Storyteller ❤

Reacties
    3.905
    11-01-2011

Veeeeel leesplezier allemaal!

MVC Lid

Reacties
    256
    19-12-2013

Up up up

MVC Lid

Reacties
    1.213
    31-07-2019

Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Veeeeel leesplezier allemaal!
    Dank je, laat haar bedrijf groter worden dan die van youssef aub haha
    Married and children!

Alhamdoulillah.

Reacties
    261
    04-05-2012

Up

MVC Lid

Reacties
    256
    19-12-2013

Up up

Storyteller ❤

Reacties
    3.905
    11-01-2011

Who is ready for part 5????

Storyteller ❤

Reacties
    3.905
    11-01-2011

Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Dank je, laat haar bedrijf groter worden dan die van youssef aub haha
    Hahaha oh lieverd er gaat iets vreselijks gebeuren..

Of toch niet?

Of wel???

Wie zal het zeggen met mijn doorgeslagen fantasie weet je het niet hahaha

Storyteller ❤

Reacties
    3.905
    11-01-2011

Citaat Geplaatst door Noeniie Bekijk reactie
    Haha spannend Pureglossy. Ik ben benieuwd!
    Ik ga zo plaatsen even een stukje afmaken.

Storyteller ❤

Reacties
    3.905
    11-01-2011

Ik las het appje keer op keer. Iets brak in mij. Het was alsof Naima op de één of andere manier veel volwassener is geworden. Het was duidelijk dat ze verder is gegaan. Ze zag er goed uit en hier lag ik dan in bed tig keer haar appje te lezen. Ik had een mooie avond met mijn collega's achter de rug, maar hoe moet ik mijn geluk, verhalen, succes delen? Met mijn lege bed? Ik zuchte en stond op. Het was één uur in de nacht en kon nu amper de slaap meer vatten. Moest ik haar terug appen? Ik twijfelde, maar pakte toch mijn mobiel. Ik maakte de app weer open en mijn ogen gleden langs haar woorden. Maar toch was het haar foto die mijn aandacht trok. Haar glimlach en die ogen! Het was duidelijk nogmaals. Zij was verder gegaan, moest ik dat ook gewoon niet doen? Wat is er toch met mij! Niet om over mezelf op te scheppen maar ik kon elke vrouw krijgen die ik maar wilde. Maar ik wilde Naima. Naima was alles. Alles gewoon..

Ik zuchte en liep naar de keuken. Esma was logeren bij een klasgenootje en ik miste haar aanwezigheid. Die kleine boef. Ik scrolde door mijn telefoon en bleef hangen bij de namen van wat vrienden die op deze tijden zeker in een nachtclub waren. Het kon me niet schelen. Ik belde er eentje op en die reageerde met verbazing. "Eindelijk Youssef! Kom naar deze club, ik en Mo zijn er ook. Lekkere wijfen man, zie je zo!". Zei één van mijn vrienden. Ik zuchte en hing op. Snel liep ik de trap op naar mijn slaapkamer en trok ik mijn kleren aan. Ik pakte de sleutel van de auto en liep weg. Op naar... genot?

Daar aangekomen was het vreselijk druk. Geuren van drank, rook en veel parfum. Mo een vriend van mij die ik al van vroeger kende kwam mij tegemoet. "Tering Youssef, we zouden een feestje moeten geven omdat je hier bent. Alles goed bro?". Zei hij. Ik glimlachte en trok mijn wenkbrauwen op. "Het stinkt hier man". Zei ik. Mo moest hard lachen. "Get used to it, kom ik stel je voor aan iemand." Zei hij. Ik liep achter hem aan en zag een blondine. Marokkaans en ze keek heel verlegen en lief. Mo stelde ons aan elkaar voor en we begonnen te praten. "Kom je vaak naar clubs?". Vroeg ik. Ze schudde haar hoofd. "Nee.. dit is denk ik mijn derde keer". Zei ze. Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Wat doe je zoal dan?". Vroeg ik. "Ik werk in een parfumerie zaak". Zei ze. Ik knikte en bood haar wat te drinken aan. "En wat doe jij?". Vroeg ze. Haar lippen zaten vol met iets glanzend en vettigs. Haar haren die zeker niet van haarzelf blond waren bleven af en toe zelfs plakken aan de lippen. Ze streek ze dan steeds weg. Ze had een te korte jurkje aan en ze was eigenlijk een mooie dame om te zien. Ik vond het altijd zonde om zulke dames in zulke tenten te zien. Maar ach.. wie ben ik om te oordelen? Hier zat ik toch ook?

