1. #76
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie


    Inhoudelijk kun jij niet reageren, dus moet je mijn persoon maar aanvallen

    Alles om maar niets hoeven zeggen over het lot van Chinese moslim vluchtelingen
    die nu uitgeleverd worden aan China door jou Patron Erdogan...

    Alles voor wat Chinese investeringen.

    Als ik jou was, maakte ik me zorgen.

    Voorheen was Erdogan beste vriendjes met Gulen, en zei hij het op te nemen
    voor Chinese moslims. Maar nu weten we allemaal wel beter.

    Pas maar op dat jou pagga pagga patron jou ook niet verraadt, zoals hij
    vele voor jou al aandeed.
    weetje wat het is met jou, jij loopt dingen constant te verdraaien en blijft doordrammen tot men genoeg van krijgt en moe van jou wordt om verder op een leugen in te gaan..

    jij bent degene die paga slaat op onwaarheden en je krijgt er maar niet genoegen van waar ik best wel van schrik hoe verwaarloosd jij bent in je bovenkamer door de katholieke kelder avonturen..

    ik begin medelijden te krijgen voor je misbruik waar de katholieke priesters geen genade met je gehad hebben..

    en jij hebt dit gedram van hun meegekregen hoe ze ook bij jou van schoot naar schoot gingen doordrammen
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    weetje wat het is met jou, jij loopt dingen constant te verdraaien en blijft doordrammen tot men genoeg van krijgt en moe van jou wordt om verder op een leugen in te gaan..

    jij bent degene die paga slaat op onwaarheden en je krijgt er maar niet genoegen van waar ik best wel van schrik hoe verwaarloosd jij bent in je bovenkamer door de katholieke kelder avonturen..

    ik begin medelijden te krijgen voor je misbruik waar de katholieke priesters geen genade met je gehad hebben..

    en jij hebt dit gedram van hun meegekregen hoe ze ook bij jou van schoot naar schoot gingen doordrammen

    Welke leugens? welke verdraaiingen?

    Jij roept hiervan alles, en je kan nooit iets bewijzen. Allemaal Erdogan propaganda.
    En dan probeer jij andere te beschuldigen van verzinsels en leugens..
    Gekkie toch.

    "blijft doordrammen tot men genoeg van krijgt"
    Dat snap ik goed, als ik onzin aan het vertellen was zou ik niet de hele tijd
    iemand om me heen willen hebben die zei dat ik zou liegen en onzin vertel.
    Welnu daar is maar een oplossing voor : niet meer liegen en geen onzin vertellen en je zaken onderbouwen.

    "jij bent degene die paga slaat op onwaarheden"
    Nee want ik kan alles met het grootste gemak met meerdere bronnen onderbouwen. Jij niet! ik wel.
    De waarheid staan dus niet aan jou kant. Keer op keer op keer op keer.

    "ik best wel van schrik hoe verwaarloosd jij bent in je bovenkamer door de katholieke kelder avonturen.."
    Ach gossie... Dat inhoudelijk reageren zit je echt niet mee... Lekker op zijn Erdogans de man spelen,
    totaal los van enige vorm van de waarheid of eer en fatsoen. Lekker op zijn Erdogans te keer gaan.

    En als deze onzin van je want


    Alles om maar niets hoeven zeggen over het lot van Chinese moslim vluchtelingen
    die nu uitgeleverd worden aan China door jou Patron Erdogan...

  3. #78
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Terwijl westerse leiders op hun blote knieën voor de deur van erdogan zitten te smeken, heeft koning mo promotie gemaakt van notre dame poetser naar een stoel (krukje) weten te bemachtigen achter een zion leider..

    "Donald Trump krijgt Orde van Mohammed, hoogste onderscheiding in Marokko"

    https://www.dejongeturken.com/donald...ng-in-marokko/

    Marokko krijgt schouderklop van V.S. na deal met Israël

    https://www.dejongeturken.com/marokk...al-met-israel/
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    Terwijl westerse leiders op hun blote knieën voor de deur van erdogan zitten te smeken, heeft koning mo promotie gemaakt van notre dame poetser naar een stoel (krukje) weten te bemachtigen achter een zion leider..

