1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Boycot Franse producten als jij van de Profeet (vzmh) houdt

    Moslims op Twitter zijn dit plaatje aan het verspreiden; boycot Franse producten aangezien ze openlijk de Profeet (vzmh) aanvallen.


    مفاهيم خاطئة عن المقاطعة
    https://youtu.be/Q-egFxWix0A

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Never nooit dat dit gaat gebeuren. Dat lachgas tuig interesseert hun helemaal niks.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Michelin Pilot Sport 4s banden zijn de beste banden ooit onder een auto.

    Ik wist niet dat Big een franse merk was

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Zo lang islamitische leiders dit niet gaan beoordelen en gaan bemoeien met binnenlandse beleid in Europa zullen moslims als vierde rangsbugers gebruikt gaan worden.


    In Frankrijk is iemand alleen om jodin uit te schelden door vuile jood te gebruiken tot 2 maanden celstraf veroordeeld.

    Daarnaast zijn in Frankrijk en de rest in Europa veel mensen veroordeeld tot celstraffen die joden beleidigen.

    Zo hebben ze Franse man 3 maanden celstraf en boete gegeven om.cartoon die joden beleidigt.

    Moslims beledigen en spot prenten behoren tot vrijheid van meningsuiting logica van Europeaan
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    951
    11-12-2019

    Alle parfums moeten worden geboycot. Het gaat bij het merk Giorgio Armani vast om het parfum, want Giorgio Armani is Italiaans.

    Destijds werd parfum uitgevonden om vieze geuren te onderdrukken. Vieze vieze Fransen!

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Zo lang islamitische leiders dit niet gaan beoordelen en gaan bemoeien met buitenlandse beleid zullen moslims als vierde rangsbugers gebruikt gaan worden.


    In Frankrijk is iemand alleen om jodin uit te schelden door vuile jood te gebruiken tot 2 maanden celstraf veroordeeld.
    Leiders? Welke leiders?

    De Umma is stuurloos en de demonen hebben vrij spel.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Boycotten heeft geen effect op individuele basis.

    Overheden hebben wel effect als ze boycotten.

    Doe dus daarom geen moeite om te leren wat een Franse product is of wat een Israëlische product is enzovoorts.

    De slagkracht op individueel niveau is klein nogmaals. Als je erdoor beter op je gemak voelt, dan valt er wel wat voor te zeggen, maar denk dan niet dat je het verschil maakt, want dat is niet zo.

    Moslims die consequent zijn boycotten heel de wereld en leven van hun eigen moestuintje als je begrijpt wat ik bedoel.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  8. #8
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    begin eerst met het bestrijden van mensen die aanzetten to geweld en haat
    niemand geeft je het recht om iemand zijn hoofd af te hakken...
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Een boycot gaat niets uithalen hoor.
    Macron is bezig met zijn "gematigde islam" beleid en door een individu zal hij er nog mee weg komen ook.
    Frankrijk... La France... La souffrance...
    Word erger en erger voor moslims, moge Allah de hijra vergemakkelijken voor de moslims in Frankrijk.
    Laatst thuis scholing afgeschaft, ook een moskee gesloten omdat ze een filmpje van de vader van de dader verspreid hebben.
    Gisteren nog 2 zusters met hoofddoek aangevallen in Parijs als tegen reactie op die onthoofding.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    664
    09-07-2014

    Als burger heeft dit geen effect. Is een speldenprik. Internationaal moeten moslimlanden producten boycotten.

  11. #11
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    wie franse automerk rijdt, die is niet goed bij zijn hoofd, dit is al nr.1 troep auto

    ik boycot frankrijk al jaren waar ik nooit TOTAL tank en in hun bonjour tankwinkeltjes niks koop

    giorgio armani is italiaans geen frans
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Beste is gewoon hijra uit deze landen.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Boycotten heeft geen effect op individuele basis.

    Overheden hebben wel effect als ze boycotten.

    Doe dus daarom geen moeite om te leren wat een Franse product is of wat een Israëlische product is enzovoorts.

    De slagkracht op individueel niveau is klein nogmaals. Als je erdoor beter op je gemak voelt, dan valt er wel wat voor te zeggen, maar denk dan niet dat je het verschil maakt, want dat is niet zo.

    Moslims die consequent zijn boycotten heel de wereld en leven van hun eigen moestuintje als je begrijpt wat ik bedoel.
    Mu9ta3a werkt wel als deze goed wordt georganiseerd

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wie franse automerk rijdt, die is niet goed bij zijn hoofd, dit is al nr.1 troep auto

    ik boycot frankrijk al jaren waar ik nooit TOTAL tank en in hun bonjour tankwinkeltjes niks koop

    giorgio armani is italiaans geen frans

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Armani is in Franse handen.

    Bugatti is ook van oorsprong Frans. Maar VAG is daar de eigenaar van waardoor het in Duitse handen is.