1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door Couscous. Bekijk reactie
    Ik denk dat veel mensen liever relatie willen. Geen verantwoordelijkheid
    Ja idd relatie voor tijdverdrijf en voor te spelen

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Khamisa Bekijk reactie
    Waar heb je het over dat het moeilijk is om met nederlanders te werken? Wat een onzin. .
    Op kantoor bedoel ik..
    Sterker door Strijd

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Klopt zeker. Kijk er zijn uiteraard vrouwen die enorm veel eisende zijn en ook ondankbaar. Ondankbare vrouwen zijn er altijd geweest en die zullen er altijd zijn.

    Dat een man nog bij 0 moet beginnen is uiteraard logisch vooral als hij nog jong is. Laten we zeggen een ma is onder de 25 studie net afgerond of net een baan die zal nog rustig moeten opbouwen. Of die is bezig met bouwen.

    Maar waar de teleurstelling ligt is bij een man die bv 30 plus is en nog niks in orde heeft. Kijk als daar een goede reden voor is oke. Maar als je tot je 30ste lang leve de.lol hebt geleefd en niks hebt opgebouwd wees dan ook niet verbaasd als je daarop wordt afgewezen. Je moet je zaken als man gewoon een beetje op orde hebben wil.je daadwerkelijk hoeder van een gezin kunnen zijn.

    En.nee je hoeft niet rijk te worden of overdreven luxe, maar je moet wel je gezin kunnen onderhouden.

    Sommige zijn gewoon lui en willen gewoon niet werken. Jarenlang werkloos en niet op zoek naar een job.
    Ik ken ze hoor. Ze hebben niets maar dan ook niets bereikt in hun leven. En zijn al dan 30+
    Mijn buurjongen is er een voorbeeld van. Hij was getrouwd, werkloos en woonde bij zijn schoonmoeder. Hij woonde er gratis. Want de huis was al afbetaald door schoonouders. Na een jaar getrouwd te zijn wou hij studeren. Hij was 32 jaar. Schoonmoeder wou dat haar schoonzoon ging werken. Hij weigerde te gaan werken.
    Nadat zijn vrouw een appartement had gevonden om samen te gaan wonen had hij zijn kleren genomen en vroeg de scheiding aan. Deze man wou gratis bij zijn schoonmoeder wonen. Hij had zijn scheiding geregeld in nederland.
    Hij vertelde mij dat hij in marokko niet ging scheiden. Want de advocaat kostte 500 euro en dat vond hij duur.
    Aantal jaren later is hij nog steeds werkloos en lui. Na zijn scheiding is hij niet gaan studeren. Dat studeren was gewoon een smoes om niet te gaan werken. Hij heeft niets maar dan ook niets bereikt in zijn leven.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    [QUOTE=SDS;134784339]Op kantoor bedoel ik..[/QUOTE

    Ja kantoor is voor sommige moeilijk.

  5. #50
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Couscous. Bekijk reactie
    Ik denk dat veel mensen liever relatie willen. Geen verantwoordelijkheid
    Helaas! We moeten zien die verantwoordelijkheid terug te krijgen.

    Dat kunnen we alleen ontwikkelen als we inzien dat we als mensen tot zwakke persoonlijkheden zijn verworden die we dienen te ontwikkelen.
    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Kunnen we de naam www.marokko.nl gewoon niet veranderen in www.heelmarokko-wiltrouwen.nl
    Ik probeer alleen maar mee te denken.
    Jij wilt ook trouwen, niet?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    22
    20-10-2020

    Up

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    332
    11-06-2011

    Tawakal ala Allah
    Dir sabab o rabi ijib li fiha lkhir
    Gelieve na gebruik direct in de prullenbak droppen.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door ColaBlikje Bekijk reactie
    Tawakal ala Allah
    Dir sabab o rabi ijib li fiha lkhir
    Amin

    Hoe zou een vrouw sebeb kunnen doen? Behalve bekendmaken aan omgeving dat ze wil trouwen en doua doen..