Storyteller ❤

Reacties
    3.905
    11-01-2011

Ik vertelde haar wat ik zoal deed en ze keek me met grote ogen aan en begon te glimlachen. "Wat is er?". Zei ik met een glimlach. "Nee.. gewoon. Je praat zo netjes, ziet er netjes uit, je hebt een nette baan. Dit is geen plek voor jou lijkt me". Zei ze. Ik moest ineens glimlachen. "Zullen we anders naar mijn huis gaan?". Zei ik. Ze keek me ineens met grote ogen aan en stond meteen op. "Is goed.." Zei ze. Ik liep voor haar uit en deed mijn jas aan. Gauw appte ik Mo dat ik ervan tussen was en hij appte meteen terug. "Zooo, jij scoort snel haha! Veel plezier!" ik schudde mijn hoofd en liep de club uit. Ik hield de deur open en de dame waarvan ik de naam amper wist nam plaats.

Het was stil in de auto. Ze zei niet veel en vroeg niet veel. Ik glimachte, want ze had amper een jas aan. Ik pakte van mijn achterbank een vest die ik daar altijd heb liggen en gaf het aan haar. Ze keek me aan en bedankte me. "Hoe heet je trouwens?". Vroeg ik. "Ik heet Mariam, maar iedereen noemt me Maria". Zei ze. Ik glimachte. "En jij?" Zei ze. "Youssef.. aangenaam". Zei ik. Ik keek haar soms aan en vroeg naar haar leeftijd. "Ik ben 26". Zei ze. Ik glimlachte en was al blij dat ze geen 16 was! Maar eigenlijk oogde ze ook wel.. volwassen uit. Ik werd een beetje rood bij deze gedachte en stopte toen we arriveerde.

Ik liet haar het huis in gaan en ze keek om zich heen. "Wow.. is dit jou huis?". Zei ze. Ik keek haar aan. "Eh ja.. welkom." Zei ik. "Wil je wat drinken?". Vroeg ik. "Water?". Zei ze. Ik glimlachte en pakte een glas water voor haar en mij. "Ga zitten.. ik kom er zo aan." Zei ik. Ze nam het glas aan en ging zitten. Het was eigenlijk niets voor mij dit. Een wildvreemde vrouw in mijn huis. Ik ging op de bank iets verder van haar zitten en keek haar aan. "Zo.. beter hier dan in die club." Zei ik om het ijs te breken. Ze glimlachte. "Jazeker.. het is hier prachtig." Ze stond op en liep naar de raam met het uizicht op de grote achtertuin die doorliep tot aan het groen. Ze liep sensueel en keek me aan. "En jij bent alleen?". Zei ze. Ik knikte maar en hieldt Esma uit beeld. "Zonde.." Zei ze met een glimlach. Ik lachte terug en ze liep naar mij toe. Ineens ging ze op mijn schoot zitten. Ik keek haar aan. "Ik denk dat we wel weten wat ik hier doe?". Zei ze ineens. Ik keek haar aan en pakte haar op. Ik gooide mijn verstand op nul en nam haar mee naar de slaapkamer. Binnen een paar seconden lagen al onze kledingstukken op de grond en leefden we ons uit...

In de ochtend werd ik laat wakker. Ik draaide me om en zag haar slapen. Ik streek het haar uit haar gezicht en ze deed haar ogen open. Met een glimlach kwam ze iets overeind en speelde met haar wijsvinger over mijn borstkas. Ik hield haar hand vast en trok haar naar me toe totdat ze op mij zat. En toen beleefde we de nacht weer opnieuw en opnieuw..

Pas in de middag stapte we samen onder de douche. Ze kon niet van mij afblijven en ik niet van haar.. maar al die tijd was het niet Mariam die ik zag, maar Naima.. naima..

Storyteller ❤

Reacties
    3.905
    11-01-2011

"Zie ik je morgen weer?". Zei Mariam. Ik keek haar aan en streek een haarlok uit haar gezicht. "Dat gaat niet.. ik moet eh morgen werken en daarna heb ik het best wel druk..". Zei ik. Zo druk had ik het niet. Ik probeerde het hier te stoppen. Het was al een week bezig zo. Of ze kwam naar mij, als Esma er uiteraard niet was of.. we pakten een hotel. Ik schaamde me kapot eigenlijk. Dit was lust, en met mijn doorgeslagen waanidee dat het Naima moest voorstellen bij elke kus, elke aanraking, elke kreun. Ik verloor mezelf in deze waanidee. Mariam keek me pips aan. "Jammer, je probeert me toch niet te lozen he?". Zei ze met een glimlach. Ik schudde mijn hoofd van niet, maar er zou een dag komen dat dit wel zo was. Mariam was goed in bed, lief, maar ze was geen prater zoals ik. Ze had gewoon niets wat ik in een vrouw zocht wat karakter betreft en eigenlijk voelde ik me vreselijk. Ik kan hier nu ook een einde aan maken, maar... de lusten waren me te goed dan de lasten.

Ze zwaaide gedag en ik deed de deur dicht. Ik keek op mijn horloge en moest om drie uur op school zijn van Esma. Wat Naima betrof heb ik haar amper terug ge'appt. Ik verloor mezelf in genot en tijdverdrijf en werk. Ik wilde excuses maken. Excuses hoe ik haar in de kou had laten staan die dag. Ik wilde vertellen dat het niet ok was wat ik deed. Maar die kans zou ik nooit meer krijgen. Ik pakte een handdoek en liep naar de douche. Mariam had haar elastiekje van haar haren achter gelaten en ik moest glimlachen. Snel moffelde ik dat ding weg en nam ik een warme douche. Heerlijk dit,... mijn gedachten dwaalden weer af naar Naima. Althans totdat mijn ogen begonnen te prikken van de shampoo! Snel spoelde ik mijn gezicht af en liep ik de douche uit. Tijd om Esma op te halen. Vandaag zouden we samen eten in haar lievelings restaurant. De McDonald's...

Na onze uitje zijn we meteen naar huis gegaan. Esma was erg moe en morgen had ze gewoon school. Ik stapte in de auto en starte de auto. Naast mij stopte ineens een auto en ik keek opzij. Was dat Senna? Ik herkende haar meteen. Naast haar zat een man achter het stuur en ze gaf hem een kus en stapte uit. Ineens kruiste onze blikken elkaar. Ik schrok hiervan en wist even niet waar ik moest kijken. De auto reed weer weg en Senna bleef staan alsof ze verwachte dat ik ook zou uitstappen ofzo. En uiteindelijk.. deed ik dat ook. "Esma liefje, ik stap even uit. Papa komt zo." Ik keek achterom en zag dat Esma al helemaal in dromenland was. Ik stapte uit en stond voor Senna. Ze zag er goed uit, maar goed dat was altijd zo. Eerlijk is eerlijk. Het zijn haar walgelijke streken die mijn haren overeind hielden. "Hoi Youssef.." Zei ze. Ik knikte en groette haar ook. "Hoe is het?". Vroeg ik. "Het gaat wel goed.." Zei ze. "Mooi!". Zei ik en ik liep weer naar mijn auto.

"Ik ben zwanger..." Zei ze. Ik stond stil. Nee, mijn hart stond stil. Zei ze nou net dat ze zwanger was? Iets waar ze zogenaamd een hekel aan had? Kinderen? Iets waarvan ze vond dat ze 1000% wist dat ze het niet wilde. Ik voelde hoe mijn ogen vochtig werden. Ik voelde de pijn in mijn ziel en mijn hart. Alsof je het met duizenden messteken bewerkte. Ik probeerde mezelf groot te houden. Dat was mijn droom met haar. Met Senna. Ik droomde erover, fantaseerde erover, had het erover met haar. Ze wilde er absoluut niets van weten, maar ik dacht dat ik na een huwelijk met haar, haar gedachten kon veranderen. Aan de ene kant was ik verrast. Verrast dat ze toch voor een kindje ging, maar ondertussen vals is tegen kinderen. Kijk naar Esma, mijn dochter. Wat zij allemaal heeft moeten incasseren. Ik hoorde haar haken richting mijn kant opkomen.

"Youssef..?". Zei ze. Ik draaide me om en zette een neppe glimlach op. "Gefeliciteerd". Zei ik met een schorre stem. "Het is nog pril. Vier maandjes." Zei ze. Ik keek haar aan. Ik had ook totaal geen behoefte aan al deze informatie. Ze was zwanger, van iemand anders. Niet van mij. Niet onze droom, niet ons kindje, maar van die snotaap die naast haar zat. Het is natuurlijk ook maanden geleden dat we elkaar voor het laatst zagen. Ze is wel snel van bil gegaan wat zwanger worden betreft. In een mum van tijd bezwangerd van die gast en ik heb jaren moeten smeken. Ik sloot mijn ogen en keek weg. "Ik zie je al denken.. Senna zwanger. Die wilde toch nooit kinderen. En je hebt gelijk, maar door Anouar, mijn man zie ik de wereld nu anders". Zei ze.

Ik keek haar aan en wist niets te zeggen. Ik glimachte enkel. Ik draaide me om en bleef toch staan. "In zeven maanden tijd heb je een nieuwe liefde leren kennen, ben je getrouwd en ben je zwanger? Die moet dan heel wat in zijn mars hebben wat ik niet heb". Zei ik tegen haar. Senna schudde haar hoofd en kwam een stapje voorwaarts. "Youssef.. dat is niet zo. Niemand kan ook jou tippen. Je bent alleen zo.. druk met je werk en die schoonmaakster. Je had het voortdurend alleen over haar. Ja het is zielig wat ze mee heeft gemaakt, maar er is een grens!". Zei ze. Ik lachte hard. "Senna.. hoor je jezelf weleens praten? Je gooit nu alle schuld naar een dame die hier niet is om zichzelf te verdedigen. En ten tweede, het raakte me ontzettend omdat jij als geen ander weet wat ik heb moeten doorstaan met mijn moeder. Dat is toch logisch? En dat is toch menselijk? En dat ontbrak aan jou Senna. Je bent... harteloos. De manier hoe je haar al behandelde in huis. Alsof het een sloof was. Zo ben ik niet opgevoed. En nog iets.. dat is niet eens het probleem. Het probleem is dat ik nu naar je kijk en je verteld dat je zwanger bent en het kapot is gegaan tussen jou en mij omdat je niet met kinderen overweg kan. Dat was het. Omdat je mijn dochter pijn deed, afsnauwde. Werk aan je zelfbeheersing en aan jezelf voordat je die baby ter wereld brengt. En echt Senna... alleen daarom is het stuk gelopen tussen ons. Het heeft niets te maken met die "schoonmaakster" of een baby willen met jou. Dat had ik zelfs willen accepteren. Moehim.. ik wens je alle geluk. Ik ben blij voor je. Dat meen ik. Beslama". Senna huilde toen ik dit keer echt rechtsomkeert maakte. Het was goed zo. Ze was verder gegaan en ik moet dat ook doen. Toch bleef het aan mij knagen.. het deed pijn...

Ik stapte in de auto en appte haar. Mariam. Wat doe je dit weekend?

MVC Lid

Reacties
    1.213
    31-07-2019

Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    İeuw youssef. Er is zeker iets ergs gebeurt, je had gelijk.
    Married and children!

Storyteller ❤

Reacties
    3.905
    11-01-2011

Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    İeuw youssef. Er is zeker iets ergs gebeurt, je had gelijk.
    give that man a break

Ik zal straks verder gaan. Ben alles aan het uittypen en dan plaats ik het hier meteen.

Storyteller ❤

Reacties
    3.905
    11-01-2011

Ik heb een onvergetelijke dag gehad! In de middag kreeg ik pas alle appjes binnen omdat ik tijdelijk geen bereik had met WhatsApp! Ook dat nog. Rabia belde mij zelfs en ik had het zo druk met mijn ouders dat ik vergeten was terug te bellen. Pas in de avond toen ik kapot en dood vermoeid thuis kwam ben ik meteen naar mij kamer gegaan en heb ik Rabia terug gebeld. Hij ging over, maar helaas nam ze niet op. Ik zuchte en moest ineens binnensmonds lachen. Mijn hemel, over vergeetachtigheid gesproken. Ik ben gewoon mijn verjaardag vergeten! Ineens sperde ik mijn ogen open. Mijn God! Het zal toch niet door de overgang komen dat ik dingen begon te vergeten. Als een hypochonder pakte ik mijn mobiel en begon ik te googlen. Juist ja Google! Waar je bij diarree als zelfs met één been in het graf stond. Ik struinde wat informatie af en zuchte toen het geen symptoom bleek te zijn. Morgen zou ik het toch aan ma vragen. Die wist er alles van natuurlijk en hielp me erdoorheen.

