1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Na jarenlang piekeren en twijfelen ben ik tot conclusie



    Dat 11 September de gebeurtenissen bij de world trade center geen terroristische aanslag was. Ik heb hier heel lang over getwijfeld, zijn aantal dingen nou toeval of klopt onze vermoedens nou echt.

    Maar nadat ik zoveel mogelijk informatie heb bekeken over World Trade Center 7. Kan ik ongetwijfeld zonder moeite zeggen dat de aanslagen op de wtc een inside job is.

    Mijn vermoeden begon al toen ik beelden zag van ooggetuigen die ter plekke rare dingen aangeven. Maar nadat je uitzoekt hoe een gebouw perfect wordt verwoest door slechts een simpele brand, 7 uur nadat de twee torens zijn ingestort met al dat rook en chaos eromheen.

    De experts twijfelen er niet over. Mijn ogen als leek die ziet hoe een gebouw perfect valt twijfelt er niet over. Het feit dat de 9/11 onderzoek constant werd gesaboteerd door mensen monddood te maken is geen twijfel over. De afdelingen die binnen wtc 7 zaten zoals de CIA is belachelijk verdacht.

    Kortom Amerikanen hebben zichzelf in de voet geschoten. Kapot ziek gewoon dat men hun eigen volk terroriseert, maar het gebeurt. Dat WTC voor mij nu een closed case is, opent wel nieuwe vragen voor de andere aanslagen.
    Heavy

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie


    Dat 11 September de gebeurtenissen bij de world trade center geen terroristische aanslag was. Ik heb hier heel lang over getwijfeld, zijn aantal dingen nou toeval of klopt onze vermoedens nou echt.

    Maar nadat ik zoveel mogelijk informatie heb bekeken over World Trade Center 7. Kan ik ongetwijfeld zonder moeite zeggen dat de aanslagen op de wtc een inside job is.

    Mijn vermoeden begon al toen ik beelden zag van ooggetuigen die ter plekke rare dingen aangeven. Maar nadat je uitzoekt hoe een gebouwd perfect wordt verwoest door slechts een simpele brand. 7 uur nadat de wtc is ingestort met al dat brand en chaos eromheen.

    De experts twijfelen er niet over. Mijn ogen als leek die ziet hoe een gebouw perfect valt twijfelt er niet over. Het feit dat de 9/11 onderzoek constant werd gesaboteerd door mensen monddood te maken is geen twijfel over. De afdelingen die binnen wtc 7 zaten zoals de CIA is belachelijk verdacht.

    Kortom Amerikanen hebben zichzelf in de voet geschoten. Kapot ziek gewoon dat men hun eigen volk terroriseert, maar het gebeurt. Dat WTC voor mij nu een closed case is, opent het wel vragen voor de andere aanslagen.
    beter te laat dan nooit het

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzi2 Bekijk reactie
    beter te laat dan nooit het
    That's true.
    Heavy

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Genoeg amerikanen die hetzelfde zeggen


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Genoeg amerikanen die hetzelfde zeggen
    De Amerikanen zelf zijn grotendeels de reden waarom ik erachter ben dat het gepland is. Check out the onderzoek commissie opgesteld door Bush en hoe ze de serieuze onderzoekers zoals ingenieurs, architecten enzovoort hebben monddood gemaakt toen ze kritische onderzoeksvragen stelden. Dat is los van alle toeters en bellen al heel doorslaggevend want het is een officiële en formele sfeer. Waarin de commissie die het onderzoek opgesteld heeft en een concluderend dossier heeft opgesteld en zeer afstandelijk en verdacht rol hadden hierin. De rol omtrent wtc 7 wordt zo vaag mogelijk omschreven terwijl het dat totaal niet is.
    Heavy

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    That's true.
    maar wanneer gaan de westerling zich diep diep diep maal ontelbaar zich diep schamen en als boetedoening zichzelf corrigeren en moslim worden

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzi2 Bekijk reactie
    maar wanneer gaan de westerling zich diep diep diep maal ontelbaar zich diep schamen en als boetedoening zichzelf corrigeren en moslim worden
    Nooit, hmdl 9/11 heeft meer mensen geïnteresseerd gemaakt in Islam. Geluk bij ongeluk noemen ze zoiets.
    Heavy

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Toen building nr 7 viel was het idd duidelijk dat het een inside job was.

    Daarom zeg ik ook dat er een oorlog gaande is jegens de islam. Alleen jullie kunnen niet relativeren wanneer ik Babyloniërs zie als poep onder mijn schoenzool.
    Je trekt dingen snel uit context en je bent vijandig richting onschuldige mensen.
    Heavy

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Ik geloof niet dat het een inside job was, maar een outside job.

    Mensen zeggen dat Mossad achter deze aanslagen zit.

    Ik zeg: so what, als de Mossad Amerika wil gaan vernietigen, moet ik dan gaan janken?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Ik geloof niet dat het een inside job was, maar een outside job.

    Mensen zeggen dat Mossad achter deze aanslagen zit.

    Ik zeg: so what, als de Mossad Amerika wil gaan vernietigen, moet ik dan gaan janken?
    Wat voor mij doorslaggevend was. Is dat wtc 7 een paar uur na de gigantische aanslag volgens velen experts gewoon uitermate verdacht en vreemd is. Het komt gewoon niet samen, plus zoiets zou tijd vergen, bijvoorbeeld bommen plaatsen onderaan enzovoort.