    "Donald Trump krijgt Orde van Mohammed, hoogste onderscheiding in Marokko"

    https://www.dejongeturken.com/donald...ng-in-marokko/

    Marokko krijgt schouderklop van V.S. na deal met Israël

    https://www.dejongeturken.com/marokk...al-met-israel/

    "|Terwijl westerse leiders op hun blote knieën voor de deur van erdogan zitten te smeken, "
    Tot zo ver de realiteitszin van een tweede hand auto dealer...

    Totaal los van de realiteit jij en die Erdogan.


    Allemaal praatjes van jou, en nog nooit een onderbouwing of stuk bewijs gezien van je...

    alleen maar bla bla bla bla. Dat is het enige wat we van jou zien hier.

    En met de mooiste opmerkingen als :

    Heb ik gezien in Turkse series, dus het is waar
    En harems waren meisjes-scholen
    Slavernij had ook goede kanten...
    Geneuzel over Ottomaanse archieven, die jij niet eens kunt lezen.

    Allemaal maar onzin en kletsverhaaltjes zien we van jou.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    Terwijl westerse leiders op hun blote knieën voor de deur van erdogan zitten te smeken, heeft koning mo promotie gemaakt van notre dame poetser naar een stoel (krukje) weten te bemachtigen achter een zion leider..

    "Donald Trump krijgt Orde van Mohammed, hoogste onderscheiding in Marokko"

    https://www.dejongeturken.com/donald...ng-in-marokko/

    Marokko krijgt schouderklop van V.S. na deal met Israël

    https://www.dejongeturken.com/marokk...al-met-israel/
    Wanneer gaat je grote held erdo de oeigoren helpen uit de handen van de Chinezen,? zijn jullie bloedverwanten note bene. Nee jij bent liever bezig met wat er in marokko gebeurt
    Bovendien kom je niet echt geloofwaardig over want je hemelt hier 24/7 Turkije op, terwijl je in Nederland woont, het zou je pas sieren als je dat vanuit Istanbul zou zeggen.
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

  6. #81
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Mazkit Bekijk reactie
    Wanneer gaat je grote held erdo de oeigoren helpen uit de handen van de Chinezen,? zijn jullie bloedverwanten note bene. Nee jij bent liever bezig met wat er in marokko gebeurt
    Bovendien kom je niet echt geloofwaardig over want je hemelt hier 24/7 Turkije op, terwijl je in Nederland woont, het zou je pas sieren als je dat vanuit Istanbul zou zeggen.
    wanneer jullie bloedverwanten in yemen, libie, iraq, syrie uitgemoord worden, kijken jullie de andere kant op

    red eerst je eigen bloedverwanten voordat je over anderen wilt hebben..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Elke keer als de accu leeg is van propagandamachine mietje365 gaat hij naar plan: ad hominems geven

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wanneer jullie bloedverwanten in yemen, libie, iraq, syrie uitgemoord worden, kijken jullie de andere kant op

    red eerst je eigen bloedverwanten voordat je over anderen wilt hebben..
    Natuurlijk zijn het onze bloedverwanten, het zijn onze broeders van de islam, elke soenniet waar die ook woont is onze broeder
    Maar niemand hier hemelt hier een van die leiders op, in tegendeel tot Turken die hele dag zelf liedje zingen maar de echte Turken laten stikken die met duizenden in straf kampen zitten etc of ga je nu net zoals altijd weer ontkennen en gaan mixen met andere onderwerpen
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

  9. #84
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Mazkit Bekijk reactie
    Natuurlijk zijn het onze bloedverwanten, het zijn onze broeders van de islam, elke soenniet waar die ook woont is onze broeder
    Maar niemand hier hemelt hier een van die leiders op, in tegendeel tot Turken die hele dag zelf liedje zingen maar de echte Turken laten stikken die met duizenden in straf kampen zitten etc of ga je nu net zoals altijd weer ontkennen en gaan mixen met andere onderwerpen
    ben je altijd zo dom of kan je gewoon niet begrijpend lezen?

    nog 1 keer dan, ik zei, jouw arab bloedverwanten worden in de steek gelaten door jouw arabvolk waar ze worden UITGEMOORD en laat staan niet eens in strafkampen gezet..

    jouw arableiders hebben het er niet eens over laat staan om het te doen stoppen..

