1. #376
    Alhamdoulillah.

    Reacties
    378
    04-05-2012

    Up

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    341
    19-12-2013

    Up up up

  3. #378
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    hallo ben een stille lezer en moet zeggen dat je echt goed is

  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    341
    19-12-2013

    Up up up

  5. #380
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door hhv Bekijk reactie
    hallo ben een stille lezer en moet zeggen dat je echt goed is
    Ahh dank je wel lieverd ❤❤

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  6. #381
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Zijn jullie klaar voor deel 3???

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  7. #382
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Ik keek in haar bruine ogen. Haar wenkbrauwen schoten fier omhoog naar haar haargrens alsof ze elke moment weg zouden vliegen. Haar volle.. althans nep volle lippen krulde zich tot twee smalle worstjes. Ze keek boos, geïrriteerd en... vreselijk kwaad. Ik had gehoopt, nee.. ik dacht dat Youssef wel met zijn aanstaande had gesproken hierover. Like.. kom op! Zo'n big deal is het toch niet. Ik kreeg het benauwd van haar blik en knipperde met mijn ogen. Uiteindelijk ging mijn mond open en kwam er iets uit. "Ik dacht dat je dit wel wist?". Zei ik. Ze keek nog kwader. Net alsof ik iets besproken had met haar aanstaande achter haar rug om en haar juist om bevestiging vroeg. "Nee! Dat heeft hij dus niet! En van alle assistentes die hij kon aannemen,... ben jij het geworden?". Zei ze met een afkeurende blik alsof ze me elke moment daarmee probeerde te vertrappen. Ik verschoof iets van het bureau en wist eigenlijk niet waarom ze boos op mij was? "Ik snap niet waarom je een hekel aan mij hebt". Zei ik kortaf. Tegelijkertijd verzamelde ik de laatste papieren die ik geordend had, wikkelde ze in een mapje, deed het elastiek eromheen, gooide de lade open en kletterde de map erin. "Als je problemen hebt of klachten, ga je maar naar je aanstaande. IK ben personeel! Niet meer, niet minder..". Ik stond op en pakte mijn jasje. Deed de deur open en ik zag Youssef al praten met Thomas. Ik keek op mijn horloge en tikte het aan, met andere woorden dat het al 17:00 uur was. Wat zeg ik? Half 6! Door die preek en houding van die l3frita van een Senna, liep ik zelfs over tijd. Hij knikte en ik liep weg. Wat denkt ze nou wel! Mij even de les lezen! Ik voelde mijn telefoon overgaan en zag dat het Rabia was. Gauw nam ik op. "Rabiaaaa, hoe is het schat!". Vroeg ik. Ik drukte op het knopje en wachtte op de lift. "Goed, goed! Ik geniet intens van de zon hier! Wajow.. Rabia wat zijn wij een boerinnen! Het is hier zooo mooi!! Beloof me dat we hier samen komen een keer!". Zei ze opgewekt. Ik lachte en de lift ging open. "In sha Allah! Is het warm??". Vroeg ik. Wat een domme vraag! Curaçao! Natuurlijk was het warm! "Heeeerlijk! Gisteren gingen we duiken! Echt balen dat we morgen alweer terug moeten.. tien dagen lijkt zo kort!!". Zei ze. Ik glimlachte. "Ik mis je hier wel hoor Rabia! Ik kan niet wachten totdat ik je zie!". Zei ik. We hingen op en ik tikte mijn telefoon uit. Rabia is alweer een maandje geleden getrouwd! Ze zouden meteen op huwelijksreis gaan, maar de ouders van Rabia verbleven nog even in Nederland voordat ze weer naar Marokko vertrokken. Vandaar dat ze hun huwelijksreis hadden uitgesteld.

    Ik liep meteen door naar de hoofdingang en wachtte op de rijles auto. Eindelijk! Een doel in het zicht! Ik zag de auto en rende ernaartoe. De instructeur keek me aan en tikte op de dashboard klokje. "Ik sta hier wel een half uur te wachten, Naima." Ik zuchte en vervloekte Senna binnensmonds. Wat een bemoeial! Maar wat erg van Youssef dat hij niets tegen haar gezegd heeft. Het werken ging zo goed en vlot en dan komt zij zich ermee bemoeien. Wat heb ik haar ooit misdaan dat ze me zo behandelt?? Voor de bruiloft van Rabia, wilde ik graag Esma mee nemen om samen te zwemmen. Ik heb haar zo gemist en Senna stak er een stokje voor. Echt een appart mens! Ineens voelde ik keihard de rem en mijn hoofd bouncte zowaar naar voren. Shit!! Ik was er niet met mijn gedachten bij. De instructeur keek me aan en schudde zijn hoofd. "Opletten bij het zebrapad! Het scheelde een haar of je had een dode omaatje op je geweten." Zei hij. Ik knikte en werd rood. Een oude dame keek boos aan en stak haar middelvinger op..

  8. #383
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Thuis aangekomen van de hectische dag ben ik me meteen gaan douchen. Ma had lasagne gemaakt en pa was van werk gekomen. Aan tafel ging het over Marokko. Ilyias zou volgende week vertrekken met zijn vrouw en pa en ma wilde ook meegaan. Ma en pa bleven erover "zeuren" dat ik mee zou gaan. Een andere omgeving zou me goed doen. Ik twijfelde. Marokko... was nou eenmaal een zware stempel voor mij geworden. Ik keek naar pa en ma. Ze lachte als vanouds en eigenlijk.. zou een weekje Marokko samen met hen, me wel goed doen. "Ok, ik ga mee.. maar voor een weekje maar." Zei ik er meteen achteraan. Ik wist immers dat me ouders wel voor een langere periode zouden gaan. Pa wilde vier weken gaan namelijk. Voordat mijn ouders vragen stelde of het niet langer kon begon ik al te praten. "Ik zit met werk.. alsjeblieft..". Zei ik. Mijn ouders keken elkaar aan en knikte. Ik glimlachte en begon te eten. Nu nog Youssef overhalen en hem sowieso op z'n donder geven dat hij niets heeft gezegd tegen Senna!

    De volgende dag stond ik voor de spiegel. Ik haalde er een witte, wijde pantalon uit en een wit blousje met overslag. Ik trok een lang vestje eroverheen. Aangekomen op het werk maakte ik mijn kantoor deurtje open, maar zag ik al dat hij open was. Ik schrok en keek naar binnen. Het was leeg. Wat vreemd! Ik liep naar het kantoor van Youssef en hij zat achter zijn stoel druk bezig met zijn laptop. "He Naima.." Zei hij. Hij zag er vandaag wederom verdomd goed uit. "Eh.. mijn kantoordeur stond open. Weet jij.. wie erin is geweest?". Zei ik. Youssef glimlachte. "Ik". Zei hij. Ik keek hem aan en knikte. "Sorry.. natuurlijk.. het is jou bedrijf.." Zei ik ineens verward. "Nee.. nee.. je hebt gelijk. Het is oplettend van jou, aangezien ik daar ook mijn facturen opsla. Dus goed dat je bent gekomen." Zei hij. Ik knikte en ben daarom ook geschrokken dat het deurtje open was. Ik weet dat Youssef zijn financiële papieren daar soms bewaarde. "Eh.. Youssef even over gisteren. Senna. Ik dacht echt dat je gesproken had met haar." Zei ik. Youssef stond op en klapte zijn laptop dicht. "Ik weet het.. alleen ik heb er echt geen tijd voor gehad". Zei hij. Ik begreep het niet. Ze leven notabene bij elkaar. Hoe kan hij geen tijd hebben gehad? Maar braaf als ik was knikte ik maar. "Ok.. en oh ja.. ik weet dat ik hier nogal laat mee ben, maar volgende week gaan mijn ouders naar Marokko. Ze dwongen me zowat mee te gaan. Kan je me een weekje missen?". Vroeg ik. Youssef keek me aan en glimlachte. "Eh ja.. natuurlijk." Zei hij. Ik knikte en wreef van de zenuwen in mijn handen. "Sorry.. het is nogal kortdag. Lukt het wel met de papieren?". Vroeg ik. "Anders kan ik wat werk mee nemen naar Marokko..". Zei ik snel. Youssef glimlachte. "Nee. Nee joh dat komt wel goed! Maak je geen zorgen." Zei hij. Ik knikte en glimlachte. "Dank je wel". Zei ik. Ik liep naar de deur en legde mijn hand op de deurknop. "Oh... Naima.. er is wel iets wat je voor mij kan doen". Zei hij. Ik bleef stil staan en draaide me om. "En dat is?". Youssef stak zijn handen uit zijn zakken en klapte de laptop open. "Dit.." Zei hij. Ik liep naar hem toe en liep langs hem. Ik rook zijn geur en voelde hoe mijn rug zachtjes tegen zijn arm kwam. Hij wees naar het scherm en ik keek naar..

  9. #384
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Hasta mañana!

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Hasta mañana!
    Gemeeen om nu te stoppen haha. Lets think... Waar heeft hij haar voor nodig??
    Voorbereidingen voor zijn bruiloft met senna.
    Afspraak boeken voor een nose job voor senna.
    Lingerie setje uitkiezen voor senna als verassing.
    Personeels uitje voor een lang weekend uitkiezen, alleen voor personeel.
    Youtube filmpje met de titel: hoe leg ik mijn assistente uit dat ik haar leuk vind terwijl ik verloofd ben?
    Married and children!

  11. #386
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Gemeeen om nu te stoppen haha. Lets think... Waar heeft hij haar voor nodig??
    Voorbereidingen voor zijn bruiloft met senna.
    Afspraak boeken voor een nose job voor senna.
    Lingerie setje uitkiezen voor senna als verassing.
    Personeels uitje voor een lang weekend uitkiezen, alleen voor personeel.
    Youtube filmpje met de titel: hoe leg ik mijn assistente uit dat ik haar leuk vind terwijl ik verloofd ben?
    Haha Who knows! Who knows! In ieder geval ga ik jullie vanavond bombarderen met een mega vervolg!



    Waar is de rest van de team btw?

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  12. #387
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Haha Who knows! Who knows! In ieder geval ga ik jullie vanavond bombarderen met een mega vervolg!



    Waar is de rest van de team btw?
    Ik hoop het! Hoe gaat het met je vinger?
    Married and children!

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    341
    19-12-2013

    Up up up

  15. #390
    MVC Lid

    Reacties
    341
    19-12-2013

    Up up up