1. #166
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Ja, dus? Hoe is het relevant, leg eens uit.
    oke, bedankt voor je bevestiging..

    nu moet ik je nog onderscheiden tussen

    1, shia.. de eeuwige vijand van Turken sinds Seljuk rijk en hier zijn de shia's nooit van herstelt na al die overheersingen en dan heb ik nog niet over Sunni vs shia conflicten..

    2, koerden.. koerdistan het zionisme project dat begin jaren 70 is ontwikkeld om het midden oosten te ontwrichten en de koerden als pionnen gebruiken voor het zionistische rijk waar westerse landen en landen de koerden kunnen gebruiken voor eigen belangen tegen betaling of in ruil voor mtis het zionistische project niet in gevaar brengt..

    3, de Sunni arabs.. dit is een beetje tricky doordat hier veel djasous tussen hen zijn waar zij in opdracht van zionisten infiltreren waar de zionisten gretig gebruik van maken..

    de 3e is het gevaarlijkst doordat verraders het grootste gevaar vormen voor de Islamitische wereld en dit hebben we kunnen zien bij het val van het Islamitische Kalifaat..

    de 1e en de 2e maken geen schijn van kans bij een totale oorlog omdat je weet wie tegenover je staat in het front.. de 3e steekt je in je rug..

    en nu de vraag, waar kunnen we jou plaatsten..?
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    oke, bedankt voor je bevestiging..

    nu moet ik je nog onderscheiden tussen

    1, shia.. de eeuwige vijand van Turken sinds Seljuk rijk en hier zijn de shia's nooit van herstelt na al die overheersingen en dan heb ik nog niet over Sunni vs shia conflicten..

    2, koerden.. koerdistan het zionisme project dat begin jaren 70 is ontwikkeld om het midden oosten te ontwrichten en de koerden als pionnen gebruiken voor het zionistische rijk waar westerse landen en landen de koerden kunnen gebruiken voor eigen belangen tegen betaling of in ruil voor mtis het zionistische project niet in gevaar brengt..

    3, de Sunni arabs.. dit is een beetje tricky doordat hier veel djasous tussen hen zijn waar zij in opdracht van zionisten infiltreren waar de zionisten gretig gebruik van maken..

    de 3e is het gevaarlijkst doordat verraders het grootste gevaar vormen voor de Islamitische wereld en dit hebben we kunnen zien bij het val van het Islamitische Kalifaat..

    de 1e en de 2e maken geen schijn van kans bij een totale oorlog omdat je weet wie tegenover je staat in het front.. de 3e steekt je in je rug..

    en nu de vraag, waar kunnen we jou plaatsten..?
    Weet wel waar we jou kunnen plaatsen. Bij de Adnan Oktar Sekte dat dwaling verspreidt over Islam.
    Heavy

  3. #168
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Weet wel waar we jou kunnen plaatsen. Bij de Adnan Oktar Sekte dat dwaling verspreidt over Islam.
    heet jij croissant dat je je neus even tussen komt steken?
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    oke, bedankt voor je bevestiging..

    nu moet ik je nog onderscheiden tussen

    1, shia.. de eeuwige vijand van Turken sinds Seljuk rijk en hier zijn de shia's nooit van herstelt na al die overheersingen en dan heb ik nog niet over Sunni vs shia conflicten..

    2, koerden.. koerdistan het zionisme project dat begin jaren 70 is ontwikkeld om het midden oosten te ontwrichten en de koerden als pionnen gebruiken voor het zionistische rijk waar westerse landen en landen de koerden kunnen gebruiken voor eigen belangen tegen betaling of in ruil voor mtis het zionistische project niet in gevaar brengt..

    3, de Sunni arabs.. dit is een beetje tricky doordat hier veel djasous tussen hen zijn waar zij in opdracht van zionisten infiltreren waar de zionisten gretig gebruik van maken..

    de 3e is het gevaarlijkst doordat verraders het grootste gevaar vormen voor de Islamitische wereld en dit hebben we kunnen zien bij het val van het Islamitische Kalifaat..

    de 1e en de 2e maken geen schijn van kans bij een totale oorlog omdat je weet wie tegenover je staat in het front.. de 3e steekt je in je rug..

    en nu de vraag, waar kunnen we jou plaatsten..?
    Je kunt mij bij alle drie plaatsen. Simplistische rotzooi dus.

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    heet jij croissant dat je je neus even tussen komt steken?
    Croissant is wel lekker. Kheb gehoord de Wenen hebben die gemaakt om de Turken te beledigen na een gefaald poging om Oostenrijk binnen te vallen.

    Adnan Oktar fanboy.
    Heavy

  6. #171
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Je kunt mij bij alle drie plaatsen. Simplistische rotzooi dus.
    dit is niet het antwoord wat ik verwacht heb..

    als er iemand aan jou vraagt, hoeveel koekjes wil je, antwoord je dan ook, ja doe maar

    als iemand een anti erdogan figuur is, dan kan ik exact achterhalen wat zijn onderliggende reden daar van is..

    alle anti erdogan figuren blaten veel maar produceren weinig wol..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008




  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008


  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Oproepen tot boycot Franse producten in moslimlanden na toespraak Macron

    In verscheidene landen van het Midden-Oosten is zaterdag opgeroepen Franse producten te boycotten.

    Op de sociale netwerken nemen de oproepen via Arabische hashtags om Franse producten te boycotten, sinds vrijdag toe. In Qatar lieten twee winkelketens weten dat ze de Franse producten uit de handel namen. De universiteit van Qatar kondigde op Twitter aan dat ze de Franse culturele week uitstelde. In Koeweit werden op de sociale media beelden verspreid van Kiri- en Babybel-kaas die uit de winkelrekken werd gehaald. In Jordanië riep een oppositiepartij op de Franse producten te boycotten.

    https://www.hln.be/buitenland/oproep...cron~a418be41/

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Marokko heeft al wat van zich laten horen , een boycot op Turkse producten ( die zijn namelijk goedkoop en van moslims)
    Maar de winkelschappen zitten vol Franse producten en worden alleen maar meer ( die zijn duur en christelijk)
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

  11. #176
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium

    blijf vooral je leiders gehoorzamen ya madkhalis..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Mazkit Bekijk reactie
    Marokko heeft al wat van zich laten horen , een boycot op Turkse producten ( die zijn namelijk goedkoop en van moslims)
    Maar de winkelschappen zitten vol Franse producten en worden alleen maar meer ( die zijn duur en christelijk)
    precies

    Kafferman gaat voor moslim

    Aldus de emir el moeminien

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    khaliji weer

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie


    maar wanneer een arabier lijdt weet hij wie zijn HEER is
    Palestijn zeker

  15. #180
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie

    blijf vooral je leiders gehoorzamen ya madkhalis..
    7arb mumanhaja ???? Ikhwane al muslimeen

    Tegen la france?

    Omgekeerde wereld ...

    Duivelskinderen aan de macht.

    Meestal trek ik je bronnen in twijfel aangezien je zwaar onder de azul zit.