1. #16
    الأدارسة

    Reacties
    307
    20-02-2020

    Fatimaik, hebben jullie inmiddels meer duidelijkheid? Het is precies zoals je zegt een soort van rouwproces. Hoop dat het goedkomt.
    L'ædab.The most beatiful part of a believer is their character

  2. #17
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    Gezond eten, kruiden die helpen baarmoeder te verwarmen en goed rust

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    146
    24-07-2018

    Citaat Geplaatst door BelleBeldia Bekijk reactie
    Fatimaik, hebben jullie inmiddels meer duidelijkheid? Het is precies zoals je zegt een soort van rouwproces. Hoop dat het goedkomt.
    Hoi , dankjewel voor je reactie.

    Op 12-11 zijn we samen naar de uroloog geweest. Deze heeft het bloedonderzoek met ons besproken. Mijn man heeft een hormonaal probleem die deze aandoening veroorzaakt. Zijn FSH en Testosteron zijn prima in orde, maar de inhibine is aan de lage kant. Het gesprek was ook echt laat gepland en het liep ook uit waardoor ik het gevoel had dat het allemaal zo haastig was en ik niet echt gerichte vragen kon stellen. Belgen houden er niet van als je alles wilt weten en duidelijkheid wilt. Ze heeft daarna een lichamelijk onderzoek bij mijn man gedaan en alles was daar prima in orde. De varicocele die hij vorig jaar had en waar hij aan is geopereerd is helemaal hersteld. Wat ze dus nu gaan doen is een TESA. Nadat de Corona gedoe voorbij is en er geopereerd mag worden , krijgen we een datum. Een TESA is dus een holle naald die ze in de testikels prikken om zaadjes te verkrijgen uit de bijbal. We vroegen ook naar ons kansen enzo maar daar wilde niks over zeggen. Ik snap dat ook wel. We moesten ook een contract tekenen vanwege het invriezen van “als er zaad wordt gevonden”

    Dan is de kans groot dat er ook veel moet weggegooid moet worden als ze 1 buisje moeten gebruiken. Dus ik hoop echt dat ze veel vinden of kunnen trekken met de naald.

    Dit is dus eigenlijk ons enige kans. Ik heb me echt suf gegoogled wat die inhibine nu is en hoe noodzakelijk dit is?? Ik wil gewoon weten wat er daar mis is en waar die inhibine tekort nu naar verwijst. Verder was alles eigenlijk goed.

    Ik heb ook ashwaghanda poeder voor hem besteld. Dit blijkt ook heel goed te zijn voor de productie. Dus ja we zien het wel...

    Hope for the best, expect the worse.

    Ik hou er gewoon rekening mee dat ze wellicht niks gaan vinden, die kans is er ook natuurlijk. Hij wordt helemaal verdoofd en er zal een laborant naast de uroloog staan om meteen het gevonden materiaal onder een microscoop te plaatsen en zo een idee te hebben of ze op de goede plek zitten of niet...

    We hebben 15-12 een nabespreking met de gynaecoloog. Ik ga dan wen vragen wat die inhibine tekort nu is , want het gesprek was echt haastig. Ik snap er echt niks van. Ik wil gewoon ALLES weten. Wat het probleem nu is, wat het inhoudt die inhibine. Het is toch raar dat ik dit moet googelen??. Ik weet dat ze weten wat ze doen en dat ik er gewoon op moet vertrouwen maar ik wil gewoon duidelijkheid.

    Dus ja. Ik ga gewoon mijn vragen opschrijven. Want het is echt vaag allemaal...

    Tuurlijk is het een rouw proces. We zijn nu ook een aantal maanden verder en ik heb het ook geaccepteerde hoe gek dat ook klinkt. Het is de beslissing van Allah en ik ga niet heel mijn leven huilen en verdrietig zitten zijn zonder dat ik kijk naar wat ik WEL heb hamdoullah. We hebben maar 1 leven en je moet het leven niet van 1 ding af laten hangen die je niet krijgt. Ik heb hamdoullah zoveel meer! En ik ben dankbaar voor alles wat Allah ( swt ) voor mij beslist. Ik heb het ook afgesloten voor mezelf en vind kinderen nu helemaal niet meer interessant meer. Op deze geforceerde manier hoeft het niet.

    We doen wat we kunnen wat nodig is, op medisch gebied maar als het niet lukt, dan is het ook tijd om het boek te sluiten en niet bij de pakken neer te gaan zitten want je verspilt echt kostbare tijd en mooie andere momenten die je misschien nooit meer terug krijgt. Dat is gewoon echt niet gezond.

    Dus ja, dit is de stand van zaken nu

  4. #19
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fatimaik Bekijk reactie
    Hoi , dankjewel voor je reactie.

    Op 12-11 zijn we samen naar de uroloog geweest. Deze heeft het bloedonderzoek met ons besproken. Mijn man heeft een hormonaal probleem die deze aandoening veroorzaakt. Zijn FSH en Testosteron zijn prima in orde, maar de inhibine is aan de lage kant. Het gesprek was ook echt laat gepland en het liep ook uit waardoor ik het gevoel had dat het allemaal zo haastig was en ik niet echt gerichte vragen kon stellen. Belgen houden er niet van als je alles wilt weten en duidelijkheid wilt. Ze heeft daarna een lichamelijk onderzoek bij mijn man gedaan en alles was daar prima in orde. De varicocele die hij vorig jaar had en waar hij aan is geopereerd is helemaal hersteld. Wat ze dus nu gaan doen is een TESA. Nadat de Corona gedoe voorbij is en er geopereerd mag worden , krijgen we een datum. Een TESA is dus een holle naald die ze in de testikels prikken om zaadjes te verkrijgen uit de bijbal. We vroegen ook naar ons kansen enzo maar daar wilde niks over zeggen. Ik snap dat ook wel. We moesten ook een contract tekenen vanwege het invriezen van “als er zaad wordt gevonden”

    Dan is de kans groot dat er ook veel moet weggegooid moet worden als ze 1 buisje moeten gebruiken. Dus ik hoop echt dat ze veel vinden of kunnen trekken met de naald.

    Dit is dus eigenlijk ons enige kans. Ik heb me echt suf gegoogled wat die inhibine nu is en hoe noodzakelijk dit is?? Ik wil gewoon weten wat er daar mis is en waar die inhibine tekort nu naar verwijst. Verder was alles eigenlijk goed.

    Ik heb ook ashwaghanda poeder voor hem besteld. Dit blijkt ook heel goed te zijn voor de productie. Dus ja we zien het wel...

    Hope for the best, expect the worse.

    Ik hou er gewoon rekening mee dat ze wellicht niks gaan vinden, die kans is er ook natuurlijk. Hij wordt helemaal verdoofd en er zal een laborant naast de uroloog staan om meteen het gevonden materiaal onder een microscoop te plaatsen en zo een idee te hebben of ze op de goede plek zitten of niet...

    We hebben 15-12 een nabespreking met de gynaecoloog. Ik ga dan wen vragen wat die inhibine tekort nu is , want het gesprek was echt haastig. Ik snap er echt niks van. Ik wil gewoon ALLES weten. Wat het probleem nu is, wat het inhoudt die inhibine. Het is toch raar dat ik dit moet googelen??. Ik weet dat ze weten wat ze doen en dat ik er gewoon op moet vertrouwen maar ik wil gewoon duidelijkheid.

    Dus ja. Ik ga gewoon mijn vragen opschrijven. Want het is echt vaag allemaal...

    Tuurlijk is het een rouw proces. We zijn nu ook een aantal maanden verder en ik heb het ook geaccepteerde hoe gek dat ook klinkt. Het is de beslissing van Allah en ik ga niet heel mijn leven huilen en verdrietig zitten zijn zonder dat ik kijk naar wat ik WEL heb hamdoullah. We hebben maar 1 leven en je moet het leven niet van 1 ding af laten hangen die je niet krijgt. Ik heb hamdoullah zoveel meer! En ik ben dankbaar voor alles wat Allah ( swt ) voor mij beslist. Ik heb het ook afgesloten voor mezelf en vind kinderen nu helemaal niet meer interessant meer. Op deze geforceerde manier hoeft het niet.

    We doen wat we kunnen wat nodig is, op medisch gebied maar als het niet lukt, dan is het ook tijd om het boek te sluiten en niet bij de pakken neer te gaan zitten want je verspilt echt kostbare tijd en mooie andere momenten die je misschien nooit meer terug krijgt. Dat is gewoon echt niet gezond.

    Dus ja, dit is de stand van zaken nu
    Sterk van je. Goedzo.

    InshaAllah een geslaagde operatie voor jullie.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    146
    24-07-2018

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Sterk van je. Goedzo.

    InshaAllah een geslaagde operatie voor jullie.
    Dankjewel meid! Inshallah yarab.

