1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.787
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Erdogan noemt makers Charlie Hebdo 'schurken'

    De Turkse president Recep Tayyip Erdogan noemt de makers van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo "schurken", nadat zij hem in karikatuurvorm op de voorpagina hebben gezet.



    Hij noemde de cartoon een "walgelijke aanval". "Ik hoef niks te zeggen tegen die schurken die mijn geliefde profeet op een dergelijke schaal beledigen", zei Erdogan.

    Het weekblad zette een tekening op de cover met Erdogan die zittend in een stoel te zien is, gekleed in een t-shirt en onderbroek. De cartoon-Erdogan heeft een blikje drinken in de ene hand en houdt met de andere de hijab van een gesluierde vrouw omhoog. "Oh, de profeet", zegt hij daarbij.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-10-2020

    Turkse president Recep Tayyip Erdogan laat ik hem gelijk vinden. als het vrijheid is om Profeet Mohammed zo misplaats neer zetten in een bepaalde context. Ik zie totaal ook het nut en het rendement er niet van.

  3. #3
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Erdogan het meest besproken leider in de wereld..

    in elk westers verkiezing gaat het wel over hem of Turkije.. let op! elk verkiezing..

    zo'n leider is een strijder

    de rest zit aan de slavenketting
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #4
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    wat een leider

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Of je voor of tegen erdogan bent. Hier heeft hij echt wel een punt.

  6. #6
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Erdogan is aan het incasseren..

    Moet ik hem perse?? NEE

    MAAR HIJ SPEELT ZIJN ROL

    LeTT OP GASSSSS

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Die Erdogan houd ze wel bezig he. Eindelijk iemand die zich niet voor het karretje laat spannen.

  8. #8
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Of denk je echt dat FRANKRIJK zich ineens zo druk maakt om Turkije??

    Chech Navo?? Check Europa,,..


    En als je nog niet kan volgen??

    Follow the money

    Wie is en wat is wat en puzzel het uit

    DANGER!

  9. #9
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    "Erdoğan’s secret army is a threat to NATO"

    genaamd SADAT is een klein Islamtisch legertje gevormd uit verschillende nationaliteiten loyaal aan Erdogan wordt ingezet overal op de wereld..

    zijn nu actief in syie, iraq, libie, yemen, somalie en azerbeycan.. de christenen noemen ze "islamistische terroristen" uit angst maar in werkelijkheid zijn het onze nieuwe janitsaren die bouwen aan onze nieuwe rijk
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wat een leider

    Pagga pagga

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Westerse complottheoriedenkers zeggen dat Turkije een stuk van Europa gaat overnemen, te beginnen met Griekenland.

    Geef heel dat griekenland maar aan Turkije.
    Beide landen zijn op een gelijk ellendig niveau.

  12. #12
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    ze vroegen aan de arabische leiders tijdens werkzaamheden in het kathedraal wat ze ervan vonden wat er gaande is in frankrijk met macron




    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  13. #13
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020


    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  14. #14
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    "Erdoğan’s secret army is a threat to NATO"

    genaamd SADAT is een klein Islamtisch legertje gevormd uit verschillende nationaliteiten loyaal aan Erdogan wordt ingezet overal op de wereld..

    zijn nu actief in syie, iraq, libie, yemen, somalie en azerbeycan.. de christenen noemen ze "islamistische terroristen" uit angst maar in werkelijkheid zijn het onze nieuwe janitsaren die bouwen aan onze nieuwe rijk
    Welk nieuwe rijk? Welke gebieden gaat Turkije hiervoor veroveren volgens jou?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.658
    24-04-2014

    klopt ze verdienen het om levenslang in een ondergrondse kerker geflesd te worden