    Daarboven op komt ze zeggen de aanleiding waarom dat hele gebouw is neergestort. Is omdat er een brand heerste op een verdieping. Ik heb een documentaire gekeken waarin ze belachelijk veel gebouwen hebben laten zien die urenlang in de fik stonden en bijna waren uitgebrand. Gebouwen uit landen zoals India, Argentinië enzovoort waar je zou denken hiet loopt de WTC tien stappen op vooruit.

    Nog veel andere dingen hoor. Zoals een brandweerman dat zijn verhaal live verteld op televisie hoe die urenlang bezig is in de brand enzovoort. Maar als je naar em keek, deze man zag er perfect uit alsof die net uit een catalogus komt. Dan switch je over naar echte brandweermannen die daar ter plekke stonden en je ziet. Deze mannen zijn vies, gevuld met stof en noem maar op. Deze mannen zijn echt in de buurt geweest.

    Echt nog veel meer dingen, kplaats het nu slechts kort en snel.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Bush wist ervan. Hij deed sihr in die klaslokaal.

    https://youtu.be/PV5D6w0a8LM
    Ik had het hier vorige keer over met die ufo piloot.
    Elke keer als er een serieus onderwerp wordt aangekaart. Dan zijn er verdacht snel mensen bij die een onderwerp moeten ridiculiseren door het op één hoop te gooien met belachelijke uitspraken.

    Ik vind dat verdacht.

    Die filmpje van hem in de klaslokaal is btw ook belangrijk.
    Heavy

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Bush wist ervan. Hij deed sihr in die klaslokaal.

    https://youtu.be/PV5D6w0a8LM

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat voor mij doorslaggevend was. Is dat wtc 7 een paar uur na de gigantische aanslag volgens velen experts gewoon uitermate verdacht en vreemd is. Het komt gewoon niet samen, plus zoiets zou tijd vergen, bijvoorbeeld bommen plaatsen onderaan enzovoort.

    Daarboven op komt ze zeggen de aanleiding waarom dat hele gebouw is neergestort. Is omdat er een brand heerste op een verdieping. Ik heb een documentaire gekeken waarin ze belachelijk veel gebouwen hebben laten zien die urenlang in de fik stonden en bijna waren uitgebrand. Gebouwen uit landen zoals India, Argentinië enzovoort waar je zou denken hiet loopt de WTC tien stappen op vooruit.

    Nog veel andere dingen hoor. Zoals een brandweerman dat zijn verhaal live verteld op televisie hoe die urenlang bezig is in de brand enzovoort. Maar als je naar em keek, deze man zag er perfect uit alsof die net uit een catalogus komt. Dan switch je over naar echte brandweermannen die daar ter plekke stonden en je ziet. Deze mannen zijn vies, gevuld met stof en noem maar op. Deze mannen zijn echt in de buurt geweest.

    Echt nog veel meer dingen, kplaats het nu slechts kort en snel.
    Mja, als je dit Koranvers leest:

    And you did not kill them, but it was Allah who killed them. And you threw not, [O Muhammad], when you threw, but it was Allah who threw that He might test the believers with a good test. Indeed, Allah is Hearing and Knowing.
    https://legacy.quran.com/8/17

    M.a.w., als de WTC-gebouwen in Amerika op een verdachte manier instortten maar bijvoorbeeld bij brand in gebouwen in andere landen gebeurt niet hetzelfde, moet je beseffen dat alles gebeurt met de toestemming van Allah .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Tafsir Ibn Kathir van dat vers:

    Allah then mentioned the handful of sand that His Prophet threw at the disbelievers during the day of Badr, when he went out of his bunker. While in the bunker, the Prophet invoked Allah humbly and expressing his neediness before Allah. He then threw a handful of sand at the disbelievers and said,

    (Humiliated be their faces.) He then commanded his Companions to start fighting with sincerity and they did. Allah made this handful of sand enter the eyes of the idolators, each one of them were struck by some of it and it distracted them making each of them busy. Allah said,

    (And you threw not when you did throw, but Allah threw.)

    Therefore, it is Allah Who made the sand reach their eyes and busied them with it, not you (O Muhammad) .

    Muhammad bin Ishaq said that Muhammad bin Ja`far bin Az-Zubayr narrated to him that `Urwah bin Az-Zubayr said about Allah's statement,

    (that He might test the believers by a fair trial from Him. ) "So that the believers know Allah's favor for them by giving them victory over their enemy, even though their enemy was numerous, while they were few. They should thus know His right and express gratitude for His favor on them.''

    http://www.alim.org/library/quran/Al...afsir/TIK/8/17

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Mja, als je dit Koranvers leest:

    And you did not kill them, but it was Allah who killed them. And you threw not, [O Muhammad], when you threw, but it was Allah who threw that He might test the believers with a good test. Indeed, Allah is Hearing and Knowing.
    https://legacy.quran.com/8/17

    M.a.w., als de WTC-gebouwen in Amerika op een verdachte manier instortten maar bijvoorbeeld bij brand in gebouwen in andere landen gebeurt niet hetzelfde, moet je beseffen dat alles gebeurt met de toestemming van Allah .
    Alles gebeurt met de wil van Allah. Maar waar jij het over hebt zoiets heeft een heel simpel woord.
    Demolition en het gebeurt al jarenlang.
    Heavy