1. #811
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Lieve lezers! Sorry dat het even duurde, maar ik wilde jullie een grote vervolg en einde geven om het verhaal af te sluiten. Ik heb drie verhalen geschreven en dit is het verhaal waar ik het langst bezig mee was! Ik hoop dat jullie het een mooi verhaal vonden in ieder geval. Ik vond het echt supertof dat jullie mee bleven uppen. Dat zorgde ervoor dat ik gemotiveerd door bleef gaan. (Ook de stille lezers natuurlijk )

    Misschien tot snel in sha Allah weer met een volgend verhaal. Voor nu wens ik jullie alvast een mooie en gezegende Ramadan toe. Moge Allah jullie dua's verhoren en jullie vasten accepteren.

    Liefs!

    Pureglossy ❤

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  2. #812
    MVC Lid

    Reacties
    341
    19-12-2013

    Prachtig je bent een schrijftalent

  3. #813
    MVC Lid

    Reacties
    170
    03-04-2003

    Pureglossy bedankt voor weer een mooi verhaal. Dank voor je mooie woorden en hopelijk een nieuw verhaal na de Ramadan. Jij ook een gezegende Ramadan ..

  4. #814
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie

    Lieve lezers! Sorry dat het even duurde, maar ik wilde jullie een grote vervolg en einde geven om het verhaal af te sluiten. Ik heb drie verhalen geschreven en dit is het verhaal waar ik het langst bezig mee was! Ik hoop dat jullie het een mooi verhaal vonden in ieder geval. Ik vond het echt supertof dat jullie mee bleven uppen. Dat zorgde ervoor dat ik gemotiveerd door bleef gaan. (Ook de stille lezers natuurlijk )

    Misschien tot snel in sha Allah weer met een volgend verhaal. Voor nu wens ik jullie alvast een mooie en gezegende Ramadan toe. Moge Allah jullie dua's verhoren en jullie vasten accepteren.

    Liefs!

    Pureglossy ❤

    Salaam aleikoum lieve talentvolle pureglossy, zoals we van jou inmiddels gewend zijn heb ik wederom genoten van een prachtig verhaal Allahoma baarik!

    Duizendmaal dank!
    Al vanaf het aller eerste prille moment had je mijn aandacht ik hoop dat je blijft schrijven ❤

    Allahoma baalighna ramadan
    Ook voor jou en al jouw dierbaren een gezegende ramadan toegewenst. Moge Allah azza wa jall al jullie ad3yaa en gebeden verhoren en jullie vasten accepteren. Ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #815
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Leuk einde! Het was een leuk verhaal! Dank je voor alle moeite die je erin hebt gestoken.
    Married and children!

  6. #816
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Bedankt allemaal! Jullie super bedankt voor het lezen van mijn verhaal ❤ tot snel in sha Allah!

    @prinses3arbia, ik had je al als vermist opgegeven maar there you are! bedankt voor je mooie, lieve woorden lieverd! ❤❤❤

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  7. #817
    MVC Lid

    Reacties
    3
    30-05-2021

    Wow!! Wat een mooi verhaal! Ik ben alleen lid geworden om hem te lezen helemaal, maschallah3liek

  8. #818
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Pinkblush. Bekijk reactie
    Wow!! Wat een mooi verhaal! Ik ben alleen lid geworden om hem te lezen helemaal, maschallah3liek
    Dank je wel! Zo lief dit ❤❤

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -