1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    664
    09-07-2014

    Tja zolang moslimlanden geen sancties
    Of boycot opleggen is het dweilen met de kraan open. Destijds met de deense haatprenten was er een massale boycot. Zoiets moet elke keer georganiseerd worden vanuit moslimslanden als tegenreactie. Pijn doen waar ze kwetsbaar zijn namelijk hun portomonnee.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Ik zou voor alle makkelijk beinvloedbare marokkaantjes hier op de forum wel willen zeggen... Hou je in, bemoei je met je eigen zaken. Laat die Fransen gaan en haal geen domme ideeen in je hoofd. Hun tijd komt vanzelf en zullen gestraft worden. Onze voorouders zijn hier gekomen voor brood en brood alleen.
    Geen domme dingen doen wij hebben niks te maken met die cartoons. Als die cartoons beledigend en aanstootgevend zijn, dan hebben we Saudi Arabie die leiding neemt in deze Ummah en die heeft alleen het recht hier op te handelen. Laat je niet beinvloeden en belazeren terwijl er 1000en km verderop mensen zitten met geld en niks van aantrekken. Laat de mensen met geld, vermogen en middel dit maar oplossen.
    En ik zeg dit niet omdat ik om mijn marokkaanse broeders geef, maar omdat ze gewoon simpelweg naief en dom zijn en vaak doodgeschoten worden of in gevangenis belanden voor niks. En 1000en km verderop heb je in Islamitische staat die helemaal niet optreedt tegen dit onrecht.

    "Saudi Arabie die leiding neemt in deze Ummah"


    Hahahahahaha wollah beste grap van 2020. Al Saud is Amir Al Mumineen terwijl ze gaan zwaarddansen met Bush.
    Heavy

  3. #18
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    dat de islam in crisis is ....

    Gezegd door macaroni de kafir.
    Ah zo. Klopt. Terwijl zij de meest verwerpelijke zaken toestaan en als normaal zien en noemen ze islam die het verwerpelijke verbied: crisis.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    "Saudi Arabie die leiding neemt in deze Ummah"


    Hahahahahaha wollah beste grap van 2020. Al Saud is Amir Al Mumineen terwijl ze gaan zwaarddansen met Bush.
    Ja ik snap dat dat hard te accepteren is maar dat is gewoon de realiteit en hoe vies die ook is. Er zijn zoveel vieze leiders maarja het zijn wel de leiders. mijn punt is dat marokkaantjes breder moeten kijken en zich niet moeten laten beinvloeden door die gore stromingen en sektes. En dan eindige ze dood of in de cel. En ja de hypocrieten vieren feest. dit is niet onze strijd

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Europeanen zijn vergiftigd door grote pendamie en dat is moslim haat en door jullie oorlog tegen de islam die al 20 jaar duurt ontstaan er extremisten. Extremisten hebben jullie zelf gemaakt
    IS is voor jou " de islam"?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Ja ik snap dat dat hard te accepteren is maar dat is gewoon de realiteit en hoe vies die ook is. Er zijn zoveel vieze leiders maarja het zijn wel de leiders. mijn punt is dat marokkaantjes breder moeten kijken en zich niet moeten laten beinvloeden door die gore stromingen en sektes. En dan eindige ze dood of in de cel. En ja de hypocrieten vieren feest. dit is niet onze strijd
    Al Saud familie is niet de Khalief van onze Ummah noch is hij ooit verkozen tot de amir van de Muslimeen.

    Maar jij mag zijn achterwerk kussen als je daar beter van kan slapen. Die marokkaantjes waar jij zo neerbuigend over spreekt kunnen meer bereiken dan jij ooit over kunt dromen.
    Heavy

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    IS is voor jou " de islam"?
    Gewoon negeren deze Haatprediker en troll.
    Heavy

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Gewoon negeren deze Haatprediker en troll.
    Is toch echt een logische vraag. Het westen valt uit haat de islam aan stelde hij.
    Dus vraag ik of IS voor hem staat voor de islam.

    Kan gewoon met ja of nee beantwoord worden toch?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #24
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Is toch echt een logische vraag. Het westen valt uit haat de islam aan stelde hij.
    Dus vraag ik of IS voor hem staat voor de islam.

    Kan gewoon met ja of nee beantwoord worden toch?
    IS zijn khawarij en verdienen het om aangevallen te worden en gedood te worden, want ze willen verderf op aarde. Verder bestaat IS niet 20 jaren.

    Waarom niqab verbod, is niqab IS? Bespaar me het argument ‘veiligheid’, dat is onzin.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Is toch echt een logische vraag. Het westen valt uit haat de islam aan stelde hij.
    Dus vraag ik of IS voor hem staat voor de islam.

    Kan gewoon met ja of nee beantwoord worden toch?
    Ga weg

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Is toch echt een logische vraag. Het westen valt uit haat de islam aan stelde hij.
    Dus vraag ik of IS voor hem staat voor de islam.

    Kan gewoon met ja of nee beantwoord worden toch?
    We entertainen je propaganda niet, behalve Abdars dan. Had liever dat die het niet had gedaan. Meeste mensen hebben je tactiek hier door hmdl.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    IS zijn khawarij en verdienen het om aangevallen te worden en gedood te worden, want ze willen verderf op aarde. Verder bestaat IS niet 20 jaren.

    Waarom niqab verbod, is niqab IS? Bespaar me het argument ‘veiligheid’, dat is onzin.
    Kijk, dat waardeer ik! Jij vlucht niet, geeft gewoon je mening.
    Kunnen anderen hier een voorbeeld aan nemen.
    Denk dat zij niet in het openbaar hun mening willen geven, de reden laat zich raden.

    Nee, een boerka heeft niets met de islam te maken. Bestond al vele eeuwen bij stammen in de regio vooral bij de Perzen.
    Is cultureel bepaald.

    Het is zo enorm tegen de cultuur hier.
    Waarom zou men alles moeten toestaan wat gelovigen kunnen bedenken maar geen voorschrift is in hun geloof?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Al Saud familie is niet de Khalief van onze Ummah noch is hij ooit verkozen tot de amir van de Muslimeen.

    Maar jij mag zijn achterwerk kussen als je daar beter van kan slapen. Die marokkaantjes waar jij zo neerbuigend over spreekt kunnen meer bereiken dan jij ooit over kunt dromen.
    Jij bent koppig en arrogant. Nogmaals wij hebben niks te maken met die cartoons. En wij als naiefe marokkaantjes, dat zijn wij gewoon ontkennen heeft geen zin, moeten ons hierbuiten houden. Niemand laat zich provoceren door dit soort acties maar Marokkanen altijd wel. Turken reageren niet, Irakezen, Syriers niemand reageert hierop behalve marokkanen. Dus doe een keer iets goed en reageer niet op dit soort provocaties.
    En nee ik heb niks met dat tuig uit Saudi Arabie, maar zij hebben wel de leiding. Dus dat kan je ontkennen wat je wilt, maar in een hoekje huilen bereik je veel meer mee. BTW al je het niet eens bent met Saud, dan moet je daar je ongenoegen uitspreken niet hier

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    642
    28-08-2020

    Nooit zal 1 woord veranderd worden in de Koran .

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Teken er maar op los.

    Dan kunnen we koppen gaan zien rollen.
    Ik mag hopen van niet. Anders houdt het nooit op en wij Marokkanen worden altijd gebruikt voor vieze klusjes. En wie krijgt er weer de slechte naam, precdies marokkanen en dan is er niemand die ons steunt. Ook Marokko, Saudi, VAE iedereen noem maar op zal ons niet steunen. Zelfs je eigen land niet.