Verbannen

Reacties
    03-03-2020

Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    de wahabi sekte is overal geïnfiltreerd als een virus, ook in Turkije ook in iraq waar jij de amerikanen met open armen verwelkomde..
    Sterker nog, deze Najdi Wahabi bomgordel doet z'n broek omlaag, gaat bukken en smeert z'n gaatje met vaseline
    Welcome Uncle Tom zegt ie dan

MVC Lid

Reacties
    14-10-2008

Daarom zeggen Amerikaans-zionistische think tanks dat soefie gravenaanbidders "natuurlijke bondgenoten van het Westen zijn".

Verbannen

Reacties
    03-03-2020

Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Daarom zeggen Amerikaans-zionistische think tanks dat soefie gravenaanbidders "natuurlijke bondgenoten van het Westen zijn".
    Niet weer gaan liegen najdi wahabi jahannam kelb, alles wijst erop dat jouw demonen sekte een grote vriend is van zion en uncle tom

Snapie nou jahannam kelb?

MVC Lid

Reacties
    14-10-2008

Post nog meer cartoons, verandert niets aan het feit dat jij een gravenaanbidder mushrik bent.

Verbannen

Reacties
    08-10-2020

Citaat Geplaatst door YamasakiX60 Bekijk reactie
    tasbi7 en bier

Dat heeft het verhaal compleet gemaakt.

Eerloze volk

Verbannen

Reacties
    08-10-2020

Citaat Geplaatst door YamasakiX60 Bekijk reactie
    Queen du bled aka prinses is echt leip

Schizo doet zich nu voor als een jonge tamazigt griet,helemaal gek. Jij bent ook schizo broski maar je bent redelijk normaal vergeleke met haar
    Ik lijd aan gedragstoornissen, het heet Marokkaan.

Ben in ieder geval blij dat je onderscheid maakt want veel mensen hier zijn echt niet 100 procent.

Sterker nog, ze zijn zo wanhopig dat ze foto’s van russische fotomodellen pm’en aan mannelijke leden en hun dreigen door foto’s van hun moeders te posten op marokko.nl

Tegenwoordig ben ik een fan van shi3r

||
    V

pleased

Reacties
    22-07-2017

MVC Premium MVC Premium
    Volgens het grootste DRAB van Mnl.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

MVC Lid

Reacties
    13-08-2005

Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Jammer voor je maar Rum kan nooit Turkije zijn.

De profeet saws zei dat ar-Rum een embargo zullen plaatsen op Irak bij de eind der tijden. Dus hiermee is al duidelijk dat Rum, het westen is. Turken zijn ook geen Romeinen, dus het is ook een onlogische claim gebaseerd op jouw persoonlijke issue met Turkije.

We weten niet hoe de wereldkaart uitziet wanneer de mahdi komt dus Constantinopel heroveren op wie? Weet NIEMAND. Elke claim is jouw persoonlijke mening. Het feit dat een leger van Sham door de Sufyaani naar Mekka wordt gestuurd en opgeslokt gaat worden geeft al aan dat de wereld er dan heel anders zal uitzien.
    Hier informatie over RUM:

De priester die in Frankrijk doodgeschoten is, was een Griekse, orthodox christelijke priester! Griekse oftewel orthodox christelijke priesters mogen (in tegenstelling tot rooms-katholieke) trouwen, dus deze man was ook een echtgenoot en een vader. Deze moord is een laffe, barbaarse daad en het werk van duivelse krachten. Deze wereld gaat de verkeerde kant op en Gods straf zal zeker komen.
    Sterker door Strijd

MVC Lid

Reacties
    25-04-2016

Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Post nog meer cartoons, verandert niets aan het feit dat jij een gravenaanbidder mushrik bent.
    Doe dan takfir op de geleerden die ik eerder noemde.

Doe dan takfir op de 2 sahaba waarvan ik authentieke overleveringen van heb geplaatst!

