1. #1
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium

    They Are Waging A War Against Islam Not Terrorism | Shaykh Muhammad al-Madkhali

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #2
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Subhanallah, wat een nare tijd. Insha Allah zullen we met vrede naast elkaar kunnen leven. Ik gun een ieder Zn vrijheid en hoop dat onze dien ook de respect zal krijgen die t verdient. Wederzijds respect

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Vertel eens meer over dit interne madkhali-conflict A_bdars (in de comments)

  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Vertel eens meer over dit interne madkhali-conflict A_bdars (in de comments)
    Er is inderdaad een conflict. Maar ik zie dat shaykh Muhammed de waarheid sprak over diegenen waarover hij sprak. Hada makan. Abu Khadeejah heeft niets weerlegd in mijn ogen. En Abu Hakim ook niet. Er zijn spelletjes gaande en volgen van begeerten en ik vraag Allah om verzoening en correctie te brengen in deze fitna. Amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12.504
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Jullie gaan elkaar opeten. Dit omdat jullie leugenaars zijn.
    Kan je met bewijzen komen dat rente toegestaan zijn?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12.504
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Nee, wel dat het niet toegestaan is.
    Dus als je zou kiezen tussen huren voor 1000 euro en afbetaling van 800 dan kies je huren voor 1000 euro?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #7
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Jullie gaan elkaar opeten. Dit omdat jullie leugenaars zijn.
    Jij bent al opgegeten en uitgekotst vandaar je uitgekouwde hersen niveau dat overvallen plegen in NL halal is en oorlogsbuit etc. Roh roh.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    12.504
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Jij bent al opgegeten en uitgekotst vandaar je uitgekouwde hersen niveau dat overvallen plegen in NL halal is en oorlogsbuit etc. Roh roh.
    Klopt broeder.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  9. #9
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Focus!!

    Islam is de meest religieuze overtuiging godsdienst frvr..

    Vraag je liever zelfs waarom in plaats elkaar te pesten

  10. #10
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Overvallen op de murji’ah zoals jij is zeker toegestaan. Je bent nog lager dan een drugsdealende pooier.

    Ik kies mijn prooi zorgvuldig en sta stil bij het feit of het moreel gezien te verantwoorden is.
    Overval kan gemachtig zijn

    Ken muhrjas niet maar heb ze niet nodig

    Een drugsdealende persoon die uit de onmacht zijn Family onderhoud ??

    Zoveel vragen..maar ik vraag je dit??

    Kennis is macht en het zou nooit gaan om een prooi..


    En en teleurgesteld je bent moreel onverantwoordelijk

    Durf me tegenspreken!!

    Dir is niet OK

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Jullie gaan elkaar opeten. Dit omdat jullie leugenaars zijn.
    Tell yourself whatever you need to so you can sleep at night.

  12. #12
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Overvallen op de murji’ah zoals jij is zeker toegestaan. Je bent nog lager dan een drugsdealende pooier.

    Ik kies mijn prooi zorgvuldig en sta stil bij het feit of het moreel gezien te verantwoorden is.
    Awwdi ga formage eten en gedraag je niet groter dan je denkt.

    Doe takfir op je zelf voor het doen van istihlal of ben je murji als het aankomt op je eigen kufriyaat zoals het halal verklaren van rente in NL, overvallen in NL en zina met kafirat in NL want alles is oorlogsbuit in darul harb NL.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #13
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Jij bent een chihuahua die zich gedraagt als een hyena.

    Jij denkt dat jij op haqq zit.

    Wist je dat de muhajireen karavanen van qureish overvielen?
    Wist je dat er slachtoffers vielen onder qureish en de profeet woest werd op de overvaller en dat Allaah voor de overvallers opkwam?

    Wist je dat de moren schepen overvielen en haar bemanning gijzelde van de kuffaar en hen verkochten op de slavenmarkt in tanger?

    Wist je dat mensen als jij die oordelen over andere zonder recht houtskolen zijn?
    Wist je dat Profeet(vzmh) vuilnisbakken wegzetten voor ziijn JOODSE BUREN!

    Ik voel onbegrip en haat

    ga terug naar de schoolbanken voordat het te laat is

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Idd, geen leugens verspreiden over de Profeet (vzmh) Murdock.

    It appears the aforementioned story is widely circulated in order to illustrate the Prophet [صلى الله عليه وسلم]’s -genuine- gentleness. This story however has no basis. How could it be that the Sahabah would tolerate such a daily disrespect when they loved Him the most ?!
    https://mawdu.wordpress.com/2016/06/...convert-islam/

    I have not found a basis for this specific incident in the books of hadeeth or reliable works of prophetic biography, and it seems as though this story has become popular on the tongues of people without any source to support it, and Allah knows best.
    https://seekersguidance.org/answers/...h-be-upon-him/

    After careful research, we could not find this story in any of the literature on Hadeeth, Sunnah or the biography of the Prophet, sallallaahu ʻalayhi wa sallam, available to us, so it may be a fabricated story.
    https://www.islamweb.net/en/fatwa/29...phets-doorstep

  15. #15
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Dat is een valse overlevering, Murdock. Anders drop je bewijs. De Profeet vzmh heeft nog nooit vuilnis weggezet voor zijn Joodse buurman.
    Ik hoef niks te bewijzen..

    Alleen dat jouw soort het niet snapt geeft me de geweldige overtuiging dat ik verder moet doen..

    Dus de Profeet (vzmh) was niet zo vriendelijk om de vuilnis weg te zetten voor zijn Joodse buurman??

    Daarom dat die geschiedenis heeft neergezet en een Imperium...


    Maakt me meer zelfzeker
    Thnx for ya info