1. #526
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hahahaha echt extreme gesprekken dit serieus.
    Heavy

  2. #527
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Hijrah is voor elke moslim een aanrader als dat mogelijk is. Sommige mensen hebben rekening te houden met bepaalde omstandigheden waardoor hijrah op dit moment niet kan. En Allaah is met de geduldige. Jij zal na je dood pas zien wat je deed. Komt wel goed in shaa Allaah, want jou vergeef ik niet.
    Ik ben bijvoorbeeld niet 100 procent stabiel.

    Ik hoop dat je het mij wel vergeeft. Ik vergeef jouw wel. Je hebt me volgens mij een paar keer een onthoofding gewenst.

    Lakin 3adi.. sa3at al غadab

  3. #528
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Ik moet echt een boek uitbrengen met allemaal reacties van m.nl. Zal een bestseller worden haha.
    Heavy

  4. #529
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik moet echt een boek uitbrengen met allemaal reacties van m.nl. Zal een bestseller worden haha.
    Of een film.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #530
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    @kartonnetje.macronnetje, dank u wel. dankzij uw onverdraagzaamheid,haat en onrecht tegen moslims zullen wereldwijd meer mensen zich gaan verdiepen in de islam.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #531
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Of een film.
    Wie gaat er nou naar een film kijken met alleen reacties haha. Je hebt wel zo een museum in Amerika met waar ze allemaal tweets van Trump op de muur hebben hangen. Moeten we ook doen dan ziet iedereen de meest belachelijke reacties.
    Heavy

  7. #532
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Maryam voegde eraan toe: Moslims in Mali zijn arm, ja, hun land is arm, er is geen Eiffeltoren en ze kennen onze Franse parfums niet, maar ze zijn de schoonste van ons en de zuiverste harten.

    Ja, ze hebben geen luxe auto's en wonen niet in hoge torens, maar hun zoemen is boven de wolken en hun geloof is steviger gevestigd dan De bergen. "Maryam vroeg Macron:" Heb je de recitatie van de Koran in je leven gehoord? .. Ze reciteren de Koran in hun gebeden, bij zonsopgang en 's nachts.

    Hoe mooi is het om te lezen, zelfs als je niet begrijpt wat ze zingen, zal je lichaam trillen en je lichaam huiveren als je naar hen luistert terwijl ze de woorden van God zingen, want ze onthouden het uit je hoofd, dan besef je met je onderbewustzijn dat dit geen menselijke spraak is, maar een hemelse melodie die uit de lucht neerdaalde en in jou gevormd

    Een overweldigend verlangen om de betekenis van hemelse hymnen bij zonsopgang en nacht te kennen!

    En Mary ging verder met Macron aan te spreken: „Hebt u zich in uw leven voor God neergeworpen, één keer neerknielend en uw voorhoofd de grond laten raken en uw Heer gefluisterd over uw zorgen en hem bedankt voor zijn zegeningen, zoals zij doen? Heb je ooit Gods nabijheid gevoeld en je nabijheid tot Hem? ”

    .. Ze vervolgde:“ Hun vrouwen hebben een zwarte huid als houtskool, maar hun hart is wit als melk. Ze dragen eenvoudige kleren, maar in de ogen van hun mannen zijn ze de mooiste schoonheden. Haar man, ze drinken geen alcohol, spelen geen gok en plegen geen overspel!

    Moslims geloven in alle profeten, zelfs de profeet van God Jezus, van wie ze meer houden dan wij, en zijn moeder Maria, wiens naam ik mezelf noemde vanwege hun grote liefde en verering voor haar en haar gestalte.

    En ze vervolgde: "Misschien vraagt ​​u mij: hoe houden zij meer van Christus dan van ons?" Ik zal u antwoorden: Ja, zij houden meer van Jezus dan wij, omdat ons land het bloed van onschuldige mensen heeft vergoten in de naam van Christus, en hun landen zijn toegestaan ​​en hun rijkdom is geplunderd.

    Ze zijn niet ontwikkelingsgericht en we verspreiden strijd onder hen, dan verkopen we ze wapens om elkaar te doden, maar we beschouwen ze nog steeds als terroristen, maar ze beseffen dat wij de terroristen zijn, niet zij!

    Ze behandelden mij en andere gijzelaars met de moraal van Christus, die we in de kerken leerden, maar die we niet op het terrein toepassen. "

    Maryam sloot haar boodschap af: "Ik wilde mijn islam niet verkondigen in Mali, zodat er niet zou worden gezegd dat ik me onder het zwaard bekeerde tot de islam, en ik besloot mijn islam te verklaren terwijl ik vrij ben op het land van Frankrijk om de boodschap van de islam over te brengen aan miljoenen Fransen en aan Europa, met zijn twee delen, het christendom en atheïsme in het algemeen. En ze ging verder."