Bewijs 1.
    The people suffered a drought during the successorship of `Umar, whereupon a man came to the grave of the Prophet and said: “O Messenger of Allāh, ask for rain for your Community, for verily they have but perished," after which the Prophetﷺ appeared to him in a dream and told him that the rain shall come. And in it also it appears: "Go to `Umar and give him my greeting, then tell him that they will be watered. Tell him: You must be clever, you must be clever!”
    So he came to him and informed him, after which he cried and then said: “O my Lord, I spare no effort except in what escapes my power!”

Dala`il al-Nubuwwah lil Bayhaqi
    authenticated by Imam Ibn Hajar al-'Asqalani who identifies the man in the narration in his Fath al-Bari as Bilal bin al-Harith al-Muzani (radhiallahu 'anhu), the companion of Rasulullah, sallallahu 'alayhi wa sallam

Bewijs 2.

A man was going to `Uthmān ibn `Affān - radhiallahu 'anhu - trying to get something done for himself. However, `Uthmān didn’t pay any attention to him, nor did he look after his need. That man went to `Uthmān ibn Hunayf and complained about that to him. `Uthmān ibn Hunayf said to him, “Go and perform ablution (wudū), then go to the mosque and pray two cycles (rak`atayn) of prayer, then say: ‘O Allāh, I ask You and I approach You through your Prophet Muhammad ﷺ, the Prophet of Mercy. O Muhammad, I approach my Lord through you that my need be fulfilled,’ then mention your need. Thereafter come to me that I might go with you.”

Then the man went away and did what he was told. After that he went to the door of `Uthmān ibn `Affān; whereupon the doorkeeper took him by the hand and ushered him into `Uthmān ibn `Affān who sat him down beside him on his mat and said to him, “What can I do for you?” He told him what he needed and `Uthmān had that done for him and then he said to him, “I didn’t remember your problem until now. Whenever you need anything come to me.”

Overgeleverd door al-Tabarani die het zelf sahih heeft verklaard.

This narration is also rigorously authentic (sahih) as stated by al-Haythamī in his majmā` al-zawā’id, p. 179, vol. 2; and al-Mundhirī in his al-targhīb wal tarhīb (1/273, no. 1018). The narration is also found in al-Tabarānī’s mu`jam al-saghīr (no. 508) where he declared the narration to be sahīh as well as his kitāb al-du`ā (2/1288)

T3izath gafi

Reacties
    16-10-2020

Is er al nieuws naar buiten gebracht met betrekking tot de dader?
    A grateful heart is a magnet for miracles

T3izath gafi

Reacties
    16-10-2020

Het slachtoffer - een man met de Griekse nationaliteit - was zijn kerk in het zevende arrondissement aan het afsluiten toen hij geraakt werd, zo meldt de politie.

Volgens nieuwszender BFMTV zou een man op hem toe zijn gestapt en zou die hem twee keer in de buik hebben geschoten met een jachtgeweer met afgezaagde loop. Dat werd vernomen bij politiebronnen.

De priester raakte ernstig gewond en zou de hulpverleners nog gezegd hebben dat hij zijn aanvaller niet kende.

Volgens BFMTV verkeert hij in levensgevaar. Hij kreeg ter plaatse de eerste hulp en werd daarna naar het ziekenhuis gevoerd.

T3izath gafi

Reacties
    16-10-2020

Vreemd dat er zo geheimzinnig word gedaan.

Hoe gaat het nu met de priester? Is hij nog in kritieke toestand? Hoe zit het met de dader die voldoet aan de beschrijving en is opgepakt?

Djengiz

Reacties
    05-01-2020

laat me even deze wahabi-zion croissantje een draai om z'n oor geven..

Abu Huraira narrated “When the Great War Occurs, Allah will raise an Army from the Non Arabs who will be greater riders and will have better weapons than the Arabs. Allah will support the Deen (Islam) by them.”

Turkije is zijn wapenarsenaal aan het vernieuwen met geavanceerde snufjes waar op dit moment 70% en groeiend uit eigen bodem worden geproduceerd

The Mahdi will arrive at Istanbul and set up arrangements for the Khalifah, appoint people to govern there making preparations for the implementation of Islamic law after Turkey had left the muslim community

hiermee wordt bedoelt dat Turkije (en heel hypocriete arabische wereld ook) het seculiere systeem gaat verbannen waar imam Mahdi het Kalifaat uit gaat roepen.. vanaf istanbul zal imam Mahdi een leger vormen om het Islamitsche wereld te leiden..

