1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Dochter mag wel met vriendinnen naar Zweden. Tsakka007, zware dayoth

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    Dochter mag wel met vriendinnen naar Zweden. Tsakka007, zware dayoth
    Het is geen moslim. Paar maand geleden plaatste ie nog spotprentjes van Rassul 3alayji salatu wa salam rn vieze p*rnoplaatjes.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door BootyFreaK Bekijk reactie
    Jullie praten TEVEEL.
    Logisch dat trouwen voor vrouwen een hot item is.
    Los van de behoefte aan moederschap, is er ook lust. Deze lust kan alleen middels trouwen.
    Voor jongens zit dat anders in elkaar, marokkaanse jongens zijn goedkoper dan marolkaanse dames.
    De h0oeren straatjes in NL worden voor meer dan 50% bevolkt door turken en marokkanen. De vakanties van marokkaanse jongens bestaan grotendeels uit het voeden van hun lust.
    Marokkaanse jongens hebben geen eer en pakken alles wat vast en los zit.
    Ondertussen is de marokkaanse dame braaf aan het wachten op een serieuze man, deze laatste zijn nou eenmaal schaars.
    Je roept naar anderen dat ze veel praten. Maar liever dat ze veel praten dan iemand die onzin uitkraamt. Jeetje, is je vriendin overgenomen door een mocro ofzo hahaha

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Jongens we zijn allemaal Marokkanen... who cares berbers of Arabisch. Where is the love!

    Dit moet echt afgelopen zijn... zijn al zat mensen die ons haten als moslimzijnde... hier in nl als Marokkaan...dan gaan jullie ruzie maken om Berber of Arabier. Wake up people..
    SubhanaAllah Alleen bepaalde Nederlandse Marokkanen kunnne dit soort discussies houden hahaha.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Ik ben geen Marokkaan, ik boycot Franse producten namelijk...
    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Marokkaan is een product van Frans'Marokko. Daar associeer ik mij niet mee. Punt klopt wel degelijk zuiger
    Dan besta je simpelweg niet

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    742
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Het is gwwn moslim. Paar maand geleden plaatste ie nog spotprentjes van Rassul 3alayji salatu wa salam rn vieze p*rnoplaatjes.
    Dan nog Een dayoth. Geen schrijntje gheraa

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie
    Dan nog Een dayoth. Geen schrijntje gheraa
    Geen bedoelde ik smahli
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  8. #83

  9. #84

  10. #85
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Zuster, wat die imam zegt heeft geen enkele waarde tegenover de uitspraken van de profeet en de Salaf na hem. Reizen zonder mahram is haram en een vrouw mag niet eens naar Hajj zonder mahram. Laat staan uitje of vakantie. Die imam weet niet waarover hij praat en Fatawa dienen gehaald te worden bij de geleerden niet bij degenen die het gebed leiden in de moskee. Zij zijn reciteurs en leiden moslims in het gebed, ze zijn geen geleerden.

    Reizen betekend niet slechts van land naar land. Verschillende ahadith waarbij de geleerden spraken over alles wat als een reis gezien wordt is reizen en moet een mahram bij zijn. Ook reizen meer dan 80km moet een mahram bij zijn.

    Een vakantie is niet nodig als je geen mahram hebt. Zelfs een verplichting zoals de Hajj, mag je niet heen zonder mahram, laat staan vakanties.

    Men dient geen eigen islam te maken, maar gewoon duidelijk zeggen dat men maling heeft aan de regels van Islam in plaats van tegenstrijdig zijn aan de islam en claimen dat het halal is omdat een imam of buurman of oom dat zei.

    Vraag hem maar naar bewijs uit de Qur’an en Sunnah en of uitspraken van de sahaba en de geleerden na hen, waar staat dat als een vrouw geen mahram heeft dat ze op vakantie mag en dus reizen zonder mahram. 0 bewijs, slechte eigen regels maken zoals velen doen zelfs betreffende het willen goedkeuren van homoseksuele huwelijken.
    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Zo puur deze tekst

    Moge Allah je laten trouwen met een leuke lieve vrome man
    Ameen, Insha Allah een ieder die wil trouwen... met een oprecht persoon die ons dichter bij Allah swt brengt! Jij lief, Masha Allah

  11. #86
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Zuster, wat die imam zegt heeft geen enkele waarde tegenover de uitspraken van de profeet en de Salaf na hem. Reizen zonder mahram is haram en een vrouw mag niet eens naar Hajj zonder mahram. Laat staan uitje of vakantie. Die imam weet niet waarover hij praat en Fatawa dienen gehaald te worden bij de geleerden niet bij degenen die het gebed leiden in de moskee. Zij zijn reciteurs en leiden moslims in het gebed, ze zijn geen geleerden.

    Reizen betekend niet slechts van land naar land. Verschillende ahadith waarbij de geleerden spraken over alles wat als een reis gezien wordt is reizen en moet een mahram bij zijn. Ook reizen meer dan 80km moet een mahram bij zijn.

    Een vakantie is niet nodig als je geen mahram hebt. Zelfs een verplichting zoals de Hajj, mag je niet heen zonder mahram, laat staan vakanties.

    Men dient geen eigen islam te maken, maar gewoon duidelijk zeggen dat men maling heeft aan de regels van Islam in plaats van tegenstrijdig zijn aan de islam en claimen dat het halal is omdat een imam of buurman of oom dat zei.

