1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Wereld zonder maagd vrouwen

    Een wereld zonder maagdelijke vrouwen zou een donkere en duistere wereld zijn. Een wereld waarin weinig hoop en liefde zou zijn, alleen maar ellende, misbruik, echtscheidingen, etc.

    Maagdvrouwen bedankt dat jullie bestaan, als jullie nog überhaupt bestaan? Een vrouw die in deze tijd maagd is, is in mijn ogen een heldin! Respect!

    Ben je een maagdvrouw, dan wens ik je een hele fijne alsook prettig avond toe, ben je geen maagdvrouw, ook een fijne avond toegewenst! Want ik veroordeel niemand en maak geen onderscheid tussen mensen.
    Maar ik kan er toch ook niets aan doen, dat ik bepaalde voorkeuren heb toch? Net zoals iemand op blond valt, zo val ik ook op bepaalde type vrouwen!

    Als een meisje zegt dat ze maagd is, dan zou ik echt snel verliefd op haar kunnen worden, ookal ze misschien geen lichaam heeft van een model! Ben ik de enige hier, die op maagdvrouwen valt en ze erg leuk vindt?

    Dit wat ik hier schrijf is toch niet raar, hoop ik? Ik hoop dat jullie mij niet voor gek of zo verklaren!

    Voor jou, maagdvrouw
    Sterker door Strijd

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Kansloos topic

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17
    07-10-2020

    20-30 jaar geleden was dit vanzelfsprekend. Als je deze mening nu durft te ventileren dan hoor je (volgens de geldende moraal) thuis in een gesticht. Over 20 jaar kan het zo maar zijn dat pedofilie legaal is.
    Wat ik probeer te zeggen is dat normen met de tijd vervagen. Ik begrijp je ergens wel.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17
    07-10-2020

    Is een bedreigde diersoort. Als je er een kunt vinden dan ben ik zelfs bereid om een avond op zo een achterlijke 3amaria te gaan zitten en een zelfmoordaanslag te plegen op mijn spaarrekening.
    Audaces fortuna iuvat.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ja in deze tijd wordt je veroordeeld en zelfs verketterd als je zegt, dat je op maagdvrouwen valt. Steker nog, je wordt als een gestoord iemand verklaard die in een inrichting thuishoort. Het lijkt alsof het verboden is geworden om een maagdvrouw te willen.

    Soms denk ik bij mezelf, leefde ik maar in de tijd toen het nog normaal was, dat de meerderheid van vrouwen maagd is. Kon ik maar in die tijd leven!
    Sterker door Strijd

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    49
    07-10-2013

    Tuurlijk is het niet raar wat jij zegt. Ik snap niet waarom mannen hier zeggen dat het moeilijk is om een vrouw te vinden die nog maagd is. Genoeg vrouwen die maagd zijn. Misschien zijn jullie gewoon de verkeerde tegen gekomen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    man vrouw geen maagd is allebei slecht maar waneer vrouw dat soort dinge meemaak dan doet dat veel meer met haar. een man kan alles loslate van elkaar maar vrouw neemt alle ervaringe altijd mee naar de volgende en ze gaat ook vergerlijke enzo is egt ziek wallah
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Studente.. Bekijk reactie
    Tuurlijk is het niet raar wat jij zegt. Ik snap niet waarom mannen hier zeggen dat het moeilijk is om een vrouw te vinden die nog maagd is. Genoeg vrouwen die maagd zijn. Misschien zijn jullie gewoon de verkeerde tegen gekomen.
    Ik hoop dat het waar is wat je zegt. Je hebt vast wel maagdvrouwen, maar helaas niet meer zoveel als vroeger. Je hebt ze steeds minder.
    Sterker door Strijd

  9. #9
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Alle mannen roepen dat ze er graag 1 willem... tot dat je niet in de auto wil stappen, geen handjes vasthoud, niet wil knuffelen en zoenen... Want ja je moet maagd zijn, maar oh wee als je echt preuts bent...