Ik zag ineens vanuit mijn ooghoek het licht aan gaan in de kamer van Issam. Gauw deed ik mijn lichtje uit en ging ik naar mijn dagelijkse portie drugs staren. Ok.. ok.. gluren. Alleen dit keer had hij ruzie. Ruzie door de telefoon. Hij boog zich voorover en balde zijn vuist die tegen een kast aanleunde. Oh ja hoor, schrik niet. Ik ken inmiddels door mijn gegluur zo het interieur in zijn kamer opnoemen. Wanhoop ten top! Waarom was hij zo pissig? Ik snapte het niet. Hij werd ineens wat kalmer en ik zag hem glimlachen. Ik zou letterlijk een moord plegen om te weten wie hij aan de telefoon heeft. Vast zo'n leuk, slim, gelovig meisje die alles in huis had. Kookkunsten, volslank, extreem gastvrij en beleefd, kortom het hele pakket. Ik zuchte en sloot mijn ogen. Hij keek naar buiten en alhoewel het nu in Nederland vast zou vriezen, hier in Marokko begon de lente al. Het was fris, maar zacht. Hij trok zijn shirt uit en ik bleef maar kijken naar dat gebruinde lichaam. Yep, het werd langer lichter dus ik had alles goed in het vizier. Wacht... deed hij nou ook zijn broek uit?? Ik bleef staren en ik wist dat ik me moest omkeren! Ik wist dat ik mijn hoofd zou moeten wegdraaien! A3oedoebillah! Toch bleven mijn ogen op automatische stand naar dat uitzicht kijken. Issam gooi je verdomde raam toch eens dicht als je dat doet! Je bezorgt me nog een hartaanval! Schreeude ik in mezelf. Langzaamaan deed hij zijn broek iets omlaag en laag en mijn ogen bleven geplakt op... tringgg

Ik werd gewekt door mijn mobiel die overgang en gauw pakte ik dat ding met een ruk. Het was Rabia. Serieus Rabia? Wrong moment! Maar toch nam ik op. Ik staarde weer uit het raam en toen.. waren de ramen al dicht. Shit! "Hoi Rabia". Zei Ik. "Heey Naima, hoe gaat het?". Vroeg ze. Ik dacht aan de actie van Rabia. De actie dat ze mijn nummer aan Youssef heeft gegeven. De man waar ik stapel op was en ook gevoelens voor had. Had ja, die zijn in Marokko verdwenen sinds ik tja.. Issam had ontdekt? Ik schudde mijn hoofd om die gedachten even weg te doen en focuste me op het gesprek. "Het gaat wel goed en met jou en Ghalid?". Vroeg ik. "Het gaat wel.. we snakken naar Marokko en onze ouders. Ik meer.. vooral na die miskraam." Zei ze. "Ik begrijp het. Wanneer kom je nou ook alweer?". Vroeg ik. "Morgen! Dat je dat vergeten bent!". Zei Rabia. "Oh Rabia, neem het me alsjeblieft niet kwalijk. Ik ben zelfs mijn verjaardag vergeten!". Zei ik. "Ja, dat had je ge'appt inderdaad. Naima.. we moeten er gewoon aan geloven. We worden ouder haha". Zei ze. Ik lachte mee en vertelde haar over vandaag, maar zweeg over Issam. Ik vertelde haar wel in korte lijnen over hem dat hij hielp etc, maar voor de rest zweeg ik. "Trouwens.. Naima. Ik weet dat je boos zult zijn, maar ik heb je nummer gegeven aan Youssef. En echt.. hij wilde alleen weten hoe het met je ging. En niet via mij, maar hij wilde het van jouzelf horen leek het. Ben je boos? Miauw.. miauw". Zei ze. "Oh Rabia hou daarmee op! Haha jij met je gemiauw altijd. Ik was wel ehmm wat boos ja. Je weet, ik ben hier gekomen met een reden. Hij hoort bij het verleden. Maar weet je, ik vind het niet meer erg. Het is toch alleen app? En ik hoef hem niet te appen of bellen. Ik ben niet boos gekkie. I love you!". Zei ik opgewekt. Rabia moest lachen. "Ok.. ik app je morgen als ik geland ben ok?". Zei ze. We ronden het gesprek af en zeiden gedag.

Ik keek naar mijn mobiel en dacht aan de woorden die ik tegen Rabia zei. Ok, ik hoef niet te appen of bellen met Youssef. Maar.. ik wilde wel laten weten dat het goed ging. Kort en bondig via app en hem duidelijk maken dat er een grens is. Safi!

Hoi Youssef, ik zou je terug bellen, ik ben er niet aan toe gekomen. Sorry! Met mij gaat alles goed. Ik heb mijn draai gevonden in Marokko en heb een goede keuze gemaakt hamdoulilah. Hopelijk gaat ook alles goed met jou en Esma. Ik ben niet boos op Rabia, maar als ik heel eerlijk ben Youssef, had ik liever niet gewild dat ze mijn nummer had gegeven. Ik hoop dat je het begrijpt. Fijne avond en groetjes aan Esma.

Zo done! Kort en bondig, no hard feeling en verzonden!