1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    de stad van aboutaleb
    beste burgermeester van nl
    Aboutaleb is een uncle Tom.
    Heavy

  2. #17
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Aboutaleb is een uncle Tom.
    waarom omdat hij de waarheid verkondigdt?
    heelveel uitkeringtrekkers moeten hem juist als vb nemen...
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    waarom omdat hij de waarheid verkondigdt?
    heelveel uitkeringtrekkers moeten hem juist als vb nemen...
    Omdat het een man is zonder ruggengraat dat net als Marcouch slechts handelt in het belang van de autochtoon.
    Heavy

  4. #19
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door woke Bekijk reactie
    Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa

    Namens al mijn voorvaderen bied ik hierbij mijn excuses aan voor het leed dat jullie voorvaderen is aangedaan.
    Weggerukt van huis en haard, jullie ouderen, vrouwen en kinderen hulpeloos achter gelaten.

    Veel te laat kwamen mijn voorvaderen tot inzicht, dat de wetgeving die dit mogelijk maakte, niet deugde.
    Pas op 1 juli 1863 werd de slavernij officieel afgeschaft.
    Gelukkig was dit mogelijk en waren de slavernijwetten niet eeuwig geldend.
    Stel je eens voor dat de wetten, die slavernij mogelijk maakten, voor eeuwig verankerd zouden zijn.
    Dat heden ten dage het nog steeds mogelijk zou zijn om de ene mens slaaf van de andere te maken en dat volkomen legitiem.

    Daarom wil ik toch ook mijn voorvaderen danken, dat zij geijverd hebben om de slavernij uit het wetboek te halen.
    Dit doet natuurlijk niets af aan het reeds aangedane leed dat jullie voorvaderen is aangedaan.

    Nogmaals mijn excuses.

    Laten we vanaf nu zij aan zij strijden tegen iedereen, die slavernij niet expliciet veroordeelt en het onder bepaalde omstandigheden zelfs goedkeurt.
    Ter nagedachtenis aan jullie voorvaderen, nooit meer slavernij, welk boek het ook toestaat.
    Excuses dus zover ik het begrijp

    Vergevingsgezind dat we kunnen zijn neemt niet weg met de dubbele standaard die nog altijd word ge handhaaft en iedereen mee moet leven

    Maar het is een begin

  5. #20
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Als je gaat dineren met de duivel, eet met een lange lepel.
    Mens primeert! dat is de reden dat die afgunstig is

    Never fear!
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Of zeg bismillah
    Ik eet hem en drink hem onder tafel..

    Komt die erachter dat die geen boodschap heeft

    Schaduwen fluisteren

  6. #21
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Nassir_88 Bekijk reactie
    Verschrikkelijk, goed dat het aangekaart wordt, helaas is er nog steeds slavernij (moderne vorm), Ga naar die hippe Arabische staten.. Wat ik wil zeggen, mensen leren niet.
    Veruit de beste reactie in deze topic..


    Je hoeft het zelfs niet zover te zoeken..

    Waar zijn ze mee bezig??

    Punt dit voor jouw!

    Je trigger nadenken..

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    983
    25-01-2009

    Dus is al het andere slavernij niks? Mag niet gesproken over worden? Kinderen en vrouwen die nog worden verkracht, nog steeds als vorm van slavernij..Overal ter wereld. Maar omdat het niet zo erg is als de trans-atlantische slavernij, is het gelijk minder erg, en moeten we nu niet leren van het verleden, maar het door de vingers laten glijden.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Nassir_88 Bekijk reactie
    Dus is al het andere slavernij niks? Mag niet gesproken over worden? Kinderen en vrouwen die nog worden verkracht, nog steeds als vorm van slavernij..Overal ter wereld. Maar omdat het niet zo erg is als de trans-atlantische slavernij, is het gelijk minder erg, en moeten we nu niet leren van het verleden, maar het door de vingers laten glijden.
    Het is een manier om de aandacht af te leiden van de main topic namelijk dat Rotterdam tot zijn oren zat in de slavernij.
    Heavy

  9. #24
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nog zo eentje die schijt heeft aan de trans-Atlantische slavenhandel en loopt over de ruggen van lijken. Waar haal jij het leven vandaan om honderden jaren lang ontvoering van een halve continent, het beroven van een identiteit, gepropt in onder de vloeren van slavenboten gebracht worden naar een onbekend land. Honderden jaren lang systematisch worden gemarteld met bijvoorbeeld zweepslagen in je rug, verkracht worden door je slavenmeester elke nacht, verkocht op markten door andere blanken en zien hoe je complete stamboom verdwijnt door de blanke slaven achternaam die je krijgt.

