1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Sporten is normaal toch? Zowel voor jongens als meisjes.Op Vakantie gaan , Daar kan je 2 kanten mee op.Als mij dochter naar zweden op vakantie zou willen met der vriendinnen heb ik er geen problemen mee.Maar als ze komt aanzetten met Turkije of het midden oosten of oost europa of Afrika dan verbied ik het.Dit meer omdat meisjes daar niet veilig zijn en al helemaal niet jonge kwetsbare puberende meisjes.Ben bang dan voor seksuele handelingen of verkrachtingen waar ze de rest van der leven last van zou hebben.Het is meer bescherming.Maar naar een Gala in Nl dat moet ook kunnen .

    Je moet ook eerlijk zijn,meisjes lopen altijd meer risico dan jongen.Dit ligt niet aan het meisje maar meer aan het gedrag van bepaalde jongens.
    Zie deze racist. Heeft je hollandse buurman je verkracht toen je klein was dat je zo depressief bent?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  2. #32
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Sporten is normaal toch? Zowel voor jongens als meisjes.Op Vakantie gaan , Daar kan je 2 kanten mee op.Als mij dochter naar zweden op vakantie zou willen met der vriendinnen heb ik er geen problemen mee.Maar als ze komt aanzetten met Turkije of het midden oosten of oost europa of Afrika dan verbied ik het.Dit meer omdat meisjes daar niet veilig zijn en al helemaal niet jonge kwetsbare puberende meisjes.Ben bang dan voor seksuele handelingen of verkrachtingen waar ze de rest van der leven last van zou hebben.Het is meer bescherming.Maar naar een Gala in Nl dat moet ook kunnen .

    Je moet ook eerlijk zijn,meisjes lopen altijd meer risico dan jongen.Dit ligt niet aan het meisje maar meer aan het gedrag van bepaalde jongens.
    Hoe kun je er geen problemen mee hebben dat je dochter reist zonder mahram?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hoe kun je er geen problemen mee hebben dat je dochter reist zonder mahram?
    Hij is geen moslim. Het is die gek die vieze plaatjes plaatste op andere accounts. Die houdt zich nu in zodat ie niet verwijdert wordt
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  4. #34
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Als je ouders gescheiden zijn en je woont alleen met je moeder. Dan nu je nooit meer op vakantie. Heb hier naar gevraagd bij een imam. Als je via een veilige reisorganisatie gaat dan mag dat zeker wel.

    Daarnaast vind ik t tegenstrijdig... je mag wel om 5 uur op pad in de auto in t donker om te werken, maar uit eten, reizen etc niet.

    Het is een tijd waar je als je de juiste beslissingen neemt, eigen auto huren, nooit later als 2300 uur etc echt wel veilig kan reizen. Kies je landen zorgvuldig uit

    Het is denk ik ook wel een ander verhaal als je met je moeder met hijaab gaat, dan wanneer je piepjong en naïef bent. Maar... vele gezinnen zijn gescheiden en geen enkele broer wil je samen met Zn vrouw meenemen op vakantie.

    Zou dat zelf ook niet willen.

    Vader idem, met Zn vrouw. Dus mensen praten vanuit een punt dat de mannen al hun verantwoordelijkheden zouden nemen. Maar alle meiden die ik ken, werken toch echt vanaf hun 15de, normale baantjes, gaan alleen uit eten, sporten, shoppen, musea en theater.


    Het idee dat vrouwen op vakantie met mannen een hotelkamer gaan delen, die heb je overal en dat kan ook in no. Je hebt zelfrespect of je hebt t niet.

    Dus jongen probeer aub niet zo veroordelend te zijn en geen tunnelvisie.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Als je ouders gescheiden zijn en je woont alleen met je moeder. Dan nu je nooit meer op vakantie. Heb hier naar gevraagd bij een imam. Als je via een veilige reisorganisatie gaat dan mag dat zeker wel.

    Daarnaast vind ik t tegenstrijdig... je mag wel om 5 uur op pad in de auto in t donker om te werken, maar uit eten, reizen etc niet.

    Het is een tijd waar je als je de juiste beslissingen neemt, eigen auto huren, nooit later als 2300 uur etc echt wel veilig kan reizen. Kies je landen zorgvuldig uit

    Het is denk ik ook wel een ander verhaal als je met je moeder met hijaab gaat, dan wanneer je piepjong en naïef bent. Maar... vele gezinnen zijn gescheiden en geen enkele broer wil je samen met Zn vrouw meenemen op vakantie.

    Zou dat zelf ook niet willen.

    Vader idem, met Zn vrouw. Dus mensen praten vanuit een punt dat de mannen al hun verantwoordelijkheden zouden nemen. Maar alle meiden die ik ken, werken toch echt vanaf hun 15de, normale baantjes, gaan alleen uit eten, sporten, shoppen, musea en theater.