    De religie van de islam, die u dag en nacht bestrijdt, heeft mijn hart geraakt en mijn geest vervuld. Ik zie Frankrijk niet langer, met zijn betoverende schoonheid, mooier dan mijn geld, de armen en bescheiden, maar ik besloot er weer op terug te keren, maar nadat ik mijn familie en geliefden had uitgenodigd tot de islam, omdat ik wil dat ze proeven De zoetheid van wat ik heb geproefd van de aanbidding van de enige echte God, voor wie er geen god is dan Hij, de Genadevolle, de Genadevolle, en ik verlang voor hen de goedheid van deze wereld en het hiernamaals.

    En Mary Macron riep op tot de islam, zeggende: Ik nodig je ook uit tot de islam en herstel je rekeningen met deze grote religie, die de boodschap is van alle profeten en boodschappers van Adam, die door Jezus Christus gaan en eindigen met de meester van de Anam Mohammed, moge zegeningen en vrede met hem zijn.
    Opmerkelijk zij moet zich als arts zelf genezen van het Stockholmsyndroom.

    Maar laat haar eerst thuis maar tot rust komen na 4 afschuwelijke jaren als gegijzelde.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  8. #533
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Opmerkelijk zij moet zich als arts zelf genezen van het Stockholmsyndroom.

    Maar laat haar eerst thuis maar tot rust komen na 4 afschuwelijke jaren als gegijzelde.
    Goedzo meteen monddood maken, gek oud getraumatiseerde vrouwtje is het toch. Uitstekende vorm van emancipatie.
    Heavy

  9. #534
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Goedzo meteen monddood maken, gek oud getraumatiseerde vrouwtje is het toch. Uitstekende vorm van emancipatie.
    Zoek even het Stockholmsyndroom op. Is een bekend verschijnsel in dit soort afschuwelijk gijzelingen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #535
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wie gaat er nou naar een film kijken met alleen reacties haha. Je hebt wel zo een museum in Amerika met waar ze allemaal tweets van Trump op de muur hebben hangen. Moeten we ook doen dan ziet iedereen de meest belachelijke reacties.
    Bedoel een film waarin je mij ziet achter me scherm tikken en sfenj eten, waar je maquis de atheist ziet achter zijn scherm hoe hij doet met op zijn achtergrond scherm de evolutie omgekeerd (van mens naar aap), waarin je koppen ziet en zijn Da3ich uitspraken, takfir en moordzuchten, zittend aan het tikken met een glas Campina melk en jonge belegen kaas blokjes met Holland vlagjes erin, en ga zo maar door.

    Dus onze reacties zien en ook degenen achter die reacties hoe ze doen achter de schermen, woede of uit neus peuteren etc.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #536
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Je brabbelt maar door terwijl je niks weet haha.
    We gaan zien of je er gebaat bij bent of niet.
    Yeah yeah yeah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #537
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Goedzo meteen monddood maken, gek oud getraumatiseerde vrouwtje is het toch. Uitstekende vorm van emancipatie.
    Haha je maakt het dus nog mooier. Vrouw bekeert zich naar Islam als strategie van overleven. Het is goed met je.
    Heavy

  13. #538
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Opmerkelijk zij moet zich als arts zelf genezen van het Stockholmsyndroom.

    Maar laat haar eerst thuis maar tot rust komen na 4 afschuwelijke jaren als gegijzelde.
    Moge Allah jou leiden net als dat hij haar heeft geleid. Ameen
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #539
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Bedoel een film waarin je mij ziet achter me scherm tikken en sfenj eten, waar je maquis de atheist ziet achter zijn scherm hoe hij doet met op zijn achtergrond scherm de evolutie omgekeerd (van mens naar aap), waarin je koppen ziet en zijn Da3ich uitspraken, takfir en moordzuchten, zittend aan het tikken met een glas Campina melk en jonge belegen kaas blokjes met Holland vlagjes erin, en ga zo maar door.

    Dus onze reacties zien en ook degenen achter die reacties hoe ze doen achter de schermen, woede of uit neus peuteren etc.
    Hahahahahahahahaha geweldig omschreven, hoe jij het vertelt heeft zeker potentie voor een goed verhaal met verschillende verhaallijnen maar allen één ding gemeen, namelijk reageren op m.nl. kvind em goed.
    Heavy

  15. #540
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Moge Allah jou leiden net als dat hij haar heeft geleid. Ameen
    Even intikken op internet, Stockholmsyndroom mensen die een afschuwelijke gijzeling hebben overleefd.

    Deze vrouw is 75 jaar, en jij denkt dat zij geleid werd uitgerekend in die jaren dat zij gegijzeld was?

    Vraag jij je niet af waarom Allah niet heeft ingegrepen toen dat schorum, volgers van Allah, een oude vrouw die al 15 jaar zoveel goed deed in Mali die vrouw gevangen namen en hielden?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell