1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Het bizzare aan dit verhaal is dat ze een baby vonden op het toilet dat is de aanleiding.
    Maar dat word hier weer niet geplaatst.
    Groet.

    Hopelijk werkt deze link?

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1335...chthaven-qatar

  2. #17
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Mijn reactie was dus op reactie van TS en link werkte niet.

    Verder is het logisch dat ze vrouwen gaan onderzoeken voor deze misdaad van bevallen en die kind dumpen in de toilet. Als men drugs verstopt in hun geslachtsdelen en worden gecontroleerd is het ok. Maar iemand die bevallen is en haar kind heeft gedumpt en wordt gezocht doormiddel van controle, is vernederend? Ze waren is een ambulance en vast ook die vrouwen onderzocht. Wat is hier vernederend aan?

    Er is een misdaad gepleegd op het AirPort en een kind is daar gedumpt, dus worden vrouwen gecontroleerd. Niet slechts vrouwen uit Australië.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    12.517
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    De Arabier en zijn seksuelefustraties het blijt een apart verhaal.
    Niet zo frustreerd dat jou soortje zelfs achter jongetjes lopen
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Arabieren en berbers vallen onder de noemer moslim.
    En er is niks wat je kan doen om dit te veranderen.
    Accepteer dat jullie hetzelfde zijn en doe niet zo kinderachtig.



    Groet.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    En als ik nou zeg, dat ik me niet echt verbonden met ze voel en ik ze ook niet zie als mijn volk.Wat zeg jij dan ?

    Jullie cultuur is de islaam dus je kan niet anders dan verbonden voelen.
    Berberse cultuur en de arabische zijn subculturen.
    Islaam is dominerend.
    En ook het feit dat jullie allebei mediteraanse zijn maakt dar zet jullie nig dichter bij elkaar.
    Er zijn gewoon te veel overeenkomsten sorry.


    Europeanen verschillen ook maar toch staan zij verbonden met elkaar.
    Zo ook berbers en arabieren.



    Groet.

  6. #21
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    En als ik nou zeg, dat ik me niet echt verbonden met ze voel en ik ze ook niet zie als mijn volk.Wat zeg jij dan ?
    Racist.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    inwendinge onderzoeken zijn toch niet vreemd op een vliegveld
    wallahi precies dit.

    Zet France ipv Qatar en je zal een ander geluid te horen krijgen

  8. #23
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Nee hoor.Geen racist.Zoals in 1 van me vorige reacties al zei: Ik heb niks tegen ze verder.Het zijn ook maar mensen.
    Je bent een racist, je positie is duidelijk. Zijn de imazighen beter dan Arabieren?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    12.517
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Wij zijn Imazighen gappi.
    Ga nu met je schouders dansen.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Nee hoor dan was er ook met afschuw gereageerd.Helemaal als het een europees land zou zijn geweest.Er zouden zelfs rechtszaken en demonstraties komen.Zie ik in Qatar niet gebeuren.

    Jij verzwijgt bewust het feit dat er een baby op het toilet was gevonden.
    Zo kan je wel meer dingen plaatsen vriend.


    Groet.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    12.517
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Zou je dat graag willen??
    Jij bent toch amazigh
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    12.517
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    10000000000000% . Jij Arabisch?? No problem relax chill.Jij jouw mening ik de mijne.Jij trots op jouw mensen en cultuur en ik op de mijne.
    En je voorouders zijn wss arabieren of zwarte of spanyol
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    12.517
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    10000000000000% . Jij Arabisch?? No problem relax chill.Jij jouw mening ik de mijne.Jij trots op jouw mensen en cultuur en ik op de mijne.
    Hamdoulillah 3ala ni3ma al islam
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  14. #29
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Er was een prematuur geboren baby achter gelaten op het toilet. Ze wilden de moeder identificiëren
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #30
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Nee dat heb je me niet horen zeggen dat ze beter zijn.Maar ze zijn wel gewelddadiger.Waarom zijn onze ouders naar europa gekomen denk je.Laten we eerlijk zijn , Arabieren krijgen niks voor elkaar.Dat betekend niet dat ik ze haat.
    Onze grootouders waren naar NL gekomen voor banen en velen zijn terug gegaan en velen van hun nageslacht zaten en zitten in de drugs handel. “Echt” veel beter dan Arabieren zijn imazighen.

    Wat hebben imazighen bereikt? Swassa uitgezonderd want men zegt over hen dat ze gierig zijn maar hiernaast zijn ze ook harde werkers en zijn ze succesvol in handel.

    Wat hebben riyafa bereikt in Marokko of elders terwijl Arabieren in Marokko genoeg bereikt hebben? Waarom openen die riyafa met geld geen zaken en bedrijven etc in steden van riyafa in plaats hun geld verdoen in het opzetten van coffeeshops in NL en andere zooi?

    Arabieren heeft veel en veel en veel meer bereikt dan imazighen, dan zeg jij Arabieren krijgen niets voor elkaar? Wat hebben imazighen gedaan voor Marokko en de Ummah als we toch Arabieren gaan vergelijken met imazighen? Drinken imazighen eigen merk melk en kaas en thee en andere zaken?

    Jij kijkt neer op de Arabieren terwijl zonder hen als sebab jij wellicht nog zou geloven in water goden of Hercules of weet ik veel wat allemaal.

    Nationalisme en racisme zijn van de grootse kwaad terwijl Allah de volkeren bij elkaar heeft gehaald onder de vlag van Islam. Maar jij wilt splitsing en denkt werkelijk beter te zijn.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”