1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Alles gebeurt met de wil van Allah. Maar waar jij het over hebt zoiets heeft een heel simpel woord.
    Demolition en het gebeurt al jarenlang.
    Ben je op de hoogte van het feit dat men in 1993 ook een aanslag pleegde om dat gebouw neer te halen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Bush wist ervan. Hij deed sihr in die klaslokaal.

    https://youtu.be/PV5D6w0a8LM
    Als je naar de officiële pagina gaat van deze school. Dan kun je zien dat ze het bijna compleet hebben gepost. Precies tot aan de stuk waar je hoort MUST vanaf dat punt begint het pas.

    Ja das natuurlijk heel apart, kga zo die woorden even ontleden.
    https://youtu.be/FWKiJx6jSMk
    Heavy

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Ben je op de hoogte van het feit dat men in 1993 ook een aanslag pleegde om dat gebouw neer te halen.
    Ja dat weet ik, met een auto als het goed is waar een bom in zat. Heb ik dat zo goed?
    Heavy

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nooit, hmdl 9/11 heeft meer mensen geïnteresseerd gemaakt in Islam. Geluk bij ongeluk noemen ze zoiets.
    Dit.

    Maar een ding viel me destijds op. Het gebaf over en weer.

    Moslims zouden jaloers zijn op hun manier van leven( wahahahahha )

    Nederland gaf “militair” (nl leger stelt niks voor, mietjes die in 24 min de duitsers gingen baffen) en politieke steun aan hun bazen in de VS.

    Elke jaar is er propaganda gaande over deze “ islamitische aanslag “

    Maar als je als marokkaan je verbonden voelt met al 9uds (ik noem de Palestijnen bewust niet op want het zijn de grootste verraders), dan is het zo dat NL geen problemen importeert


    Het is allemaal heel erg selectief en verrot.

    Dan komt er een ene MikeHomofiel die claimt dat een leven in Parijs waardevoller is dan een hele woonwijk in al 7awija 3ira9...

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja dat weet ik, met een auto als het goed is waar een bom in zat. Heb ik dat zo goed?
    Ja het was een mini-bus of een truck, weet niet meer zeker. Maar ze hadden dus eerder plannen om die gebouwen neer te halen, en voor 9/11 hadden ze ook aanslagen gepleegd bij de Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania 1998, en in 2000 volgens mij een Amerikaans oorlogsschip voor Jemen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Dit.

    Maar een ding viel me destijds op. Het gebaf over en weer.

    Moslims zouden jaloers zijn op hun manier van leven( wahahahahha )

    Nederland ging “militair” (nl leger stelt niks voor, mietjes die in 24 min de duitsers gingen baffen) en politieke steun aan hun bazen in de VS.

    Elke jaar is er propaganda gaande over deze “ islamitische aanslag “

    Maar als je marokkaan je verbonden voelt met al 9uds (ik noem de Palestijnen bewust niet op want het zijn de grootste verraders), dan is het zo dat NL geen problemen importeert


    Het is allemaal heel erg selectief en verrot.

    Dan komt er een ene MikeHomofiel die claimt dat een leven in Parijs waardevoller is dan een hele woonwijk in al 7awija 3ira9...
    Waar heeft Mike dat gezegd? Ben dat niet gewend van em.

    Het westen moet je nooit maar dan ook nooit laten bepalen wat wel of niet relevant is. Het westen wilt graag de script bepalen waar en hoe we ergens over moeten praten. Wordt tijd dat we het omdraaien en verbonden laten zien wat ze met hun propaganda mogen doen.
    Heavy

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Waar heeft Mike dat gezegd? Ben dat niet gewend van em.

    Het westen moet je nooit maar dan ook nooit laten bepalen wat wel of niet relevant is. Het westen wilt graag de script bepalen waar en hoe we ergens over moeten praten. Wordt tijd dat we het omdraaien en verbonden laten zien wat ze met hun propaganda mogen doen.
    Dat laatste zeker

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie


    Dat 11 September de gebeurtenissen bij de world trade center geen terroristische aanslag was. Ik heb hier heel lang over getwijfeld, zijn aantal dingen nou toeval of klopt onze vermoedens nou echt.

    Maar nadat ik zoveel mogelijk informatie heb bekeken over World Trade Center 7. Kan ik ongetwijfeld zonder moeite zeggen dat de aanslagen op de wtc een inside job is.

    Mijn vermoeden begon al toen ik beelden zag van ooggetuigen die ter plekke rare dingen aangeven. Maar nadat je uitzoekt hoe een gebouw perfect wordt verwoest door slechts een simpele brand, 7 uur nadat de twee torens zijn ingestort met al dat rook en chaos eromheen.

    De experts twijfelen er niet over. Mijn ogen als leek die ziet hoe een gebouw perfect valt twijfelt er niet over. Het feit dat de 9/11 onderzoek constant werd gesaboteerd door mensen monddood te maken is geen twijfel over. De afdelingen die binnen wtc 7 zaten zoals de CIA is belachelijk verdacht.

