1. #136
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    vind jij het afhakken van een hoofd erger dan het vertonen van een cartoon?

    Wat een achterlijke vergelijking. Je moet vragen wat is erger het beledigen van een belangrijke religieuze figuur voor mensen of het ontkennen van de holocaust. De één is namelijk strafbaar en de ander niet.

    Blijkbaar kan het westen niet omgaan met mensen die verschillen van mening enzovoort zoals jij zo mooi aankaart.

    Maarja zoals de bekende jankjood het heel mooi zei op nationale televisie. Lot van de Joden is veel meer beladen dan het lot van de Marokkanen. Een mentaliteit die het westen vandaag de dag uitstekend kwalificeert als hypocrieten. Uit schuld gevoel of whatever verbieden Joden te pesten. Maar Moslims mag je compleet tekeer gaan en die moeten het allemaal accepteren want anders zijn het barbaren. Jullie wachten zeker op een WW3 waar Moslims worden afgeslacht. Dan kun je als hypocrieten een herdenking opzetten en zeggen, dit nooit meer.

    Val lekker iemand anders lastig met je selectieve verontwaardiging. Niet hier Moslims komen lastig vallen over een dode lijk omdat het je opeens uitkomt. Deze docent is niks vergeleken met de honderd duizenden slachtoffers wiens stem niet gehoord worden noch leed wordt erkend.
    Stroom door..

  2. #137
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Stroom door..
    kom jij uit Hasselt, je komt best scheef over.

    Ben jij ook een marvel variant van catfish?

  3. #138
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Sigaartje Bekijk reactie
    Als ik het door alle onzin heen goed lees, vind jij het vermoorden van iemand minder erg dan het vertonen van een cartoon van een belangrijke religieuze figuur.
    Of heb ik je verkeerd begrepen?
    Kijk naar je voorouders..
    We hebben al begrepen dat je niet Marokkaan bent

    Niks mis mee

    Begrijp dit..

    Native American..
    Aborignals

    Inquiqties(f**/ mijn schrijffouten)

    Vrouwen die als heksen verbrand waren..

    Europa die Africa v*** heeft om vervolgens de te kunnen eten..

    Onthoofding is dan een peuleschil..met hetgeen dat er is aangedaan of gegeven..

    Ik kan hier blijven doorgaan om het lijstje af te vinken..

    Maar waarheid is kern en algemeen geweten..

    Je vergat ooit in je klas waar je rekenen leerde ..

    Simple riddle voor je

  4. #139
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    jou lijkt het zinniger om kinderen te leren

    haatzaaiende uitlatingen en opruiende boodschappen te verkondigen onder menings uiting voor mij lijkt het zinniger om kinderen te leren hoe ze met respect met elkaar om moeten gaan zonder elkaar te beleidigen. Daarnaast vind ik dat kinderen moeten leren dat er Verschillende wetten en internationale verdragen zijn van de noodzaak om haatzaaiende uitlatingen en opruiende boodschappen strafbaar te stellen op een manier die iedereen afschrikt die oproer probeert uit te lokken. Daarnaast lijkt het mij zinniger om kind te leren het verschil tussen haatzaaiende uitlatingen naar bepaalde groep en wat het met ander groep kan doen zo als pesten word aangepakt dan kinderen haat te leren zo dat ze nooit bij elkaar kunnen komen. Pesten zal je op deze manier ook goed kunnen praten onder meningsuiting. Het westen heeft dubbelzijdige agenda het 1 proberen te bestrijden en precies het ander toe te laten als het maar om groep moslim gaat.


    In Europa heerst een grote pendamie erger dan corona die heel Europa zal vergiftigen namelijk moslim haat die onder vrijheid van meningsuiting is gaan vallen. oorlog tegen de islam is de eerste en grootste bron van terrorisme in Europa . Dit verklaarde een felle oorlog die al vele jaren gaande is tegen de islam, Arabieren en moslims haat en vijandigheid naar deze groepen is toegestaan in Europa dat is de gif van terrorisme hier in europa. Het weste heeft deze groepen afgeschilderd als achterlijke, barbaarse terroristen, die een bedreiging vormen voor de westerse landen waarin ze in wonen.


