1. #571
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Je hebt mooie rijpe vrouwen, maar oma’s


    Dan ben je gewoon goor.

  2. #572
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Mijn aqida betreffende het gehoorzamen van de leiders is glashelder en je zult niet anders treffen dan: gehoorzaamheid behalve in zonden.

    Je claim is dus baatil en op jou rust tauba voor het liegen en valse claims werpen of breng een uitspraak van mij waar ik heb gezegd dat gehoorzaamheid aan de leiders absoluut is zelfs in het ongehoorzaam zijn aan Allah.

    Wie dit gelooft is een ongelovige dus breng je bewijs voor jou toeschrijving van ongeloof aan mij.
    mij claim is gebaseerd op jouw uitspraak waarin jij duidelijk hebt gezegd gehoorzaam de leiders ongeacht wie zij zijn en hoe slecht zij ook zijn.
    maar goed ik zie dat jij nu wel enige nuance hebt aan toegevoegd wat betreft het leiderschap..
    vreemd dat jij heel snel naar tauba en ongeloof grijpt om je zienswijze kenbaar te maken.
    laat dat beter aan allah over die diep in onze harten ziet hoe wij gelovig zijn wij als mensen hebben die gave niet.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  3. #573
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    De gemeente Barcelona plaatst een felicitatie-spandoek bij de geboorte van de profeet op het grootste metrostation van Spanje


    In een initiatief dat door iedereen werd overwogen, als reactie op het feit dat de afgelopen dagen in Frankrijk plaatsvond, van vijandigheid jegens de islam en moslims en het beledigen van de profeet Mohammed, stond de Spaanse gemeente Barcelona de plaatsing toe van spandoeken ter felicitatie van de komst van de edele profeet van de profeet, de feestdag die moslims in Spanje vieren zoals de rest van de wereld.

    Volgens wat werd gemeld door sociale media, stond de stad Barcelona de plaatsing toe van felicitatiespanners op de verjaardag van de Nobele Profeet, die werden geplaatst in het grootste metrostation in "Diagonal La Sigrera Plaza Catalunya", naast een link om de "Geboorte van de profeet" een hele maand lang te introduceren

    A grateful heart is a magnet for miracles

  4. #574
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    @meneer Rutte, spreken is zilver zwijgen is goud.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  5. #575
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Moslims wereldwijd vieren zijn geboortedag uit traditie. Nederland kan een voorbeeld nemen aan Spanje. In plaats van focussen op verbinden wil Rutte verderf en haat zaaien samen met iblies van Paris!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #576
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Observeer en Leer

    Hun ware aard komt altijd boven in tijden van een crisis
    A grateful heart is a magnet for miracles

  7. #577
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    De gemeente Barcelona plaatst een felicitatie-spandoek bij de geboorte van de profeet op het grootste metrostation van Spanje


    In een initiatief dat door iedereen werd overwogen, als reactie op het feit dat de afgelopen dagen in Frankrijk plaatsvond, van vijandigheid jegens de islam en moslims en het beledigen van de profeet Mohammed, stond de Spaanse gemeente Barcelona de plaatsing toe van spandoeken ter felicitatie van de komst van de edele profeet van de profeet, de feestdag die moslims in Spanje vieren zoals de rest van de wereld.

    Volgens wat werd gemeld door sociale media, stond de stad Barcelona de plaatsing toe van felicitatiespanners op de verjaardag van de Nobele Profeet, die werden geplaatst in het grootste metrostation in "Diagonal La Sigrera Plaza Catalunya", naast een link om de "Geboorte van de profeet" een hele maand lang te introduceren

    in Spanje is het nog altijd verboden om religie te spotten ook bv in Rusland krijg je hoge straffe bij godslastering
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  8. #578
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    De gemeente Barcelona plaatst een felicitatie-spandoek bij de geboorte van de profeet op het grootste metrostation van Spanje


    In een initiatief dat door iedereen werd overwogen, als reactie op het feit dat de afgelopen dagen in Frankrijk plaatsvond, van vijandigheid jegens de islam en moslims en het beledigen van de profeet Mohammed, stond de Spaanse gemeente Barcelona de plaatsing toe van spandoeken ter felicitatie van de komst van de edele profeet van de profeet, de feestdag die moslims in Spanje vieren zoals de rest van de wereld.