  6. #21
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    In shae Allah komt het goed!!
    Ik mag jullie allemaal lieve lidjes

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    146
    24-07-2018

    Citaat Geplaatst door Calmm Bekijk reactie
    In shae Allah komt het goed!!
    Chokran ! Inshallah

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    39
    27-09-2019

    Moest ik in een soortgelijke situatie bevinden en kinderen willen, zou ik adoptie overwegen...

    Gheir insha'allah

  9. #24
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    Neem haar mee in jullie dua geliefde broeders en zusters! <3♡
    Ik mag jullie allemaal lieve lidjes

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    146
    24-07-2018

    Citaat Geplaatst door uitverveling Bekijk reactie
    Moest ik in een soortgelijke situatie bevinden en kinderen willen, zou ik adoptie overwegen...

    Gheir insha'allah
    Dat hebben we ook overwogen, maar dat is niet gemakkelijk. Het duurt 6,7 jaar voordat je het kindje krijgt. Dan ben ik al 41. Mijn man is dan al 49. Het is echt een gedoe, je wordt helemaal gescreend en alles wordt onderzocht etc. We wonen nu in een appartement met 2 slaapkamers, om de week komt zijn zoon bij ons. Dus dan gaan ze zeggen dat we moeten verhuizen.. mohiem echt veel gedoe

    In Marokko heb je een kindje geadopteerd binnen 10 minuten, niemand die wat vraagt. Maar dan is het probleem weer hoe ik het kindje naar België mee ga krijgen. Ze gaan daar sowieso achter komen. Geloof me, ik heb er echt over nagedacht. Maar het is echt niet gemakkelijk om zomaar te adopteren. Ze doen heeeeeel moeilijk. En er is nog kans dat je wordt afgewezen ook nog...

    Er is nu nog 1 optie. Het is 50/50. Als de uitkomst negatief is, is het gewoon einde verhaal.

    Maar ik waardeer je reactie en het meedenken.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    146
    24-07-2018

    Citaat Geplaatst door Calmm Bekijk reactie
    Neem haar mee in jullie dua geliefde broeders en zusters! <3♡
    Je hebt echt een groot warm hart! Chokran bezaaf! Ik laat jullie sowieso weten hoe het is gegaan als het zover is. Het zal nog wel even duren .. ik denk dat de ingreep pas tegen de zomer is. Al de ingreep wordt gepland krijgt hij leefregels. Dat duurt 3 maanden. In die drie maanden is het de bedoeling dat de persoon in kwestie goed voor zichzelf moet zorgen, geen koorts mag krijgen. Niet roken en drinken ( doet hij sowieso niet )

    Maar ja, vandaar dat het nog even duurt. Lkheir inshallah ! Nogmaals dankjewel !!!

    Allah i3tik lie tmanaai! Wij allemaal!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    39
    27-09-2019

    Is graag gedaan sis. Je komt erg oprecht over en vind het erg voor je. Moge Allah het jou vergemakkelijken. Ik hoop dat je laatste optie een succes zal worden insha'allah.

    ps. Wist niet dat adoptie zo'n gedoe is.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    146
    24-07-2018

    Citaat Geplaatst door uitverveling Bekijk reactie
    Is graag gedaan sis. Je komt erg oprecht over en vind het erg voor je. Moge Allah het jou vergemakkelijken. Ik hoop dat je laatste optie een succes zal worden insha'allah.

    ps. Wist niet dat adoptie zo'n gedoe is.
    Aaaah dankjewel.. alhamdoullah, ik neem het zoals het is en ik vind het ook fijn om hier mijn hart te luchten. Ik waardeer de reacties heel erg.

    Nee echt, adoptie is abnormaal moeilijk. De lol gaat er echt helemaal vanaf , alsof je 100 keer voor de rechter moet verschijnen en na 7 jaar kun je alsnog een “nee” krijgen.

    Hamdoullah voor alles. I count my blessings every day ❤️

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    146
    24-07-2018

    Citaat Geplaatst door uitverveling Bekijk reactie
    Is graag gedaan sis. Je komt erg oprecht over en vind het erg voor je. Moge Allah het jou vergemakkelijken. Ik hoop dat je laatste optie een succes zal worden insha'allah.

    ps. Wist niet dat adoptie zo'n gedoe is.
    Inshallah lieve broeder, dankjewel. Ik laat het jullie zeker weten! Ik hoop het echt inshallah !

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-12-2020

    Is geen moeite en ik hoop echt ook echt inshaallah. We duimen mee