1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Data is juist het probleem met veel mensen uit onderhavige groep,
    De ongelovigen liegen altijd, willen ons een mes in de rug steken.
    Zijn altijd uit op onze ondergang.
    Maar de broeders en zusters worden altijd geloofd.
    Een staat in een staat.
    ga eerst opzoeken wat een staat betekent

    Broeders zoeken broeders op vertrouwen elkaar meer dat is niet meer dan logisch

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    De veiligheidspolitie doet juist haar werk na wederom terroristische acties in Frankrijk waarbij 1 man is onthoofd en 3 anderen doodgestoken.
    Moslims. Als blijkt dat jonge kinderen al zeggen dat zij die onthoofding een prima zaak vinden, dat ook gaan doen als er iets gebeurt wat hen niet bevalt, dan is het zeker hoog tijd eens een kijkje te gaan nemen bij hun ouders.
    Een normaal jong kind die in onze landen opgroeit zal beslist niet uit zichzelf deze terroristische visie ontwikkelen.
    nee klopt die ontwikkeld hij wanneer hij afgewezen wordt voor de zoveelste keer

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door cerci1234 Bekijk reactie
    We hebben gezien hoe amerika samen met hun bondgenoten irak met een web van leugens is binnengevallen en kapot heeft gebombardeerd met alle gevolgen van dien. Die fransen zijn niet anders als het vooral om moslims gaat. Jagen op kinderen van amper 10 met zwaar gewapende mannen.
    precies kaffer is genadeloos

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door touzi2 Bekijk reactie
    ga eerst opzoeken wat een staat betekent

    Broeders zoeken broeders op vertrouwen elkaar meer dat is niet meer dan logisch
    Het is volkomen logisch om elkaar op te zoeken.
    Het heeft alleen wel buiten voordelen ook nadelen.

    Citaat Geplaatst door touzi2 Bekijk reactie
    nee klopt die ontwikkeld hij wanneer hij afgewezen wordt voor de zoveelste keer
    Dus het is allemaal te wijten aan racisme eigenlijk?
    Toch opmerkelijk dan dat je niet alle groepen die last hebben van racisme, dit ziet doen.

  5. #35
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dus jij geeft hier aan dat moslims gewelddadig zijn?
    Dan kun je Wilder moeilijk kwalijk nemen dat hij mensen daarvoor waarschuwt toch?


    Toch gek dat ik nog nooit zulke rare dingen heb gehoord van 10 jarige kids zonder een bepaalde opvoeding.
    Ik ben uiteraard niet bang voor 10 jarigen, echter wel voor hoe 10 jarigen al geïndoctrineerd en verpest kunnen worden.
    Maar ga gerust door met alles goedpraten.

    En ja ook met andere religies is heel wat mis.
    het Christendom en al haar fouten zul je mij niet zien verdedigen.
    enige die 10 jarigen verpesten is wel de overheid met hun gestapo acties tegen kinderen die uiteindelijk trauma's aan gaan overhouden..

    als de politie de Moslimkinderen al op zo'n jonge leeftijd begint te belagen dan zal er alleen haat gekweekt worden naar de overheid en politie toe..

    wat snap jij hier niet van?
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    enige die 10 jarigen verpesten is wel de overheid met hun gestapo acties tegen kinderen die uiteindelijk trauma's aan gaan overhouden..

    als de politie de Moslimkinderen al op zo'n jonge leeftijd begint te belagen dan zal er alleen haat gekweekt worden naar de overheid en politie toe..

    wat snap jij hier niet van?
    Die haat is al gezaaid bij die tienjarige kinderen, staan te juichen als een leraar wordt onthoofd.
    Zeggen al dat zij dat ook zullen doen later.


    Hoeveel haat kan je in de jonge hersens van kinderen stoppen tegen iedereen die niet niet buigt voor wat zij eisen!
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #37
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Die haat is al gezaaid bij die tienjarige kinderen, staan te juichen als een leraar wordt onthoofd.
    Zeggen al dat zij dat ook zullen doen later.