    Turkije heeft zich vaker erover uitgesproken zowel voor de arab slachtoffers en de uyghuren...

    dat de uyghuren nu in een moeilijke situatie zitten, moge Allah hen geduld geven, waar Turkije ook in een moeilijke situatie zit aangezien Turkije IN ZIJN EENTJE de arabieren zowel de uyghuren probeert te helpen terwijl jouw arableiders en welke andere leider dan ook hen allemaal in de steek laten

    snap jij het verschil of zit je m'n tijd te verspillen?
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Ik zit jou tijd te verspillen klopt, anders krijgen we nog meer turke propoganda bende te lezen, ik laat het hierbij want je bent echt verdwaald merk ik
    Nog een opmerking heb geen ene Turk tot dusver gehoord over de uyguren op sociale media, behalve deze Marokkaan

    https://youtu.be/mjTNf4FZA14
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Nog een opmerking heb geen ene Turk tot dusver gehoord over de uyguren op sociale media blijkbaar zijn er weinig Turken die gevoelens hebben voor de zaak van islam
    En dat zien we keer op keer met Turken ze zijn met zovele maar je hoort ze nooit ergens?????
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Ik geloof niks wat de Franse honden vertellen. Dezelfde volk dat onlangs nog een genocide op hun geweten heeft. Deze Fransen klootzakken kwamen Marokko en Algerije binnen en hebben veel vrouwen verkracht.

    Ik steek liever een zwaard in de nek van een Fransman, dan mijn respect voor ze uitspreken.
    Heavy

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door YaAli Bekijk reactie
    Elke keer als de accu leeg is van propagandamachine mietje365 gaat hij naar plan: ad hominems geven
    Als MIT361 zijn praatpuntjes niet heeft gekregen van de Erdogan propaganda media,
    dan resteert hem inderdaad niets anders dan dat.

    Best wel zielig, maar o zo vermakelijk.

    Kijk hem spartelen, je zou bijna medelij krijgen met hem... Bijna...

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wanneer jullie bloedverwanten in yemen, libie, iraq, syrie uitgemoord worden, kijken jullie de andere kant op

    red eerst je eigen bloedverwanten voordat je over anderen wilt hebben..
    Een jij-bakkie, anders kan je niets meer in brengen in deze....

    Allemaal maar moeite doen om het niet over het feit te hebben
    dat Chinese moslims in Turkije nu uitgeleverd gaan worden
    door Erdogan aan China.

    Snap je eindelijk waarom we je waarschuwen voor het volgen
    van die charlatan? Waarom blinde adoratie zo gevaarlijk is,
    snap je het nu eindelijk ?

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    ben je altijd zo dom of kan je gewoon niet begrijpend lezen?

    nog 1 keer dan, ik zei, jouw arab bloedverwanten worden in de steek gelaten door jouw arabvolk waar ze worden UITGEMOORD en laat staan niet eens in strafkampen gezet..

    jouw arableiders hebben het er niet eens over laat staan om het te doen stoppen..

    Turkije heeft zich vaker erover uitgesproken zowel voor de arab slachtoffers en de uyghuren...

    dat de uyghuren nu in een moeilijke situatie zitten, moge Allah hen geduld geven, waar Turkije ook in een moeilijke situatie zit aangezien Turkije IN ZIJN EENTJE de arabieren zowel de uyghuren probeert te helpen terwijl jouw arableiders en welke andere leider dan ook hen allemaal in de steek laten

    snap jij het verschil of zit je m'n tijd te verspillen?

    Erdogan doet niets voor de Uyghuren.

    En als die Uyghuren ff pech hebben levert Erdogan ze ook nog eens uit aan China.

    Allemaal om wat Chinese investeringen binnen te halen, in de hoop een van de doorgeefluikjes
    te worden tussen China en Europa.

    En na alle praatjes van Erdogan over het lot van de Uyghuren, weten we weer eens precies
    wat de woorden van Erdogan waard zijn. Helemaal niets, net zoals Turkse eer en trots niets waard is.

    En Turkije kan zich uitspreken wat Turkije wilt, een land zonder vrienden wat Turkije is.
    Staat overal alleen voor en wordt nooit naar geluisterd.
    En daardoor lacht iedereen Erdogan en zijn praatje kei-hard uit.

    " zit je m'n tijd te verspillen"
    Als jij uitspraken blijft doen zonder deugdelijke onderbouwing,
    zonder feiten of bewijzen dan verspil jij inderdaad je tijd.
    Want niemand zal je dan geloven, want je kunt niets bewijzen.
    Het is hier geen Turkije waar ze alle sprookjes zo geloven.