When they come to it they will settle around it, and they will not fight with a single weapon or shoot a single arrow. They will say: “La ilaha illallahu wallahu akbar (There is no god but Allah and Allah is the Greatest),” and the side that is on the sea will collapse (referring to its walls). Then they will say: “La ilaha illallahu wallahu akbar (There is no god but Allah and Allah is the Greatest),” and its other side will collapse. Then they will say: “La ilaha illallahu wallahu akbar (There is no god but Allah and Allah is the Greatest),” and it will be opened up for them and they will enter it and take the spoils. (Muslim)

And Nu’aym ibn Hammad narrated from Ibn Mas’ud , from the Prophet that he said: “Allah will cause Constantinople to be conquered at the hands of a people who are the allies (awliya’) of Allah (ta’ala). Allah will preserve them from death, illness and disease until Isa ibn Maryam descends, and they will fight alongside him against the Dajjaal.”

And Nu’aym ibn Hammad narrated from Ibn Mas’ud , from the Prophet that he said: “Allah will cause Constantinople to be conquered at the hands of a people who are the allies (awliya’) of Allah (ta’ala). Allah will preserve them from death, illness and disease until Isa ibn Maryam descends, and they will fight alongside him against the Dajjaal.”

hier wordt bedoelt dat imam Mahdi istanbul zal veroveren met Tekbir waar geen enkele wapen te pas komt.. een logische verklaring is, istanbul zal nooit meer door ongelovigen terugveroverd worden tot de eind tijd.. de awliya betekent bewaker, beschermer, wat op neerkomt, deze mensen (Turken) zullen weer de plicht krijgen om het Kalifaat te beschermen zoals eerder het geval
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

MVC Lid

Reacties
    22-01-2018

Allemaal fake aanslagen geloof er niks van
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

®

Reacties
    22-08-2020

Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    laat me even deze wahabi-zion croissantje een draai om z'n oor geven..

Abu Huraira narrated “When the Great War Occurs, Allah will raise an Army from the Non Arabs who will be greater riders and will have better weapons than the Arabs. Allah will support the Deen (Islam) by them.”

Turkije is zijn wapenarsenaal aan het vernieuwen met geavanceerde snufjes waar op dit moment 70% en groeiend uit eigen bodem worden geproduceerd

The Mahdi will arrive at Istanbul and set up arrangements for the Khalifah, appoint people to govern there making preparations for the implementation of Islamic law after Turkey had left the muslim community

hiermee wordt bedoelt dat Turkije (en heel hypocriete arabische wereld ook) het seculiere systeem gaat verbannen waar imam Mahdi het Kalifaat uit gaat roepen.. vanaf istanbul zal imam Mahdi een leger vormen om het Islamitsche wereld te leiden..

When they come to it they will settle around it, and they will not fight with a single weapon or shoot a single arrow. They will say: “La ilaha illallahu wallahu akbar (There is no god but Allah and Allah is the Greatest),” and the side that is on the sea will collapse (referring to its walls). Then they will say: “La ilaha illallahu wallahu akbar (There is no god but Allah and Allah is the Greatest),” and its other side will collapse. Then they will say: “La ilaha illallahu wallahu akbar (There is no god but Allah and Allah is the Greatest),” and it will be opened up for them and they will enter it and take the spoils. (Muslim)

hier wordt bedoelt dat imam Mahdi istanbul zal veroveren met Tekbir waar geen enkele wapen te pas komt.. een logische verklaring is, istanbul zal nooit meer door ongelovigen terugveroverd worden tot de eind tijd.. de awliya betekent bewaker, beschermer, wat op neerkomt, deze mensen (Turken) zullen weer de plicht krijgen om het Kalifaat te beschermen zoals eerder het geval
    qardash naam van al mahdi komt nergens voor in origineel al hadith, wel bij de shi3a