    Kortom Amerikanen hebben zichzelf in de voet geschoten. Kapot ziek gewoon dat men hun eigen volk terroriseert, maar het gebeurt. Dat WTC voor mij nu een closed case is, opent wel nieuwe vragen voor de andere aanslagen.

    Zal ik het nog mooier maken er was een 4de vliegtuig en die was bestemt voor wtc 7 de zogenaamde afgebrande gebouw.

    Dus in totaal waren er 4 vliegtuigen gekaapt 2 daarvan hebben hun doel bereikt.
    De 3de vliegtuig ging naar het pentagon.
    Maar een 4de vliegtuig is neergestort vanwege een gevecht met mensen aan boord.
    Deze vliegtuig was bestemtd voor het gebouw dat toevalig in brand vloog en neerstorte als een demolition controled gebouw zonder maar door een vinger geraakt te worden.


    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Unit...ines_Flight_93



    911 noemen ze een false flag operation hierbij val je eigen mensen aan en geeft de schuld aan een vijand om vervolgens een oorlog te beginnen.



    Groet.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Zal ik het nog mooier maken er was een 4de vliegtuig en die was bestemt voor wtc 7 de zogenaamde afgebrande gebouw.

    Dus in totaal waren er 4 vliegtuigen gekaapt 2 daarvan hebben hun doel bereikt.
    De 3de vliegtuig ging naar het pentagon.
    Maar een 4de vliegtuig is neergestort vanwege een gevecht met mensen aan boord.
    Deze vliegtuig was bestemtd voor het gebouw dat toevalig in brand vloog en neerstorte als een demolition controled gebouw zonder maar door een vinger geraakt te worden.


    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Unit...ines_Flight_93
    In jouw link staat toch echt iets anders, Jozef?

    have claimed that the intended target was the U.S. Capitol Building.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Veel te bescheiden TDM. Jij wist al op het moment dat de vliegtuigen zich in het WTC boorden, dat het geen terroristische aanslag was en dat er geen enkele moslim bij was betrokken!
    Dat ook hier weer sprake was van een "insite job" van het vreselijke westen om moslims in een kwaad daglicht te stellen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    59
    15-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie


    Dat 11 September de gebeurtenissen bij de world trade center geen terroristische aanslag was. Ik heb hier heel lang over getwijfeld, zijn aantal dingen nou toeval of klopt onze vermoedens nou echt.

    Maar nadat ik zoveel mogelijk informatie heb bekeken over World Trade Center 7. Kan ik ongetwijfeld zonder moeite zeggen dat de aanslagen op de wtc een inside job is.

    Mijn vermoeden begon al toen ik beelden zag van ooggetuigen die ter plekke rare dingen aangeven. Maar nadat je uitzoekt hoe een gebouw perfect wordt verwoest door slechts een simpele brand, 7 uur nadat de twee torens zijn ingestort met al dat rook en chaos eromheen.

    De experts twijfelen er niet over. Mijn ogen als leek die ziet hoe een gebouw perfect valt twijfelt er niet over. Het feit dat de 9/11 onderzoek constant werd gesaboteerd door mensen monddood te maken is geen twijfel over. De afdelingen die binnen wtc 7 zaten zoals de CIA is belachelijk verdacht.

    Kortom Amerikanen hebben zichzelf in de voet geschoten. Kapot ziek gewoon dat men hun eigen volk terroriseert, maar het gebeurt. Dat WTC voor mij nu een closed case is, opent wel nieuwe vragen voor de andere aanslagen.
    Standaard inside job om je politieke doelen te bewerkstellen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Top 3 inside jobs

    1.Corona
    2.Holocaust
    3. 9/11

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    In jouw link staat toch echt iets anders, Jozef?

    have claimed that the intended target was the U.S. Capitol Building.

    Niemand kan weten wat de intentie was sinds de kapers ook de dood vonden.
    Maar gezien gebouw 7 zomaar toevalig afbrande is het wel duidelijk waar de vliegtuig voor was bestemd.
    Dat er toevalig een brand ontstaat in gebouw 7 precies op 911 is al vreemd maar dat ie ook nog eens totaal afbrand en helemaal instort is onwaarschijnelijk.



    Groet.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik had het hier vorige keer over met die ufo piloot.
    Elke keer als er een serieus onderwerp wordt aangekaart. Dan zijn er verdacht snel mensen bij die een onderwerp moeten ridiculiseren door het op één hoop te gooien met belachelijke uitspraken.

    Ik vind dat verdacht.

    Die filmpje van hem in de klaslokaal is btw ook belangrijk.

    De reactie van busch spreekt boekdelen hij was hier duidelijk op voorbereid.
    Iemand die niet weet wat er aan de hand is zou meteen op staan en actie ondernemen mischien worden er nog meer aanslagen gepleegt maar busch wist wat er aan de hand was.
    En volgens mij is dat ufo piloot richting mij bedoeld. Mijn nick is gewoon yoesoef .



    Groet.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Niemand kan weten wat de intentie was sinds de kapers ook de dood vonden.
    Niemand behalve jij? Aangezien je het als een feit brengt.