1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    22
    20-10-2020

    Cool Oud lid in een nieuw jasje.

    Salamoe 3elekoem Broeders en Zuster,

    Ik ben sindskort 'nieuw'! Nieuw is nogal een breed begrip. Ik kwam hier in de 'gouden' jaren van M.nl. We waren hier niet weg te slaan. Hoe is het met iedereen?

    Zijn hier nog oude leden van toen der tijd. Ik praat over zeker 9jaar geleden.

    Wa3lekoem as Salaam,
    Schrijver35
    Ps. Gun elkaar groen doormiddel van een Dua(In Shaa Allah moge Allah jullie hiervoor belonen!)

  2. #2
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Welkom terug Hahah je gaat spijt krijgen... iedere seconde hier is een seconde niet wel besteed. Had je aan familie ontwikkeling of dien kunnen besteden. Trainen etc. Ik ben aan t bedenken wanneer ga ik ermee kappen Hahah met al de medeleden plagen. Weer op kantoor werken zou helpen ipv thuiswerken.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    845
    01-09-2011

    Haha stiekem
    "Iedereen weet het
    En niemand maakt zich zorgen
    De meisjes van vandaag
    dragen de kinderen van morgen"

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    22
    20-10-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Welkom terug Hahah je gaat spijt krijgen... iedere seconde hier is een seconde niet wel besteed. Had je aan familie ontwikkeling of dien kunnen besteden. Trainen etc. Ik ben aan t bedenken wanneer ga ik ermee kappen Hahah met al de medeleden plagen. Weer op kantoor werken zou helpen ipv thuiswerken.
    Hahaha, dit is de perfecte welcome back! Hahah

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    22
    20-10-2020

    Citaat Geplaatst door tfoe_ Bekijk reactie
    Haha stiekem
    stiekem Yek! Hahah

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2
    25-10-2020

    Haha, marokko.nl is ook iets waar ik 10 jaar geleden wel eens te vinden was. Alhoewel, ik was meer een stille lezer.
    En nu sinds kort weer eens een kijkje nemen! Misschien komt het door Corona en de onuitzichtloosheid m.b.t. thuiswerken..
    Heb deze site wel altijd met een korreltje zout genomen maar het vulde een beetje de leegte van de Marokkanen die ik niet direct om me heen had.
    Tsja, als je enkel Hollanders om je heen hebt, moet je toch ergens een bron hebben waar je de Marokkaanse (waan)zin van meekrijgt he..

    Goeie ouwe tijd.

    Hoe geef je elkaar ook alweer groen!? (Loong time ago)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    22
    20-10-2020

    Citaat Geplaatst door Advocado Bekijk reactie
    Haha, marokko.nl is ook iets waar ik 10 jaar geleden wel eens te vinden was. Alhoewel, ik was meer een stille lezer.
    En nu sinds kort weer eens een kijkje nemen! Misschien komt het door Corona en de onuitzichtloosheid m.b.t. thuiswerken..
    Heb deze site wel altijd met een korreltje zout genomen maar het vulde een beetje de leegte van de Marokkanen die ik niet direct om me heen had.
    Tsja, als je enkel Hollanders om je heen hebt, moet je toch ergens een bron hebben waar je de Marokkaanse (waan)zin van meekrijgt he..

    Goeie ouwe tijd.

    Hoe geef je elkaar ook alweer groen!? (Loong time ago)
    Hahaha! Welcome back jij!

    Zeker goeie ouwe tijd!

    Alles goed verder met je?

    Check je hoekje heb je een puntje gegeven al zijn mijn puntjes niet Groen omdat ik nog niet genoeg punten heb.
    Links beneden zie je een ster druk daar op! dan kan je een puntje geven en tekst toevoegen aan het puntje! Good luck you

  8. #8
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Ola

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    وداعا
    لعله فراق بلا عودة

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    22
    20-10-2020

    Salamoe 3elekoem Jij

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    22
    20-10-2020

    Citaat Geplaatst door Gebruiksnaam Bekijk reactie

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Zeker al 10 jaar hier, wel met tussenpozen. De wereld van de Marokkaanse vrouw was toen echt interessant.

    Mensen zijn verder gegaan met face book enz, ik ben hier blijven hangen. Iets houd ons toch hier...

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    22
    20-10-2020

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Zeker al 10 jaar hier, wel met tussenpozen. De wereld van de Marokkaanse vrouw was toen echt interessant.

    Mensen zijn verder gegaan met face book enz, ik ben hier blijven hangen. Iets houd ons toch hier...
    Ja, ik heb het gemerkt het is alles behalve hoe het was. hoogswaarschijnlijk door facebook en al dat andere ongein.

    Hahaha, zal het een vloek zijn hhahaha wat 'ons' hier houdt hahaha!

    Ik zat vroeger altijd op dit forum. Leuke tijden waren dat zeg! Ik ben nu zeker 8/9jaar niet meer geweest tot verkort.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Schrijver35 Bekijk reactie
    Ja, ik heb het gemerkt het is alles behalve hoe het was. hoogswaarschijnlijk door facebook en al dat andere ongein.

    Hahaha, zal het een vloek zijn hhahaha wat 'ons' hier houdt hahaha!

    Ik zat vroeger altijd op dit forum. Leuke tijden waren dat zeg! Ik ben nu zeker 8/9jaar niet meer geweest tot verkort.
    Denk gewoon dat meeste onderwerpen ons verbind hier, beetje mee praten of mee lezen. Soms gaat het nergens over maar soms weer diepe inhoud. Vroeger was het een beetje een uitlaatklep vooral de wereld van de Marokkaanse vrouw. Hele levensverhalen en dillemas werden daar besproken.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    22
    20-10-2020

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Denk gewoon dat meeste onderwerpen ons verbind hier, beetje mee praten of mee lezen. Soms gaat het nergens over maar soms weer diepe inhoud. Vroeger was het een beetje een uitlaatklep vooral de wereld van de Marokkaanse vrouw. Hele levensverhalen en dillemas werden daar besproken.
    True That tho!