1. #31
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Tfoe


    Ik ben na3na3 vergeten

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Ik geloof niet dat het een inside job was, maar een outside job.

    Mensen zeggen dat Mossad achter deze aanslagen zit.

    Ik zeg: so what, als de Mossad Amerika wil gaan vernietigen, moet ik dan gaan janken?
    De Mossad behoort tot de staat Israël, die op haar beurt nauwe banden onderhoudt met de VS. De VS en Israël behoren toch tot dezelfde invloedssfeer.

    Dus als jij stelt, dat Mossad achter 9/11 zat, je zegt duidelijk dat je dit van mensen gehoord hebt en daar beroep je je hierbij op, dan kan het toch niet anders zijn, dat ook de VS daar betrokken bij was? De Mossad kan toch niet zonder medewerking van de instellingen van de VS op Amerikaans grondgebied zoiets organiseren, toch?

    Dus eigenlijk zeg je wel, dat het een inside job is.
    Sterker door Strijd

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    De Mossad behoort tot de staat Israël, die op haar beurt nauwe banden onderhoudt met de VS. De VS en Israël behoren toch tot dezelfde invloedssfeer.

    Dus als jij stelt, dat Mossad achter 9/11 zat, je zegt duidelijk dat je dit van mensen gehoord hebt en daar beroep je je hierbij op, dan kan het toch niet zijn, dat ook de VS daar betrokken bij was? De Mossad kan toch niet zonder medewerking van de instellingen van de VS op Amerikaans grondgebied zoiets organiseren, toch?

    Dus eigenlijk zegt je wel, dat het een inside job is.
    Ik zeg niet dat Mossad erachter zat.

    Al-Qaeda zat achter de aanslag. Bin Laden wilde Amerika naar Afghanistan lokken om met hen af te rekenen, net zoals met de Sovjets was gebeurd in Afghanistan. Hij had er alleen niet op gerekend dat de Amerikanen zo stom waren om ook nog eens Irak binnen te vallen.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Niemand behalve jij? Aangezien je het als een feit brengt.

    Oke dus die 4de vliegtuig had een andere bestemming dan gebouw 7 ?
    Waarom is gebouw 7 ingestort dan ik adviseer jouw om op youtube naar controled demolition van gebouwen te kijken. Daarbij worden gebouwen doormiddek van explosieven naar beneden gehaald lijkt verdacht veel op wat er op 911 gebeurde.
    En het is gewoon een simpel rekensommetje hoor een gekaapte vliegtuig stort neer maar gebouw 7 stort alsnog in zonder aangeraakt te worden.
    Je hoeft geen genie te zijn om tot conclusie te komen dat die vliegtuig voor gebouw 7 bedoeld was.
    Je kan een kameel naar water brengen maar niet dwingen om te drinken.



    Groet.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Ik denk dat de Teletubbies het hebben gedaan.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Oke dus die 4de vliegtuig had een andere bestemming dan gebouw 7 ?
    Waarom is gebouw 7 ingestort dan ik adviseer jouw om op youtube naar controled demolition van gebouwen te kijken. Daarbij worden gebouwen doormiddek van explosieven naar beneden gehaald lijkt verdacht veel op wat er op 911 gebeurde.
    En het is gewoon een simpel rekensommetje hoor een gekaapte vliegtuig stort neer maar gebouw 7 stort alsnog in zonder aangeraakt te worden.
    Je hoeft geen genie te zijn om tot conclusie te komen dat die vliegtuig voor gebouw 7 bedoeld was.
    Je kan een kameel naar water brengen maar niet dwingen om te drinken.



    Groet.
    Debunking the 9/11 Myths: Special Report - The World Trade Center
    https://www.popularmechanics.com/mil...-trade-center/


    Fire Storm: WTC 7 stands amid the rubble of the recently collapsed Twin Towers. Damaged by falling debris, the building then endures a fire that rages for hours. Experts say this combination, not a demolition-style implosion, led to the roofline "kink" that signals WTC 7's progressive collapse. (Photograph by New York Office of Emergency Management)

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Ja het was een mini-bus of een truck, weet niet meer zeker. Maar ze hadden dus eerder plannen om die gebouwen neer te halen, en voor 9/11 hadden ze ook aanslagen gepleegd bij de Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania 1998, en in 2000 volgens mij een Amerikaans oorlogsschip voor Jemen.
    Oke dat is een uitstekend punt, ik was ervan op de hoogte inderdaad dat het eerder is geprobeerd. Denk wel dat je het met me eens was, dit was van een hele andere kaliber.