    Zat mannen die het roepen en schrikken als t echt zo is. Sommige zelfs boos en schelden je uit... Want je moet dan maar gaan liegen ofzo... dat je wel wat hebt gedaan. Zat vrouwen met eer... Maar omdat de maatschappij zo verpest is... lopen we er liever niet mee te koop. Zelfs onze mannen doen alsof je van pluto komt als je niet wil zoenen... laat staan mannen die geen Marokkaanse achtergrond hebben.

  10. #10
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Alle mannen roepen dat ze er graag 1 dagen... tot dat je niet in de auto wil stappen, geen handjes vasthoud, niet wil knuffelen en zoenen... Want ja je moet maagd zijn, maar oh wee als je echt preuts bent...

    Zat mannen die te roepen en schrikken als t echt zo is. Sommige zelfs boos en schelden je uit... Want je moet dan maar gaan liegen ofzo... dat je wel wat hebt gedaan. Zat vrouwen met eer... Maar omdat de maatschappij zo verpest is... lopen we er liever niet mee te koop. Zelfs onze mannen doen alsof je van pluto komt als je niet wil zoenen... laat staan mannen die geen Marokkaanse achtergrond hebben.
    So true. Het valt me op dat vrouwen onderling ook heel vies bezig zijn tegenwoordig. Je wordt voor schijnheilig uitgemaakt als je blijft vasthouden aan bepaalde principes waar zij zich niet meer aan houden. Bizarre tijd.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Alle mannen roepen dat ze er graag 1 dagen... tot dat je niet in de auto wil stappen, geen handjes vasthoud, niet wil knuffelen en zoenen... Want ja je moet maagd zijn, maar oh wee als je echt preuts bent...

    Zat mannen die te roepen en schrikken als t echt zo is. Sommige zelfs boos en schelden je uit... Want je moet dan maar gaan liegen ofzo... dat je wel wat hebt gedaan. Zat vrouwen met eer... Maar omdat de maatschappij zo verpest is... lopen we er liever niet mee te koop. Zelfs onze mannen doen alsof je van pluto komt als je niet wil zoenen... laat staan mannen die geen Marokkaanse achtergrond hebben.
    Nu begrijp je hoe ik mij voel, als ik over maagdelijkheid praat! Als mij de vraag gesteld wordt op welke vrouwen val jij? Ja op vrouwen die dit en dat, maar ook maagd zijn met name. Dan word ik uitgemaakt, ook door vrouwen, voor een achterlijke middeleeuwse en saaie man, die niets wil doen.
    Ik begrijp dat echt niet, dat zelfs vrouwen je nu veroordelen, als je zegt dat je op maagdelijkheid valt? Alsof dat een afwijking is?

    Mijn oproep tot maagdvrouwen is, blijf je zelf, je bent een diamant waar deze wereld niet zonder kan.

    Het ergste is! Weetje wat het aller ergste is. Dat door de seksualisering ik niet meer geloof dat er nog zulke vrouwen zijn! En als ik een meisje tegenkom dat nog maagd is, dan denk ik ''hoe weet ik of ze de waarheid vertelt?'' Zo kan ik het mislopen!

    Ik hoop echt dat het niet Zo erg is, als ik soms denk! !
    Sterker door Strijd

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    So true. Het valt me op dat vrouwen onderling ook heel vies bezig zijn tegenwoordig. Je wordt voor schijnheilig uitgemaakt als je blijft vasthouden aan bepaalde principes waar zij zich niet meer aan houden. Bizarre tijd.
    Daarom heb ik moeite met het vertrouwen van vrouwen! Ze doen te geheimzinnig als je praat over maagdelijkheid etc. Waardoor ik te snel conclusies trek.
    Sterker door Strijd

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Als dit bij een vrouw al zo is, hoe verloren zijn wij dan met mannen? Een flinterdunne speld in een enorme hooiberg.