    Vraag hem maar naar bewijs uit de Qur’an en Sunnah en of uitspraken van de sahaba en de geleerden na hen, waar staat dat als een vrouw geen mahram heeft dat ze op vakantie mag en dus reizen zonder mahram. 0 bewijs, slechte eigen regels maken zoals velen doen zelfs betreffende het willen goedkeuren van homoseksuele huwelijken.

    Nee natuurlijk heeft het geen enkele waarde. In jouw ogen heeft alles wat contra onderdrukking is geen waarde.

    Sta je er ooit bij stil dat een vrouw ook gewoon mens is met behoeftes en wensen, een mens die zich ongelukkig kan gaan voelen wanneer zij het gevoel heeft beperkt te worden? Nee want je denkt enkel aan jezelf en jouw wensen en behoeften.

    Een vrouw hoef je niet vast te binden om haar van je te laten houden of om je te respecteren.

    De hele mahram/reizen kwestie dient ter bescherming van de vrouw. Niet voor de ego vd man. Dat is het verschil tussen islam en jouw denkwijze.

  12. #87
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Nee natuurlijk heeft het geen enkele waarde. In jouw ogen heeft alles wat contra onderdrukking is geen waarde.

    Sta je er ooit bij stil dat een vrouw ook gewoon mens is met behoeftes en wensen, een mens die zich ongelukkig kan gaan voelen wanneer zij het gevoel heeft beperkt te worden? Nee want je denkt enkel aan jezelf en jouw wensen en behoeften.

    Een vrouw hoef je niet vast te binden om haar van je te laten houden of om je te respecteren.

    De hele mahram/reizen kwestie dient ter bescherming van de vrouw. Niet voor de ego vd man. Dat is het verschil tussen islam en jouw denkwijze.
    Wat de vrouw wil en haar gevoelens en de man zijn wil en zijn gevoelens boeien mij geen mallemoer. Ga naar Allah en Zijn boodschapper en wat zeggen zij over die of die kwestie en vervolgens hoe hebben de geleerden na de profeet het begrepen? Niet wat imam van moskee hier of daar zegt, maar wat Allah en Zijn boodschapper sallallaahu alayhi Wa sallam zeggen en vervolgens de grote geleerden van Ahl Sunnah.

    Bespaar mij dus je emotionele reacties en kom met Kitab en Sunnah. Basta. Een ieder voelt zich ongelukkig in iets, moeten we dus de islam aanpassen voor iedere mens om zijn behoeften en valse leegte te vervullen?

    Verlaat je eigen mening en begeerten want dit is de deur naar afdwalen en afdwalen. Ik zie jou niet als een domme mens, maar als intelligent dus gebruik je intelligentie op een goede manier in plaats van je begeerten.

    Houdt voortaan je valse beschuldigingen voor je want mijn gevoel boeit mij niet, mijn ego ook niet maar de feiten betreffende reizen zonder mahram zijn duidelijk dus ga er niet om geen draaien en naar mij slaan met je zwakke argumenten aub.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #88
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Wat de vrouw wil en haar gevoelens en de man zijn wil en zijn gevoelens boeien mij geen mallemoer. Ga naar Allah en Zijn boodschapper en wat zeggen zij over die of die kwestie en vervolgens hoe hebben de geleerden na de profeet het begrepen? Niet wat imam van moskee hier of daar zegt, maar wat Allah en Zijn boodschapper sallallaahu alayhi Wa sallam zeggen en vervolgens de grote geleerden van Ahl Sunnah.

    Bespaar mij dus je emotionele reacties en kom met Kitab en Sunnah. Basta. Een ieder voelt zich ongelukkig in iets, moeten we dus de islam aanpassen voor iedere mens om zijn behoeften en valse leegte te vervullen?

    Verlaat je eigen mening en begeerten want dit is de deur naar afdwalen en afdwalen. Ik zie jou niet als een domme mens, maar als intelligent dus gebruik je intelligentie op een goede manier in plaats van je begeerten.

    Houdt voortaan je valse beschuldigingen voor je want mijn gevoel boeit mij niet, mijn ego ook niet maar de feiten betreffende reizen zonder mahram zijn duidelijk dus ga er niet om geen draaien en naar mij slaan met je zwakke argumenten aub.

    Ik ben na de eerste zin gestopt met lezen.

    Ga jezelf ontwikkelen broer, en dat is geen haat maar een oprecht advies.

  14. #89
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik ben na de eerste zin gestopt met lezen.

    Ga jezelf ontwikkelen broer, en dat is geen haat maar een oprecht advies.
    Dat doe ik doormiddel van Islam en geen komma te plaatsen waar Allah en Zijn boodschapper een punt hebben geplaatst, niet middels het willen buigen van Islam om het te laten passen bij mijn wereldse begeerten en geluksgevoel.

    Bedankt voor het advies en voor jou hetzelfde: ontwikkel je zelf doormiddel van Islam en niet het westen manier van ontwikkelen zoals de christenen hebben gedaan met hun geloof omwille van begeerten.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #90
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Dat doe ik doormiddel van Islam en geen komma te plaatsen waar Allah en Zijn boodschapper een punt hebben geplaatst, niet middels het willen buigen van Islam om het te laten passen bij mijn wereldse begeerten en geluksgevoel.

    Bedankt voor het advies en voor jou hetzelfde: ontwikkel je zelf doormiddel van Islam en niet het westen manier van ontwikkelen zoals de christenen hebben gedaan met hun geloof omwille van begeerten.
    Dat is wat jij ervan maakt. Je mist wederom het punt.

    Mensen van driouch staan er overigens om bekend dat ze over het algemeen zero ontwikkeld zijn. Je weet ws niet beter dan dat.

    Ghayr.