1. #16
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Idd, geen leugens verspreiden over de Profeet (vzmh) Murdock.

    It appears the aforementioned story is widely circulated in order to illustrate the Prophet [صلى الله عليه وسلم]’s -genuine- gentleness. This story however has no basis. How could it be that the Sahabah would tolerate such a daily disrespect when they loved Him the most ?!
    https://mawdu.wordpress.com/2016/06/...convert-islam/

    I have not found a basis for this specific incident in the books of hadeeth or reliable works of prophetic biography, and it seems as though this story has become popular on the tongues of people without any source to support it, and Allah knows best.
    https://seekersguidance.org/answers/...h-be-upon-him/

    After careful research, we could not find this story in any of the literature on Hadeeth, Sunnah or the biography of the Prophet, sallallaahu ʻalayhi wa sallam, available to us, so it may be a fabricated story.
    https://www.islamweb.net/en/fatwa/29...phets-doorstep
    Ga ergens anders ballen rapen

  2. #17
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Jij bent een chihuahua die zich gedraagt als een hyena.

    Jij denkt dat jij op haqq zit.

    Wist je dat de muhajireen karavanen van Qureish overvielen?
    Wist je dat er slachtoffers vielen onder Qureish en de profeet vzmh woest werd op de overvallers en Allaah toen voor de overvallers opkwam?

    Wist je dat de moren schepen overvielen en haar bemanning gijzelde van de kuffaar en hen verkochten op de slavenmarkt in tanger?

    Wist je dat mensen als jij die oordelen over andere zonder recht houtskolen zijn?
    Wist je dat die karavanen van de moslims waren die die moeshrikien gestolen had van hen in makkah en ze het terug pakte? Of vergat je het bewust?

    Op de rest reageer ik niet eens, mij boeit qal Allah qal arasoel.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #18
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Kom met bewijs leugenachtige hond dat je bent. Waarom liegen over de profeet vzmh? Dat jij misschien zo eerloos bent en bereid bent vuilnis weg te zetten voor je joodse buurman moet je zelf weten tiefus pinokkio.
    I never lie.. amper toch..
    .
    .Welk bewijs ? kwestie van denken

    Of dacht je dat Jeruzalem alleen van de Moslims waren in de tijd...toen niet en nu nog niet

    KK effe op a nep Iman

  4. #19
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Jij bent een chihuahua die zich gedraagt als een hyena.

    Jij denkt dat jij op haqq zit.

    Wist je dat de muhajireen karavanen van Qureish overvielen?
    Wist je dat er slachtoffers vielen onder Qureish en de profeet vzmh woest werd op de overvallers en Allaah toen voor de overvallers opkwam?

    Wist je dat de moren schepen overvielen en haar bemanning gijzelde van de kuffaar en hen verkochten op de slavenmarkt in tanger?

    Wist je dat mensen als jij die oordelen over andere zonder recht houtskolen zijn?
    Liever dat dan een hyena die zich gedraagt als een chihuiahua

    Wist je dat het rechtmatig was om overvallen te plegen en krijgsgevangen een update kregen om als een gelijkwaardige als het niet meer is behandeld te worden?

  5. #20
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Die karavanen waren niet van de moslims. Die karavanen waren van Qureish. De moslims deden Hijra en lieten alles achter. Dus niks was van hen. Het moest afgepakt worden en er vielen doden.
    Waarom kwam Allaah voor de overvallers op die doden op hun geweten hadden?
    Ik pak wat ik kan zonder te doden maar volgens jou mag dat niet. Wist je niet dat heel Europa is opgebouwd door ons? Zonder olie en fosfaat kan Europa niks.
    Er is een oorlog gaande en nu heb ik Franse kentekens in mijn vizier.
    Nogmaals, die caravans bevatte eigendommen van de moslims in makkah. Terug gepakt dus.

    Verder je hebt kentekens van FR in het vizier maar je gaat geen mallemoer doen. En als je wat doet hoop ik dat je wordt opgepakt ter plekke en kapot geslagen wordt door die Algerijn of mocro uit Frankrijk wiens auto dat is. Dan heet je voortaan schoppen koppen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #21
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Nee ik pak geen broeders aan, dat laat ik aan jou over a takfiri sfenja
    Wakha a schimmel kaas.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”