    Het idee dat vrouwen op vakantie met mannen een hotelkamer gaan delen, die heb je overal en dat kan ook in no. Je hebt zelfrespect of je hebt t niet.

    Dus jongen probeer aub niet zo veroordelend te zijn en geen tunnelvisie.
    Mijn vrouw hoeft niet te werken. Wrm zou ze moeten werken als er een man thuis is? Jank lekker verder.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Wat ben jij gefustreerd zeg.Heeft er diep ingehakt bij je dat je klem werd geluld over je Arabische geschiedenis.Tot je op hol geslagen fantasie en verzinsels aan toe.
    Jij lijd echt veel pijn he?? Jij hebt veel verdriet he?,

    Wil je erover praten??
    Neen eigenlijk niet. Het grappigste is dat arabisch taal nr 1 is in noord afrika en jij van je zolderkamertje met je uitkering constant jankt
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Lijkt me niet dat er een vrouw is die met jouw zou willen leven.Of het moet je kleine nichtje zijn die je van je oom gekocht hebt.Jij bent echt tot nu toe denk ik wel 1 van de domste personen die hier te vinden is op marokko.nl.Er zit echt veel woede en fusteatie in je.Ben je vaak afgewezen of weining vrienden of iets anders?
    Je ziet er gefrustreerd uit. 3ash al islam!3ash al 3arab!haha jank jank jank
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Hahaha weet niet of je het weet, maar de Arabieren in het midden oosten lachen Marokko uit qua taal.Ze erkennen het niet eens als Arabisch.Verbasterd taaltje met veel franse woorden er in
    Ga n
    maar weer smijten met dingen die van toepassing zijn op jezelf Little boy grow up stop met huilen.
    Allessinds beter verstaanbaar dan wat jij spreekt.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Hahaha bla bla bla bla.Verbitterd hierzo.Tegen elke Marokkaanse meisje hier tekeer gaan omdat ie bang is dat ze hem afwijzen.Hahaha je bent een triest jochie.Dat komt denk ik omdat alles wat ze eisen qua opleiding inkomen en werk jij daar gewoon niet aan voldoet.Ga maar lekker huili huili doen
    Wrm afwijzen? Heb het nooit geprobeerd hier. En hoef het ook niet. Je spreekt precies uit ervaring. Jij mag gefrustreerde wijfjes van m.nl hebben hoor,ik ben echt geen concurrent haha. Maar jij als een amazighi niet moslim moet echt niet over janken spreken haha jullie leven bestaat enkel uit jankrn en uitkeringen hahahaha
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Bla bla bla.Zo schijt onze lama verder
    Wablieft? Je bent onverstaanbaar
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Bla bla bla.Je bent een verdwaalde kameel in de woestijn die zo zijn best doet.Huili huili huili.Ze willen je gewoon niet.Je hebt ze niks te bieden.Accepteer het en ga verder met je miezerige leven
    Ighabiyin tef tef tef
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    4.576
    03-01-2013

    Dit gaat nergens over.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Inhoudelijk gezien heb je veel stront in je.
    Je blijft maar schijten
    Igh igh amazighi die op zolder door gordijnen kijkt en aan de whisku zit
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.327
    26-10-2020

    Jullie praten TEVEEL.
    Logisch dat trouwen voor vrouwen een hot item is.
    Los van de behoefte aan moederschap, is er ook lust. Deze lust kan alleen middels trouwen.
    Voor jongens zit dat anders in elkaar, marokkaanse jongens zijn goedkoper dan marolkaanse dames.
    De h0oeren straatjes in NL worden voor meer dan 50% bevolkt door turken en marokkanen. De vakanties van marokkaanse jongens bestaan grotendeels uit het voeden van hun lust.
    Marokkaanse jongens hebben geen eer en pakken alles wat vast en los zit.
    Ondertussen is de marokkaanse dame braaf aan het wachten op een serieuze man, deze laatste zijn nou eenmaal schaars.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Waar kunnen ze zich anders mee bezig houden dan. Vrouwen doen alsof mannen heel moeilijk te begrijpen zijn etc terwijl ze zichzelf voor de gek houden.
    Mannen willen gewoon een vrouw die gehoorzaamd en verder gewoon zelfstandig is. Dan hoeft hij niet elke x haar bezig te houden en grappig te zijn etc. Mannen verliezen ook de clown in zichzelf.
    Als je zelfstandig bent en gehoorzaam ben je vandaag nog getrouwd. Maar nee, als je thuis komt moet je een kusje geven, met roosjes aankomen, allemaal grapjes vertellen. Net of het kleine kinderen zijn. En dan klagen ze over de man en volwassenheid