    Volgens wat werd gemeld door sociale media, stond de stad Barcelona de plaatsing toe van felicitatiespanners op de verjaardag van de Nobele Profeet, die werden geplaatst in het grootste metrostation in "Diagonal La Sigrera Plaza Catalunya", naast een link om de "Geboorte van de profeet" een hele maand lang te introduceren

    Sinds wanneer vieren we de geboortedag van de profeet vrede zij met hem?
    Heavy

  9. #579
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Sinds wanneer vieren we de geboortedag van de profeet vrede zij met hem?
    Heb het erbij gezet dat er moslims zijn die dit vieren uit traditie.
    Zie reactie #640
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #580
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    in Spanje is het nog altijd verboden om religie te spotten ook bv in Rusland krijg je hoge straffe bij godslastering
    Gezond verstand.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #581
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Heb het erbij gezet dat er moslims zijn die dit vieren uit traditie.
    Gekke shit, dacht dat zoiets haram is. We hebben alleen de twee eid feesten gekregen van Allah en iedere vrijdag is eigenlijk ook een vorm van eid. We mogen voor zover ik weet niet eens onze eigen verjaardag vieren. Moge Allah deze mensen leiden.
    Heavy

  12. #582
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    mij claim is gebaseerd op jouw uitspraak waarin jij duidelijk hebt gezegd gehoorzaam de leiders ongeacht wie zij zijn en hoe slecht zij ook zijn.
    maar goed ik zie dat jij nu wel enige nuance hebt aan toegevoegd wat betreft het leiderschap..
    vreemd dat jij heel snel naar tauba en ongeloof grijpt om je zienswijze kenbaar te maken.
    laat dat beter aan allah over die diep in onze harten ziet hoe wij gelovig zijn wij als mensen hebben die gave niet.
    Nogmaals, mijn standpunt is hetzelfde en is niet veranderd. Als jouw leider een kwaadaardige leider is, die moslim is, dien je je te gehoorzamen en in opstand komen is haram. En ik hoef als moslim niet in iedere reactie te zeggen dat gehoorzaamheid aan de wie dan ook van de schepping slechts is in datgene wat GEEN ongehoorzaamheid is aan Allah. Dit is vanzelfsprekend want wie zegt dat gehoorzaamheid aan de leiders is ook al beveelt hij met ongehoorzaamheid aan Allah, valt in kufr.

    Verder als de leider een afvallige wordt en je hebt de kracht niet om hem van zijn plaats te halen en hem te vervangen met een moslim, dan dien je ook te gehoorzamen en gehoorzamen is zoals bekend: slechts in zaken die geen ongehoorzaamheid betekenen aan Allah.

    Hada makan.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #583
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Sinds wanneer vieren we de geboortedag van de profeet vrede zij met hem?
    Ik denk niet dat het doel hier is dat het vieren van zijn verjaardag halal is, maar dat een kaafir land de moslims steunt door dit te doen. Kuffaar weten niet beter dus steunen ze de moslims op deze ‘feestdag’.

    Verjaardag vieren van de profeet is haram en hier is geen twijfel over.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #584
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik denk niet dat het doel hier is dat het vieren van zijn verjaardag halal is, maar dat een kaafir land de moslims steunt door dit te doen. Kuffaar weten niet beter dus steunen ze de moslims op deze ‘feestdag’.

    Verjaardag vieren van de profeet is haram en hier is geen twijfel over.
    Drm we zijn geen Christenen dat we net als hun kerst gaan vieren. Ze zullen het inderdaad vast goed bedoeld hebben, ook al pakken ze het naar mijn mening verkeerd aan.
    Heavy

  15. #585
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Drm we zijn geen Christenen dat we net als hun kerst gaan vieren. Ze zullen het inderdaad vast goed bedoeld hebben, ook al pakken ze het naar mijn mening verkeerd aan.
    Je bedoelt de Spanjaarden pakken het verkeerd aan of de moslims?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”