    Fallitur augurio spes bona saepe suo.
    Ik dacht dat op dit forum een groot deel van de mannen maagd is, ten minste ze gedragen zich wel netjes hier de meeste mannen. Daarom denk ik dat. Beter zo'n man toch, dan een wandelende SOA?
    Sterker door Strijd

  14. #14
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Nu begrijp je hoe ik mij voel, als ik over maagdelijkheid praat! Als mij de vraag gesteld wordt op welke vrouwen val jij? Ja op vrouwen die dit en dat, maar ook maagd zijn met name. Dan word ik uitgemaakt, ook door vrouwen, voor een achterlijke middeleeuwse en saaie man, die niets wil doen.
    Ik begrijp dat echt niet, dat zelfs vrouwen je nu veroordelen, als je zegt dat je op maagdelijkheid valt? Alsof dat een afwijking is?

    Mijn oproep tot maagdvrouwen is, blijf je zelf, je bent een diamant waar deze wereld niet zonder kan.

    Het ergste is! Weetje wat het aller ergste is. Dat door de seksualisering ik niet meer geloof dat er nog zulke vrouwen zijn! En als ik een meisje tegenkom dat nog maagd is, dan denk ik ''hoe weet ik of ze de waarheid vertelt?'' Zo kan ik het mislopen!

    Ik hoop echt dat het niet Zo erg is, als ik soms denk! !
    Je focus moet zijn op haar akhlaak. Jou onzekerheid of zij wel of niet maagd is... is heel moeilijk binnen een relatie.

    Je moet jezelf afvragen... kan ik haar t zelfde bieden. Tuurlijk mooi dat je die normen en waarden fijn vindt bij een partner maar hoe ben jezelf?

    Als moslimzijnde mag je een dame daar niet op afrekenen.

    Mijn maagdelijkheid is voor mezelf... niets met religie te maken.

    Ik geloof erin dat als een man kans wil maken op kindjes maken, dan moet ie daar voor kunnen zorgen. Mijn werkveld bewijst dat vrouwen vaak de dupe zijn van ongewenste zwangerschappen... met alle gevolgen van dien...

    Geen kinder, partneralimentatie... geen ouderschapsplan waarin afspraken zijn gemaakt hoe vaak t kind naar de vader gaat...

    Jouw kind kan dan in de toekomst intimiteit delen met zijn broer en zus. Omdat niet bekend is wie dat is... een hele rare wereld!

    Maar ik heb echt mannen gesproken die zelf en excuses voor mn woorden, vrij los zijn geweest en mij vragen naar mijn maagd zijn...

    Wij worden ook verdrietig van een man die eerst een soa test moet ondergaan omdat hij meerdere bedpartners heeft gehad.

    Is wetenschappelijk onderzocht als men beide maagd t huwelijk intreed groter kans van slagen.

    Heb een Turkse mannelijke collega en hij zei abla, zij was mijn eerste vrouw... in de 50 is hij... en je merkt aan alles dat hij nog steeds verliefd op haar is. Mijn vrouw is de knapste liefste etc.

    Dat komt omdat hij jong is getrouwd met de vrouw die voor hem bestemd was. Heel gelovig en geen harten gebroken van andermans dochters. Nu Als getrouwde man je niet eens aankijkt als hij wat uitlegt.


    Als ik dat zie dan weet ik waarom onze dien zo mooi is.

    Enige wat vrouwen zichzelf aan doen is heel veel pijn en verdriet. Mannen willen sex om te kunnen ontspannen. Vrouwen om de liefde te delen. Al zegt ze van niet. Zo is het vrouwenlichaam gemaakt.

    Dus doe jezelf dat niet aan. Ik zou dat mentaal niet aankunnen... intimiteit staat voor mij gelijk aan liefde, wederzijds respect...verlangen naar een leven samen, kinderen willen etc.

    Als je intimiteit anders inzet... dan zal je er hard voor boeten. De pijn lijkt mij ondragelijk en ook zeer vreemd.... Iemand die je naakt heeft gezien. Volgende dag doen alsof je elkaar niet kent...

    Heb ik t nog niet eens over... het er
    Stiekem filmen, onze cultuur, de schaamte etc.

    Seksualiteit is goed en menselijk, maar weet t te gebruiken en weet wie er misbruik van wil maken...

  15. #15
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    True Hahah spiegel is nodig voor ons allemaal..niemand is perfect!