    Deze oorlog tegen de islam en moslims, die al die jaren onafgebroken voortduurt, stond en wordt nog steeds officieel gesteund door westerse regeringen. Deze oorlog heeft nu zelfs de scholen bereikt waar kinderen geleerd word om de islam te bestrijden en te haten in plaats kinderen te gaan leren om met respect met elkaar om te gaan en elkaar te respecteren en niet elkaar te gaan beledigen. Verder Wat ik erger vind doet er niet toe ik kijk het liefst naar de oorzaak is dat mensen zo iets afschuwelijk kunnen doen ik vind door het zwijgen van westerse regeringen gedurende al die jaren en hun nietsdoen gaf op zichzelf een impuls en kracht aan deze felle hattende campagne tegen moslims en islam en gaf hun legitimiteit om onder vrijheids van meningsuiting om moslims te beleidigen en te haten. Het is normaal dat moslims door deze haat en beledigingen angst gaan voelen en dit allemaal onder vrijheid van meningsuiting veel moslim kinderen geloven dat ze onpopulair en ongewenst zijn in een land waar ze geboren zijn zonder enige reden of rechtvaardiging anders dan racisme, en dat ze gevoelens hebben van woede en wrok. Dit zijn de grootste factoren die leiden tot extremisme, geweld en terrorisme.door de gif van Europa door het toe te staan om moslims te pesten en te beleidigen en te haten onder de naam van vrijheid van meningsuiting en dit ook nog is met pap lepel aan kinderen door te geven.
    Terecht vragen en aannames ..

    Ga en graaf verder dieper en vraag je waarom??

    Het is niet Westen versus Zuiden..

    Wat scheelt er echt?

  5. #140
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Go_Fast Bekijk reactie
    Ik kan toch geen croissantjes boycotten
    Baguette blijf ik lusten

    Gaan we niet doen..

    Gaat niet om de Mensen want die zijn leuk..gaat om politiek en die zijn gevaarlijk..

    Fransen moet je in het oog houden

    Best simpel tho the point reactie

  6. #141
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    kom jij uit Hasselt, je komt best scheef over.

    Ben jij ook een marvel variant van catfish?
    Gaat niet om vanwaar ik kom of ben..

    Gaat om wat ik doe..

    En jij bent game over..in je gedachtegangen op die manier..

    En ik beslis er niet over..leg het uit tegenover de leden waar je mee in de clinch ligt...

    Ik heb die soort problemen niet..dus??

  7. #142
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Gaat niet om vanwaar ik kom of ben..

    Gaat om wat ik doe..

    En jij bent game over..in je gedachtegangen op die manier..

    En ik beslis er niet over..leg het uit tegenover de leden waar je mee in de clinch ligt...

    Ik heb die soort problemen niet..dus??
    riddle riddle

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008


  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hey jongens kom op straks kan ik niks meer kopen hahahaha
    Heavy

  10. #145
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    als antwoord op deze boycot zijn de arabische islamitische landen Turkse producten aan het boycotten..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Dit is het land dat geboycot dient te worden, ze projecteren de cartoons zelfs op gebouwen:
    https://twitter.com/disclosetv/statu...90709765099520

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Gelukkig stellen Franse auto's niks voor, die boycot ik met liefde. La vache kiri doet wel beetje pijn.
    Heavy

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Dit is het land dat geboycot dient te worden, ze projecteren de cartoons zelfs op gebouwen:
    https://twitter.com/disclosetv/statu...90709765099520
    Kijk die reacties, ze genieten ervan.
    Heavy

  14. #149
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Moslims op Twitter zijn dit plaatje aan het verspreiden; boycot Franse producten aangezien ze openlijk de Profeet (vzmh) aanvallen.


    مفاهيم خاطئة عن المقاطعة
    https://youtu.be/Q-egFxWix0A
    Ik moet kort op de bal spelen

    Maar denk..

    Als Big Brother Fake News verspreid..

    Moet ik zijn broertje volgen..??


  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Dit is het land dat geboycot dient te worden, ze projecteren de cartoons zelfs op gebouwen:
    https://twitter.com/disclosetv/statu...90709765099520
    Gelijk hebben ze.