1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik zeg niet zomaar dat ik na een lange tijd zo een stevige conclusie heb getrokken. Heb dit inmiddels een aantal jaar van tijd tot tijd doorgenomen zonder een bevoordeeld view.

    Luister als het gewoon een terroristische groep is met Osama bin Laden als leider en verder helemaal niks anders. Dan so be it, ik kan daar makkelijk mee leven. Ik ben ook niet degene hier die bij elke aanslag meteen zegt dat dit fake is, zou zoiets dwazig vinden. Maar ik cijfer compleet denkers niet weg, zij die kritisch durven te zijn ongeacht hoe controversieel het kan worden beschouwd. Jij daarin neemt slechts informatie aan van de gevestigde orde dat functioneert als één spreekbuis en wilt mij dan overtuigen dat ik gek ben.
    Terreurdaad door moslims en jij bent onbevooroordeeld?! That 'll be the day!

    Er is enorm veel onderzoek gedaan naar de verwoesting van de twin towers.
    Wetenschappers op tal van gebieden. Enorm dik rapport.
    En de conclusie; al die complottheorieen, de Amerikanen hebben het zelf gedaan kan de prullenbak in.

    Alleen al het idee, dat de Amerikanen hu grote trots, die Towers zelf zouden opblazen, met al de mensen die binnen waren.
    Afgaan, omdat een handjevol terroristen de o zo trotse Yanks zouden kunnen aanpakken in eigen land.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Domme en lasterlijke reactie.
    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Dat valt onder artistieke vrijheid.
    .

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    .
    Vreemd he iemand die blij is dat een mens bekeert naar Islam. Had moeten zeggen gatverdamme anti plakt bij moslims enso, das wat meer populair.
    Heavy

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Maar aanleiding voor het binnenvallen van Irak was toch ook gebaseerd op leugens? Die zogenaamde bewijzen, dat Irak stiekem over biologische wapens beschikte, was toch ook ''in elkaar gezet bewijs''?
    Dus de Amerikanen bedienen zich wel degelijk van geënsceneerde scenario's om oorlogsplannen uit te voeren.

    Dus in de stelling dat de verwoesting van de WTC gebouwen in NY een geënsceneerd aanslag was, zit best wel een kern van logica, gezien het feit dat de VS zich, uit politiek-strategische overwegingen, nogal van leugens en bedrog bedient.
    Sterker door Strijd

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Maar aanleiding voor het binnenvallen van Irak was toch ook gebaseerd op leugens? Die zogenaamde bewijzen, dat Irak stiekem over biologische wapens beschikte, was toch ook ''in elkaar gezet bewijs''?
    Dus de Amerikanen bedienen zich wel degelijk van geënsceneerde scenario's om oorlogsplannen uit te voeren.

    Dus in de stelling dat de verwoesting van de WTC gebouwen in NY een geënsceneerd aanslag was, zit best wel een kern van logica, gezien het feit dat de VS zich, uit politiek-strategische overwegingen, nogal van leugens en bedrog bedient.
    Amerika is al meer dan 200 jaar in oorlog. Ze hoeven niet hun eigen gebouwen neer te halen om oorlogje te spelen.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Timeli...ary_operations

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Dan hoefde de VS ook geen 'bewijzen' te manipuleren om Irak in te vallen.
    Sterker door Strijd

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Amerika is al meer dan 200 jaar in oorlog. Ze hoeven niet hun eigen gebouwen neer te halen om oorlogje te spelen.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Timeli...ary_operations
    Gelukkig ook nog logica!
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Ik ken de CIA geen supernatural krachten toe hahaha. Explosies plaatsen in een gebouw om het in een vrije val te laten instorten heeft niks te maken met superkrachten broer.

    IS heeft zelf niet eens door wie yajuj en majuj zijn vandaag. Niemand van de ahlu Sunnah ila qaleel omdat niemand kritisch durft na te denken.

    De Koran is toch duidelijk, ik heb daarnaast geen enkele bewijs nodig.


