1. #211
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    in het ottomaanse rijk vochten ze tegen shia's, wahabi's en westerse zionisten tegelijk.. en zoals we nu zien, doet Turkije exacte het zelfde nu..
    Hoe dan, door gravenaanbidders te imiteren

    Erdoğan is now officially "the first Sunni Muslim" leader to pay tribute to Najaf's shrine
    https://www.dailysabah.com/turkey/20...king-tradition

    Erdogan bidt bij graf net als sjiieten



  2. #212
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Koppen Bekijk reactie
    Hahahaha deze Turk kan beter aan de raki zuipen dan wat hij hierboven doet hahahahaha wat een achterlijke turk
    Erdokhara is een wat je noemt, een opportunist, zonder principes. Datgene wat hij doet dat in ons voordeel is, is mooi meegenomen, hij is onze nuttige idioot.

  3. #213
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    als het aan jullie taghuts ligt, dan werd Mekka en Medina met se grond gelijk gemaakt.. al Kudus hebben jullie al verkocht aan zionisten

    naar de hel met jullie sekte van a tot z en met de wil van Allah zullen wij wederom slagen voor de komende 1000 jaar..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #214
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    als het aan jullie taghuts ligt, dan werd Mekka en Medina met se grond gelijk gemaakt.. al Kudus hebben jullie al verkocht aan zionisten

    naar de hel met jullie sekte van a tot z en met de wil van Allah zullen wij wederom slagen voor de komende 1000 jaar..
    Wrm vluchten transgenders naar turkije?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  5. #215
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Wrm vluchten transgenders naar turkije?
    omdat meer aids is in marokko dan in Turkije
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #216
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    omdat meer aids is in marokko dan in Turkije
    Aa ok. Dus je vindt het normaal? Ven je zelf ook transgender?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #217
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Aa ok. Dus je vindt het normaal? Ven je zelf ook transgender?
    stel dit soort vragen maar in de darkroom van brAnus waar je dagelijks te vinden bent
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  8. #218
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    stel dit soort vragen maar in de darkroom van brAnus waar je dagelijks te vinden bent
    Het is wat het is. Transgenders en homo's zijn welkom in turkije. Elk jaar gayparade in turkije.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  9. #219
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Het is wat het is. Transgenders en homo's zijn welkom in turkije. Elk jaar gayparade in turkije.
    En Marokko zijn pedofielen welkom
    En krijgen gratie van de koning
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

  10. #220
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Mazkit Bekijk reactie
    En Marokko zijn pedofielen welkom
    En krijgen gratie van de koning
    Ay een azuli die op haar teentjes is getrapt
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  11. #221
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Het is wat het is. Transgenders en homo's zijn welkom in turkije. Elk jaar gayparade in turkije.
    laat me niet beginnen over 2e thailand en kinderprostitutie wat gedoogd wordt in marokko..

    je gaat je kapot schamen als ik ga beginnen.. dus wees stil
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  12. #222
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    laat me niet beginnen over 2e thailand en kinderprostitutie wat gedoogd wordt in marokko..

    je gaat je kapot schamen als ik ga beginnen.. dus wees stil
    https://youtu.be/zC6O--0xt5E

    Hier een azuli die van gedaante is verandert en gevlucht is naar turkije en daar nu een turkse vriendje heeft.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  13. #223
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Wat een gesprekken zeg, gaat nergens over dit.
    Heavy

  14. #224
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat een gesprekken zeg, gaat nergens over dit.
    Rustig priester
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  15. #225
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    BLIJVEN BOYCOTTEN

    Het Franse ministerie van buitenlandse zaken heeft gisteren de opmerkelijke oproep gedaan aan moslims wereldwijd om onmiddellijk te stoppen met het boycotten van Franse producten. Huilie huilie. Blijkbaar zien ze de bui al hangen voor de toch al zwaar getroffen Franse economie. Blijkbaar raakt het hen, anders zouden ze niet in paniek schieten, net als de Franse media. Desalniettemin voegt het Franse ministerie van buitenlandse zaken er aan toe dat alleen "een radicale minderheid" verantwoordelijk is voor deze boycotts. Een zeer opmerkerlijke woordkeus. Waarom maak je jezelf zo druk om een kleine minderheid? En hoezo een radicale minderheid? Ik citeer Macron in zijn speech van enkele weken geleden:"De islaam is een religie die vandaag de dag overal ter wereld in crisis verkeert." Waar heeft hij het hier over een radicale minderheid van de moslims?! Hij heeft het over DE islaam!
    En gaan de spotprenten niet over onze Profeet (salallaahoe 'aleihie wa sellem)? Wat heeft dat te maken met een radicale minderheid? Dat raakt iedere moslim wereldwijd in zijn hart! De overgrote meerderheid!
    Zie hoe ook hoe Frankrijk hier blijkbaar weer niet zijn arrogante taalgebruik en schofferende houding achterwege kan laten: Frankrijk is normaal, dus eenieder die tegen hen is, is "radicaal". Typisch de woordkeuze van een koloniale bezetter, die legitiem verzet af wil doen als iets radicaals en van een kleine minderheid. Zet ze tegen elkaar op. Verdeel en heers. Een goede moslim is een moslim die zijn mond houdt en "merci monsieur" zegt wanneer hij in zijn gezicht wordt gespuugd. De Fransman die spuugt brengt uiteraard beschaving met zijn speeksel.
    Laat mij dan maar behoren tot die radicale minderheid. Is het niet ook de meerderheid van de mensheid die naar Djehennem zal gaan?
    #boycottfrance
    #boycottfrenchproducts

    Abdul-Jabbar Van de Ven