1. #1
    Djengiz

    Reacties
    6.980
    05-01-2020

    schandaal: franse gestapo valt binnen

    Schandaal: Franse politie valt binnen bij Turken neemt 10 jarige kinderen mee voor verhoor

    https://turksemedia.nl/schandaal-fra...-kinderen-mee/
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Deze kindertjes?:

    Franse politie verhoort kinderen (10) na steun aan onthoofding Paty

    De Franse politie heeft vier kinderen verhoord, allen slechts tien jaar oud. De scholieren spraken hun steun uit voor de onthoofding van Samuel Paty, en zeiden dat ze hun eigen leraar ook zouden onthoofden als die de profeet Mohammed zou beledigen. Dat meldt het Franse ministerie van binnenlandse zaken.

    De kinderen komen uit de plaats Albertville, in de Alpen. Het verhoor, dat enkele uren duurde, vond donderdag plaats. Ook de ouders van de kinderen werden gehoord door de politie. De kinderen deden hun uitingen maandag, toen alle Franse scholen een minuut stilte hielden voor Paty. Die werd op 16 oktober onthoofd door een Tsjetsjeense vluchteling, nadat hij op een school in de regio Parijs een spotprent van Mohammed aan zijn leerlingen toonde.

    De kinderen rechtvaardigden de brute moord met het argument dat het verboden is de profeet te beledigen. ,,Ze zeiden dat zij hun eigen leraar ook zouden vermoorden als die dat zou doen”, stelt een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken. Na het verhoor zijn de kinderen vrijgelaten. Ze krijgen extra educatie, meldt de woordvoerder. De politie heeft hun woningen doorzocht.

    De Franse overheid heeft na de moord op Paty en de terroristische aanval in Nice, vorige week, een stevige aanpak van extremistische islamitische uitingen aangekondigd.

    https://www.ad.nl/buitenland/franse-politie-verhoort-kinderen-10-na-steun-aan-onthoofding-paty~a9deeaa7/



  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Die kinderen zijn ziek in hun hoofd. Ik vraag mij af van wie zij die verschrikkelijke denkbeelden hebben.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Walgelijk

  5. #5
    Djengiz

    Reacties
    6.980
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Die kinderen zijn ziek in hun hoofd. Ik vraag mij af van wie zij die verschrikkelijke denkbeelden hebben.
    ben jij nooit 10 jaar geweest? een 10 jarige heeft geen idee wat er in de wereld zich afspeelt dan met zijn leeftijdsgenoten spelen op het schoolplein..

    en dan als gestapo huis binnenvallen en ze uit hun ouderlijke huis sleuren met machinegeweren gericht tegen hun hoofdjes omdat de grote boze blanke wolf vindt dat ze met hun leeftijdsgenoten stoere praatjes hadden
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.228
    08-01-2007

    Je mag inderdaad de profeet niet beledigen. Wat de politici ook zeggen. Moslims zullen dat nooit toestaan. De gene die dat toestaat is een kafir. Maar doden omdat iemand de profeet beledigt mag ook niet.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    ben jij nooit 10 jaar geweest? een 10 jarige heeft geen idee wat er in de wereld zich afspeelt dan met zijn leeftijdsgenoten spelen op het schoolplein..

    en dan als gestapo huis binnenvallen en ze uit hun ouderlijke huis sleuren met machinegeweren gericht tegen hun hoofdjes omdat de grote boze blanke wolf vindt dat ze met hun leeftijdsgenoten stoere praatjes hadden
    Natuurlijk ben ook ik tien jaar geweest maar ik heb nooit de behoefte gehad om iemand te onthoofden omdat ik mij beledigd voelde.

  8. #8
    Djengiz

    Reacties
    6.980
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Natuurlijk ben ook ik tien jaar geweest maar ik heb nooit de behoefte gehad om iemand te onthoofden omdat ik mij beledigd voelde.
    dus andere 10 jarigen kunnen wel behoeftes hebben om iemand te onthoofden?

    het westerse wereld kijken af bij de israelieten hoe zij op brute wijze kinderen oppakken en mishandelen tot de dood als gevolg..

    jij keurt dit goed omdat het geen blanke kinderen zijn..

    als het geen islamitische kinderen waren, dan had jij dit verafschuwt en je hippie kleren aangetrokken en met peace gebaren jointjes gerookt tot je niet meer weet waarover je ging demonstreren omdat je te stoned bent als schele kanarie..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Franse producten boycotten

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    664
    09-07-2014

    Ik geloof er niks van dat die kinderen dat hebben gezegd. Als je naar de moskee gaat ben je al voor hun radicaal. Agenten kunnen heel erg dreigend en provocerend overkomen en jij moet maar je hoofd koel zien te houden.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.216
    02-02-2007

    Citaat Geplaatst door cerci1234 Bekijk reactie
    Ik geloof er niks van dat die kinderen dat hebben gezegd. Als je naar de moskee gaat ben je al voor hun radicaal. Agenten kunnen heel erg dreigend en provocerend overkomen en jij moet maar je hoofd koel zien te houden.
    Koel of niet, je mag het in ieder geval houden.
    And now for something completely different ...

  12. #12
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.327
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    ben jij nooit 10 jaar geweest? een 10 jarige heeft geen idee wat er in de wereld zich afspeelt dan met zijn leeftijdsgenoten spelen op het schoolplein..

    en dan als gestapo huis binnenvallen en ze uit hun ouderlijke huis sleuren met machinegeweren gericht tegen hun hoofdjes omdat de grote boze blanke wolf vindt dat ze met hun leeftijdsgenoten stoere praatjes hadden
    Erdopropaganda.
    Deze kinderen worden gewoon verhoord
    om te achterhalen wat er precies gebeurd is.

    Overigens ziet Erdo zelf 6 jarige meisjes al als martelaren die hij kan gebruiken:
    Erdogan slammed for telling sobbing girl, 6, her 'martyrdom' would be honoured

    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    ben jij nooit 10 jaar geweest? een 10 jarige heeft geen idee wat er in de wereld zich afspeelt dan met zijn leeftijdsgenoten spelen op het schoolplein..

    en dan als gestapo huis binnenvallen en ze uit hun ouderlijke huis sleuren met machinegeweren gericht tegen hun hoofdjes omdat de grote boze blanke wolf vindt dat ze met hun leeftijdsgenoten stoere praatjes hadden
    Dus jij vind dit nog wel binnen het redelijke vallen voor 10 jarigen om te zeggen?
    Dan ben je toch niet goed bij je hoofd hoor.
    Overigens ouders van kinderen die dit soort dingen roepen, kunnen blijkbaar wel wat opvoedkundige hulp gebruiken.

    Citaat Geplaatst door MORO_Lazary Bekijk reactie
    Je mag inderdaad de profeet niet beledigen. Wat de politici ook zeggen. Moslims zullen dat nooit toestaan. De gene die dat toestaat is een kafir. Maar doden omdat iemand de profeet beledigt mag ook niet.
    Dat bepalen moslims hier niet.
    Ik snap dat een moslim dat niet mag, ik snap ook dat een moslim dat nooit oké kan vinden wanneer een andere het doet, maar wanneer een ander het doet in het land waar jij woont waar het wel mag, heb je gewoon pech.
    Ik weet niet precies wat de koran er over zegt, wel dat je de wetten van een ander land gerespecteerd dienen te worden en als je dat niet kunt, je in een islamitisch land moet gaan wonen.

  14. #14
    Djengiz

    Reacties
    6.980
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Erdopropaganda.
    Deze kinderen worden gewoon verhoord
    om te achterhalen wat er precies gebeurd is.

    Overigens ziet Erdo zelf 6 jarige meisjes al als martelaren die hij kan gebruiken:
    Erdogan slammed for telling sobbing girl, 6, her 'martyrdom' would be honoured

    wat een domme vergelijking

    een zwaar gewapende gestapo dat huizen binnenstormt en kinderen uit hun warme bedden sleuren alsof ze drugskartels zijn en 11 uur lang in een koude cel houden voor verhoor vergelijken met erdogan die een kind knuffelt waarvan haar familie zegt dat ze hun leven wel opofferen aan hun land mocht er oorlog uitbreken..

    beter je best doen roze
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  15. #15
    Djengiz

    Reacties
    6.980
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dus jij vind dit nog wel binnen het redelijke vallen voor 10 jarigen om te zeggen?
    Dan ben je toch niet goed bij je hoofd hoor.
    Overigens ouders van kinderen die dit soort dingen roepen, kunnen blijkbaar wel wat opvoedkundige hulp gebruiken.
    hieruit blijkt dat westerlingen al bang zijn voor 10 jarige pikkies

    wie neemt kinderen nou serieus? tering waar gaat het over.. kinderen spelen altijd films na en in dit geval de media.. blijkbaar ben jij nog nooit een spelende kind geweest of zat je opgesloten in een klooster tussen de monniken.. dit kan je trauma wel verklaren en het blijkt volgens een groot onderzoek dat veel westerse mensen trauma's hebben sinds hun kindertijd door kerkdiensten
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==