    Hoeveel haat kan je in de jonge hersens van kinderen stoppen tegen iedereen die niet niet buigt voor wat zij eisen!
    dat is gewoon leedvermaak waar kinderen geen emotie over hebben..

    ieder kind zegt wel eens gekke dingen in een groep uit stoerheid..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Dat "leedvermaak" is wel gebaseerd op indoctrinatie.


    Zie ook wat die kinderen zeiden dat zij dat later ook gaan doen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #39
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Dat "leedvermaak" is wel gebaseerd op indoctrinatie.


    Zie ook wat die kinderen zeiden dat zij dat later ook gaan doen.
    jij hebt toen je klein was vast soldaatje gespeeld en iedereen en alles lopen uitroeien in je fantasie wereldje

    als in werkelijkheid een 10 jarige iemand zou vermoorden, dan zou die niet eens gevangenisstraf krijgen doordat zijn denkvermogen nog niet ontwikkeld is..

    als een 10 jarige zegt dat ie half amerika wilt gaan uitroeien, dan valt dat onder zijn fantasie denkvermogen..

    dat westerse politie als gestapo ter werk gaat, komt juist door de indoctrinatie van israel waar het westen al hun haat op Moslims vandaan haalt.. want zij de westerlingen keuren dit goed bij de israelieten en kijken weg en geven hen in het geniep nog een schouderklopje..

    de indoctrinatie van heel het westen begint al bij de kleuterschool waar blanke kinderen worden voorgetrokken waar zwarte pieten de grote boze enge man is die je in zijn roe stopt als je stout bent geweest en dan heb ik het minst ergere voorbeeld genomen
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    jij hebt toen je klein was vast soldaatje gespeeld en iedereen en alles lopen uitroeien in je fantasie wereldje

    als in werkelijkheid een 10 jarige iemand zou vermoorden, dan zou die niet eens gevangenisstraf krijgen doordat zijn denkvermogen nog niet ontwikkeld is..

    als een 10 jarige zegt dat ie half amerika wilt gaan uitroeien, dan valt dat onder zijn fantasie denkvermogen..

    dat westerse politie als gestapo ter werk gaat, komt juist door de indoctrinatie van israel waar het westen al hun haat op Moslims vandaan haalt.. want zij de westerlingen keuren dit goed bij de israelieten en kijken weg en geven hen in het geniep nog een schouderklopje..

    de indoctrinatie van heel het westen begint al bij de kleuterschool waar blanke kinderen worden voorgetrokken waar zwarte pieten de grote boze enge man is die je in zijn roe stopt als je stout bent geweest en dan heb ik het minst ergere voorbeeld genomen
    Jij leeft wel echt in een andere realiteit he?
    Koekoek.

  11. #41
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Jij leeft wel echt in een andere realiteit he?
    Koekoek.
    ja wuif de realiteit maar weer snel weg
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  12. #42
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020



    maquis denkt dat dit klein meisje een kop afhakker gaat worden
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  13. #43
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Die haat is al gezaaid bij die tienjarige kinderen, staan te juichen als een leraar wordt onthoofd.
    Zeggen al dat zij dat ook zullen doen later.


    Hoeveel haat kan je in de jonge hersens van kinderen stoppen tegen iedereen die niet niet buigt voor wat zij eisen!
    Ik ga alle buurtkinderen verrassen met een geweldig sinterklaas cadeau. Een super schattig kwalitatief echt lederen rugzakje



    Alleen maar liefde!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #44
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ik ga alle buurtkinderen verassen met een geweldig sinterklaas cadeau. Een super schattig kwalitatief echt lederen rugzakje



    Alleen maar liefde!
    straks denkt de nederlandse politie dat het een groot handgranaat is dat kleine kinderen dragen op hun rug
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  15. #45
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020



    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==