1. #61
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Nog 18 reacties asfoureh ..... kom op vol houden .... je kan het ...... believe in your self
    No thanks, I'm good.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Hoe minder aandacht je aan een vrouw geeft hoe sneller ze aandacht van andere mannen opmerkt of zelfs zoekt. Je theorie werkt niet in de praktijk, juist als je haar gevoel van warmte, waardering, liefde, zekerheid en veiligheid geeft blijft ze loyaal en blijft de van je houden.

    Wil je dus je vrouw kwijt raken? Pas je theorie toe en zie hoe snel je haar duwt in de armen van een andere man
    mijn theorie is solid as a rock..... je de vrouw die op aandacht beluste junkie is ... altijd hongerig houden .... de moment dat je d’r geeft wat ze WILT dan begint ze JUIST d’r interesse te VERLIEZEN ........er zijn vrowien krijgen van 10000000 verschillende mannen aandacht .... maar die aandacht doet gaat niks ... ze wikt juist aandacht van dd persoon bij wie ze d’r best moet doen om die aandacht te krijgen ... net zoals een junkie .....


    Kom mij niks over vrouwen vertellen .... ik ging al met vrowien om toen jiji nog njet eens wad geboren ......

  3. #63
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Aquakiss Bekijk reactie
    awesome!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    No thanks, I'm good.
    Ojeeee ojeeeee ojeeee ALARM FASE 1 gaat in 1

    Als een vrouw iets zegt in de trant can HET IS GOED ..... dan weet je dat je in de PROBLEMEN ZIT .....

  5. #65
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Ojeeee ojeeeee ojeeee ALARM FASE 1 gaat in 1

    Als een vrouw iets zegt in de trant can HET IS GOED ..... dan weet je dat je in de PROBLEMEN ZIT .....
    Welnee joh, geen enkel probleem gekkie.

  6. #66
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    mijn theorie is solid as a rock..... je de vrouw die op aandacht beluste junkie is ... altijd hongerig houden .... de moment dat je d’r geeft wat ze WILT dan begint ze JUIST d’r interesse te VERLIEZEN ........er zijn vrowien krijgen van 10000000 verschillende mannen aandacht .... maar die aandacht doet gaat niks ... ze wikt juist aandacht van dd persoon bij wie ze d’r best moet doen om die aandacht te krijgen ... net zoals een junkie .....


    Kom mij niks over vrouwen vertellen .... ik ging al met vrowien om toen jiji nog njet eens wad geboren ......
    Nope, vrouwen zoals ik gaan gewoon weg. Hou vooral je gekke theorie aan. Heb je gewaarschuwd , niet huilen en verbaasd opkijken als je vervangen wordt
    *Account niet meer in gebruik*

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Nope, vrouwen zoals ik gaan gewoon weg. Hou vooral je gekke theorie aan. Heb je gewaarschuwd , niet huilen en verbaasd opkijken als je vervangen wordt
    daarom ontloop ik altijd HOOFDPIJN WIJVEN zoals jji .........


    Ik heb wahd antenne in mn hoofd zodra een wijf zoals binnen een straal can 2 meter komt dan gaan alle alarm bellen af ......

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Welnee joh, geen enkel probleem gekkie.
    wajouuuuu van alarm fase 1 naar alarm fase 10 .... ZE ZEGT GEEN ENKEL PROBLEEM ....

  9. #69
    Jbala rock!

    Reacties
    16.250
    09-12-2007

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Waarom is aandacht van de man zo belangrijk voor een vrouw. Tot de dag van vandaag snap ik het niet, en geloof ik nauwelijks of dat echt zo is. Maar ik hoor het zo vaak dat ik er niet omheen kan.
    Iemand die me kan helpen met een uitleg.

    Dus waarom is de aandacht van de man zo belangrijk voor een vrouw...?
    Het is niet zozeer aandacht maar er gewoon voor zorgen dat je vrouw zich geliefd voelt. Ik denk dat dat andersom ook wel belangrijk is. Geef haar een complimentje, vraag hoe haar dag is geweest... is toch een normale band als man/vrouw dat je creëert in je huwelijk.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Een vrouw is geen baar- en keukenmachine, dit zijn producten en gebruik je voor hun functie. Vrouwen zijn mensen en mensen zitten anders in elkaar dan voorprogrammeerde dingen. De man en de vrouw zijn een aanvulling voor elkaar en hebben iets wat het ander nodig heeft. Net als hoe een man graag de vrouw nodig heeft in bepaalde aspecten heeft de vrouw de man nodig op andere aspecten. Bij een relatie waar er liefde aanwezig is zal hetgeen de koppel van elkaar nodig heeft vanzelf komen zonder ervoor na te denken.
    Vele mensen proberen het tegenovergestelde geslacht aan te passen aan de specificaties van hun geslacht terwijl dit fout is. Kan je net zo goed iemand nemen van je eigen soort. Allah swt heeft beide anders geschapen en anders betekent wel hun unieke kant behouden om het verschil te behouden. Het is belangrijk om aandacht te schenken aan de mensen die je toegelaten hebt in je leven. Aandacht en zorg komt voort uit interesse, waardering en dus liefde.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    185
    03-09-2012

    Citaat Geplaatst door Eloquence Bekijk reactie
    .
    +++

  12. #72
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Waarom is aandacht van de man zo belangrijk voor een vrouw. Tot de dag van vandaag snap ik het niet, en geloof ik nauwelijks of dat echt zo is. Maar ik hoor het zo vaak dat ik er niet omheen kan.
    Iemand die me kan helpen met een uitleg.

    Dus waarom is de aandacht van de man zo belangrijk voor een vrouw...?
    FF serieus, aandacht = vorm van liefde en affectie tonen.

    Ik wil vrouwen niet met kinderen gaan vergelijken, maar kinderen hebben toch ook aandacht nodig? Waarom stel je hun aandacht niet ter discussie?

    Verder hebben mannen zéker wel aandacht nodig, ieder mens wil zich gehoord en geliefd voelen. Zonder aandacht kun je geen van beide verkrijgen.

    Maar wat ook bestaat, is de angst om verlaten te worden. Als mensen om die reden constante bevestiging nodig hebben van je liefde, dan heeft het pathologische vormen aangenomen.
    En verstikkende aandacht nodig hebben is gewoon een stoornis tot het tegendeel bewezen is.

    Maar gewoon aandacht, van mens tot mens, dat heeft zowel een man als vrouw nodig (en vrouwen inderdaad iets meer dan de mannen).
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!