    وَحَرَامٌ عَلَىٰ قَرْيَةٍ أَهْلَكْنَاهَا أَنَّهُمْ لَا يَرْجِعُونَ (95
    حَتَّىٰ إِذَا فُتِحَتْ يَأْجُوجُ وَمَأْجُوجُ وَهُم مِّن كُلِّ حَدَبٍ يَنسِلُونَ (96

    Deze ayaat zijn helder.

    Het is voor mij duidelijk dat met behulp van yajuj en majuj veel joden teruggekeerd zijn naar het land waar ze eerst van verbannen werden. Toen de Ottomanen daar verdreven werden dronken de eerste van yajuj en majuj van Tiberias. Is er een ander bewijs dan dit????
    In de video die ik eerder had gedeeld werd aangegeven dat dat vers 21/95 niet over Jeruzalem gaat, maar in het algemeen spreekt over steden die verwoest zijn door God.

    Maar waarom dienen we per se Gog en Magog hierbij te betrekken, terwijl de hadith aangeeft dat ze pas na de dood van de anti-christ zullen verschijnen?

    Als er wordt aangegeven dat deze satanistische regeringen de weg voorbereiden voor de komst van de anti-christ, dan kan ik het nog volgen.

    Hier heb je een korte video met een heel andere analyse:

    https://www.youtube.com/watch?v=scVi_PG0IVU

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dan hoefde de VS ook geen 'bewijzen' te manipuleren om Irak in te vallen.

    Wel dus ze moeten de bevolking overtuigen dat oorlog noodzakelijk is.
    Niemand offerd zijn of haar zonen op voor niks.

  10. #115
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Vreemd he iemand die blij is dat een mens bekeert naar Islam. Had moeten zeggen gatverdamme anti plakt bij moslims enso, das wat meer populair.
    Easy cowboy, easy ... FCE is een gerespecteerde lid

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Easy cowboy, easy ... FCE is een gerespecteerde lid
    Hold your horses was leuker geweest hahaha.
    Heavy

  12. #117
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hold your horses was leuker geweest hahaha.

    Voel je niet gepasseerd ...

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Was een inside joke TDM,kwam een nummer van Kempi voorbij en moest daaraan denken

  14. #119
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Was een inside joke TDM,kwam een nummer van Kempi voorbij en moest daaraan denken
    Kheb btw me respect voor hem verloren. Ging beetje nakijken van hoe en wat met deze man, is die veranderd of zo een snoop dogg nation of Islam bekeerling

    Kben er totaal niet zo positief op.
    Heavy

  15. #120
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie


    Dat 11 September de gebeurtenissen bij de world trade center geen terroristische aanslag was. Ik heb hier heel lang over getwijfeld, zijn aantal dingen nou toeval of klopt onze vermoedens nou echt.

    Maar nadat ik zoveel mogelijk informatie heb bekeken over World Trade Center 7. Kan ik ongetwijfeld zonder moeite zeggen dat de aanslagen op de wtc een inside job is.

    Mijn vermoeden begon al toen ik beelden zag van ooggetuigen die ter plekke rare dingen aangeven. Maar nadat je uitzoekt hoe een gebouw perfect wordt verwoest door slechts een simpele brand, 7 uur nadat de twee torens zijn ingestort met al dat rook en chaos eromheen.

    De experts twijfelen er niet over. Mijn ogen als leek die ziet hoe een gebouw perfect valt twijfelt er niet over. Het feit dat de 9/11 onderzoek constant werd gesaboteerd door mensen monddood te maken is geen twijfel over. De afdelingen die binnen wtc 7 zaten zoals de CIA is belachelijk verdacht.

    Kortom Amerikanen hebben zichzelf in de voet geschoten. Kapot ziek gewoon dat men hun eigen volk terroriseert, maar het gebeurt. Dat WTC voor mij nu een closed case is, opent wel nieuwe vragen voor de andere aanslagen.
    Bewijzen zijn allang binnen!!

    Voor hetgeen dat iedereen al stiekem wist..

    Het was een inside job die het Midden -Oosten de schud hebben gegeven



    BEN ALLANG ERGENS ANDERS

    Nog moeilijker


    Je hebt talent/gevoel

    Koester het en let op de tekens...

    alles heeft een reden..