    Maar zouden de eerste "pogingen" niet slechts beschouwd kunnen worden als een uitstekende alibi.

    Soort van jij en ik hadden vorig jaar ruzie. Dus mensen weten dat we elkaar haten. Een jaar later wordt je opeens vermoord op de plek waar we ruzie hadden. Mensen kunnen dan eerder naar mij wijzen en zeggen, hey kijk eens vorig jaar hadden ze grote ruzie, dus hij heeft een motief voor deze moord.

    Beetje simpel en lelijk gezegd maar anders kan ik het niet omschrijven.
    Heavy

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Veel te bescheiden TDM. Jij wist al op het moment dat de vliegtuigen zich in het WTC boorden, dat het geen terroristische aanslag was en dat er geen enkele moslim bij was betrokken!
    Dat ook hier weer sprake was van een "insite job" van het vreselijke westen om moslims in een kwaad daglicht te stellen.
    Is zeker een doorn in je oog dat het juist massaal de niet Moslims zijn die er heilig van overtuigd zijn dat het niet pluis is. Zal vast een hel voor je zijn om te horen van de New Yorkers zelf die er live ter plaatsen waren en zeggen dat het niet klopt.

    Zal vast moeilijk voor je zijn, want anders waren het slechts Moslims die heel boos het westen en joden de schuld geven voor alles.

    Gerrare here with that rubbish.
    Heavy

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Oke dat is een uitstekend punt, ik was ervan op de hoogte inderdaad dat het eerder is geprobeerd. Denk wel dat je het met me eens was, dit was van een hele andere kaliber.

    Maar zouden de eerste "pogingen" niet slechts beschouwd kunnen worden als een uitstekende alibi.

    Soort van jij en ik hadden vorig jaar ruzie. Dus mensen weten dat we elkaar haten. Een jaar later wordt je opeens vermoord op de plek waar we ruzie hadden. Mensen kunnen dan eerder naar mij wijzen en zeggen, hey kijk eens vorig jaar hadden ze grote ruzie, dus hij heeft een motief voor deze moord.

    Beetje simpel en lelijk gezegd maar anders kan ik het niet omschrijven.
    Volgens mij was 9/11 niet hun eerste plan, dit was het originele plan:
    https://en.wikipedia.org/wiki/2000_m...m_attack_plots

    Je kunt meer over deze details en de geschiedenis en aanloop naar 9/11 in deze serie zien:
    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Lo...r_(miniseries)

    De naam van die serie hebben ze van de Koran:
    The words "looming towers" or "lofty towers" (بروج مشيدة) appear in the Quran 4:78 (Sūrat an-Nisā'). According to Wright, Osama bin Laden, at a wedding before the 9/11 attacks, quoted the line, repeating it three times: "Wherever you are, death will find you, even if you are in lofty towers" (أينما تكونوا يدرككم الموت ولو كنتم في بروج مشيدة, 'aynamā takūnū yadrikkumu l-mawtu wa-law kuntum fī burūjin mušayyadatin).
    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Lo...rence_in_title

    Een van de CIA-leden die als een nutjob wordt geportretteerd in die serie (Professor Michael Scheuer) heeft ook een eigen blog waar hij al jaren schrijft over zijn ervaringen, ik lees regelmatig zijn artikelen (vooral zijn artikelen over zijn ervaringen met de islamitische wereld, zijn verhalen over Amerikaanse binnenlandse politiek is niet zo interessant).
    http://www.non-intervention2.com/

    Hij heeft ook enkele boeken geschreven, lees ze als je wat meer diepgang wilt.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Volgens mij was 9/11 niet hun eerste plan, dit was het originele plan:
    https://en.wikipedia.org/wiki/2000_m...m_attack_plots

    Je kunt meer over deze details en de geschiedenis en aanloop naar 9/11 in deze serie zien:
    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Lo...r_(miniseries)

    De naam van die serie hebben ze van de Koran:
    The words "looming towers" or "lofty towers" (بروج مشيدة) appear in the Quran 4:78 (Sūrat an-Nisā'). According to Wright, Osama bin Laden, at a wedding before the 9/11 attacks, quoted the line, repeating it three times: "Wherever you are, death will find you, even if you are in lofty towers" (أينما تكونوا يدرككم الموت ولو كنتم في بروج مشيدة, 'aynamā takūnū yadrikkumu l-mawtu wa-law kuntum fī burūjin mušayyadatin).
    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Lo...rence_in_title

