1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Tegenstrijdig aan de islam maar je bent geen ongelovige ? hahaha wat kan jij wartaal uitslaan.

    Je doet je voor als een imam hier, waar heb jij de islam bestudeerd ? Waar heb jij je kennis vandaan ? een paar lezingen volgen en wat lezen maakt van jou nog geen geleerde. Ik zie alleen maar knip en plakwerk van jou. En zogauw iemand een andere mening heeft is het volgens jou een leeghoofd , een onwetende etc etc.
    Die hoogmoedigheid van jullie baarden kan niemand tegen op. En hoogmoedigheid is een zonde.

    Zo gauw jullie een baard laten groeien denken jullie meteen, wij weten het beter, wij zijn de echte vrome moslims.
    Mannen met baarden die echt vroom zijn, zijn heel anders dan jullie hypocriete gevallen ! Die mensen kan je op 1 hand tellen en jij hoort er zeker niet bij !
    Ewa nepperd
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Aldus mohand_serieus.
    Je weet heel

    Oh wacht, dat is mijn mening, moet jij mij nu niet voor kaffier etc etc uit maken ?

    Het valt me ook op waar jij ook maar reageert je commentaar op iedereen hebt !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #108
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Je weet heel

    Oh wacht, dat is mijn mening, moet jij mij nu niet voor kaffier etc etc uit maken ?

    Het valt me ook op waar jij ook maar reageert je commentaar op iedereen hebt !
    Je ziet wat je wilt.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Deze topic is zwaar verpest.

    Waarom zijn wij zo?

  5. #110
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie


    Hilarisch sommige reacties!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Deze topic is zwaar verpest.

    Waarom zijn wij zo?
    Ja...
    Sterker door Strijd

  7. #112
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Altijd een atheïst, extreme moslim, seculaire moslim... aanwezig. Laat de discussie maar beginnen...

  8. #113
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Ik ben blij dat jij jezelf niet associeert met mij. Mogen er nog volgen. Als je volgende keer iemand wilt vermoorden voor een grammetje coke, zeg dan dat jou soortje liever niet geassocieerd wilt worden met marokkanen.
    Grapjas. Alsof mensen van de daken schreeuwen dat ze Marokkaan zijn. Mafkees, als het kon had iedereen dat groene boekje verbrand. Werkt helaas niet

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    97
    19-05-2020

    Sunnat al 7ayat..

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Grapjas. Alsof mensen van de daken schreeuwen dat ze Marokkaan zijn. Mafkees, als het kon had iedereen dat groene boekje verbrand. Werkt helaas niet
    Neen toch niet landloze jongetje. Dat is jouw droom,maar helaas realiteit is nog altijd anders.