    En je zet er zelfs nog wat spotprenten voor in...
    Hoe blind ben jij voor je eigen doen en laten?

    "pleit ik voor respect en fatsoen"
    Pleit er misschien wel voor. Maar je doet het tegenovergestelde.
    Je weet wel wat hoort doen, maar je kunt jou racistische streken gewoon niet in bedwang houden.

    "Een gezond fundament creëeren om het discriminerend beleid dat Moslims "
    Dat zul jij inderdaad ook echt zo vinden.
    Dat jij precies hetzelfde bij andere doet, heb je niet eens meer in de gaten!
    Ongelofelijk gewoon.

    Voor TDM is racisme, discriminatie en spotprenten allemaal prima,
    hij doet zulke uitspraken hier met het grootste gemak, met plezier
    plaatst hij hier spotprenten.

    Maar als het over hem persoonlijk gaat, dan wordt hij boos
    En dan kan het allemaal niet.. En dan deugd de NL overheid
    en samenleving niet. Terwijl je zelf een grote pleger bent van dit onrecht.


    Hypocriet tot op het bot.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie


    Raap me op
    Ja inderdaad!