    Een van de CIA-leden die als een nutjob wordt geportretteerd in die serie (Professor Michael Scheuer) heeft ook een eigen blog waar hij al jaren schrijft over zijn ervaringen, ik lees regelmatig zijn artikelen (vooral zijn artikelen over zijn ervaringen met de islamitische wereld, zijn verhalen over Amerikaanse binnenlandse politiek is niet zo interessant).
    http://www.non-intervention2.com/

    Hij heeft ook enkele boeken geschreven, lees ze als je wat meer diepgang wilt.
    Damm rabbit hole haha ik ga het zeker doornemen, hoe meer hoe beter. Hoe denk je

    Was ook bezig met de Pentagon dat op dezelfde dag is gebeurt. Nog zo een vreemde gebeurtenis.
    Heavy

  11. #41
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Top 3 inside jobs

    1.Corona
    2.Holocaust
    3. 9/11
    Je vergeet de maanlanding.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    De reactie van busch spreekt boekdelen hij was hier duidelijk op voorbereid.
    Iemand die niet weet wat er aan de hand is zou meteen op staan en actie ondernemen mischien worden er nog meer aanslagen gepleegt maar busch wist wat er aan de hand was.
    En volgens mij is dat ufo piloot richting mij bedoeld. Mijn nick is gewoon yoesoef .



    Groet.
    Ik heb dat moment meer dan 50x keer bekeken van begin tot eind. Hoe daar zit, beweegt, kijkt, lacht, reageert het voelde heel ongemakkelijk omdat ik hem daar zo ongemakkelijk vond zitten.

    Maar goed ken Bush niet goed genoeg om te weten of die vaker zich zo frapant gedraagt. Het meest rare waren de laatste woorden die de kinderen moesten opnoemen voordat hij het bericht kreeg.

    Kite, Hit, Steel, Plane en Must.

    Letterlijk van alle woorden uit de gehele woordenboek, hoe groot is de kans dat je exact dit soort woorden gaat opzeggen exact voor zo een berichtgeving. Dit moet echt een belachelijk grote toevalligheid zijn, laat ik het daarop houden.
    Heavy

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    De Mossad behoort tot de staat Israël, die op haar beurt nauwe banden onderhoudt met de VS. De VS en Israël behoren toch tot dezelfde invloedssfeer.

    Dus als jij stelt, dat Mossad achter 9/11 zat, je zegt duidelijk dat je dit van mensen gehoord hebt en daar beroep je je hierbij op, dan kan het toch niet anders zijn, dat ook de VS daar betrokken bij was? De Mossad kan toch niet zonder medewerking van de instellingen van de VS op Amerikaans grondgebied zoiets organiseren, toch?

    Dus eigenlijk zeg je wel, dat het een inside job is.
    Absoluut, mocht de Mossad überhaupt hier deel van uitmaken. Waar ik persoonlijk eerlijk gezegd 0,0 bewijs voor heb gezien. Dan zou dit niet anders kunnen dan met medeweten van de Amerikaanse inlichtingendienst. Plus het is een feit dat Israël nauw verbonden is met andere landen. Met veel andere diensten in verschillende continenten om verschillende redenen.
    Heavy

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Tfoe


    Ik ben na3na3 vergeten
    Hahaha
    Heavy

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Oke dus die 4de vliegtuig had een andere bestemming dan gebouw 7 ?
    Waarom is gebouw 7 ingestort dan ik adviseer jouw om op youtube naar controled demolition van gebouwen te kijken. Daarbij worden gebouwen doormiddek van explosieven naar beneden gehaald lijkt verdacht veel op wat er op 911 gebeurde.
    En het is gewoon een simpel rekensommetje hoor een gekaapte vliegtuig stort neer maar gebouw 7 stort alsnog in zonder aangeraakt te worden.
    Je hoeft geen genie te zijn om tot conclusie te komen dat die vliegtuig voor gebouw 7 bedoeld was.
    Je kan een kameel naar water brengen maar niet dwingen om te drinken.



    Groet.
    Bedoel je dat alle vliegtuigen als bestemming nummer 7 hadden of dat al die vliegtuigen groen licht gaven voor nummer 7.
    Heavy