    Mensen zoals jij zullen niet leren omdat ze de impact van deze onmenselijke tragedie niet kunnen erkennen noch afkeuren.

    Jij bevestigd wat ik hiervoor zei, dat je maar twee kanten op kunt. Jouw keuze was te verwachten.
    Dat het Westen het Zuiden heeft misbruikt hebben we al door..

    Valt niet goed te praten maar het is wat het is en je kan hun kinderen daarvoor niet aanrekenen wat hun domme voorouders hebben gedaan..

    Maar be real!!

    Of ga je die 3 liters Champagne drinkende Saudische Prinsen die (geloof me ) nog meer kwaad verrichten

    Ga ballen rapen voor iemand die een Duif als buur heeft en een fortuin spendeert aan zijn vogel..

    Waarheid is..

    Ze lachen je uit en kijken niet naar je om

    Cru?

    Ja

    Tijd voor waarheid!!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Dat het Westen het Zuiden heeft misbruikt hebben we al door..

    Valt niet goed te praten maar het is wat het is en je kan hun kinderen daarvoor niet aanrekenen wat hun domme voorouders hebben gedaan..

    Maar be real!!

    Of ga je die 3 liters Champagne drinkende Saudische Prinsen die (geloof me ) nog meer kwaad verrichten

    Ga ballen rapen voor iemand die een Duif als buur heeft en een fortuin spendeert aan zijn vogel..

    Waarheid is..

    Ze lachen je uit en kijken niet naar je om

    Cru?

    Ja

    Tijd voor waarheid!!
    Real zijn is eerst de feiten erkennen als zodanig gebeurd en de nazaten van de slachtoffers bijstaan in de achterstand die zij opliepen. Daarna pas een red herring entertainen.
    Heavy

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    983
    25-01-2009

    Nederland was nummer 1 slavenhandel drijver, gingen tot het laatste door.. mohiem het was te verwachten dat Rotterdam er ook bij zat, niet alleen Vlissingen en Amsterdam etc.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    983
    25-01-2009

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Veruit de beste reactie in deze topic..


    Je hoeft het zelfs niet zover te zoeken..

    Waar zijn ze mee bezig??

    Punt dit voor jouw!

    Je trigger nadenken..
    Thanks bro jij ook bedankt voor je goede comment hieronder.

  13. #28
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Real zijn is eerste de feiten erkennen als zodanig gebeurd en de nazaten van de slachtoffers bijstaan in de achterstand die zij opliepen. Daarna pas een red herring entertainen.

    Er zijn er en de echte clevere weten het al..

    Jongeren gaan met mekaar anders om en geloof me( heb kids) en die hun omgeving apen ze na..

    Simpel?? NEE

    MENS is de slimste en tegelijkertijd de domste wezen ooit...

    Alles oplossen?

    Kan je niet en idealisme is maar een gegeven

    Er zijn 3 factoren en 1nt geef ik je om je te laten denken(enorm belangrijk vr me)

    TIJD.. alles heeft Tijd nodig en evolutie/toekomst zal het uitwijzen

    Rotterdam staat niet alleen. believe me. Greetings from Antwerp..! buiten suburb ...want er lopen idioten ertussen,

    Wat we nu meemaken is gezamenlijk ..!!

    Denk je echt dat het me gaat om entertainen..??

    Wake up..! ik heb niet de nodige dure woorden..ik doe wat ik kan..

    Boeken gelezen ja en een gezonde dosis hersens..

    Schaduwen mijn huis

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Schaduwen mijn tuin.
    Heavy

  15. #30
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Schaduwen mijn tuin.
    RedBull zit
    stiekem
    te poepen ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit