1. #91
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ja, dat zei de orthopeed inderdaad ook tegen mij. Mogelijk dat de klachten aanhouden, maar bij m'n andere knie was dat niet het geval, dus ik hoop dat het nu ook verdwijnt als deze eruit gaan.

    Jaa haha, dat je dat nog weet! Ik ben al jaren aan het sukkelen met knieklachten, begin 2016 ben ik geholpen aan m'n linkerknie. Operatie geslaagd, revalidatietraject duurde wel een eeuwigheid, waardoor ik geen zin had in een tweede operatie. Onwijs stom geweest, want hierdoor was m'n rechter er erger aan toe.
    Ohhh, in sha Allah. Dat zou wel heel fijn zijn. Revalidatie duurt trouwens ook best lang. Tenminste, ik zou meteen kunnen lopen zei de orthopeed. Dat duurde uiteindelijk een paar weken. (:

    Chips, dat is balen. Maar ik snap het wel. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, maar daarom heb ik ze allebei tegelijk laten behandelen.
    Maar jeetje, al die jaren met dit gedoe zitten.. Is je linkerknie nu wel volledig hersteld?
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  2. #92
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Ohhh, in sha Allah. Dat zou wel heel fijn zijn. Revalidatie duurt trouwens ook best lang. Tenminste, ik zou meteen kunnen lopen zei de orthopeed. Dat duurde uiteindelijk een paar weken. (:

    Chips, dat is balen. Maar ik snap het wel. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, maar daarom heb ik ze allebei tegelijk laten behandelen.
    Maar jeetje, al die jaren met dit gedoe zitten.. Is je linkerknie nu wel volledig hersteld?
    Heb jij nog wel klachten?

    Haha, revalidatie verschilt van persoon tot persoon. Bij de eerste operatie dacht ik ook dat ik meteen kon lopen (zonder krukken) nadat het gips eraf zou gaan, ik heb uiteindelijk maanden met krukken rondgelopen - en nu weer, maar bij deze operatie had ik m'n verwachtingen bijgesteld.

    OHJA nu weet ik het weer, je hebt eerder verteld dat je ze beiden in één keer hebt gedaan. Doe ik jou niet na hoor, met één been in spalk/gips werd ik al gek, ik kon vrij weinig. Laat staan twee tegelijkertijd.

    Jawel alhamdoulillah, 100% krijg ik het niet, maar dat was ook niet voor de operatie, dus ik ben er wel op vooruit gegaan. Knieschijf zit nu goed op z'n plek. Prima. Ik kon zelfs weer kickboksen, het is nu even afwachten hoe ik dit keer 'return to sport'-test doorkom, maar volgens de arts, zou dat geen probleem moeten zijn.

    Hoe is het bij jou verlopen? Volledig de oude?

  3. #93
    Goku!

    Reacties
    4.048
    13-10-2017

    Bij jullie 2 ksieneghom beenmerg
    Lets do this apen en aapjes

  4. #94
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door masterbro2000 Bekijk reactie
    Bij jullie 2 ksieneghom beenmerg
    Huh?

  5. #95
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ja dus hophop weer aan de sport! Boksen of zo (na de lockdown). ;o

    M'n schouders kraken, ik voelde net iets wegschieten (geen grap!). Maar neverrr dat ik ze weer laat sleutelen, tenzij ze uit de kom schieten.
    Hahaha we zullen het zien. Ik doe geen beloftes.

    Hahahaha meen je niet? Ik heb in ieder geval geen boze oog gegooid. ;o En hoe is het nu met die schouders?
    Citaat Geplaatst door masterbro2000 Bekijk reactie
    ja blijf hoesten
    Dat is ook mijn enige klacht. Al hoest ik niet meer zo hard en zo vaak als een paar weken geleden.

  6. #96
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Hahaha we zullen het zien. Ik doe geen beloftes.

    Hahahaha meen je niet? Ik heb in ieder geval geen boze oog gegooid. ;o En hoe is het nu met die schouders?
    Haha! Luilak.

    Dit is mijn leven joh, ik ben hypermobiel (soepele banden), m'n spieren raken snel overbelast. Is niet de eerste keer, daarom sport ik ook zo veel. ;o

  7. #97
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Haha! Luilak.

    Dit is mijn leven joh, ik ben hypermobiel (soepele banden), m'n spieren raken snel overbelast. Is niet de eerste keer, daarom sport ik ook zo veel. ;o
    Guilty.

    Haha ja dat herinner ik me nog. Ghair in sha allah, eerst deze blessure achter de rug werken en vanaf dan ultra voorzichtig zijn. ;o

  8. #98
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Guilty.

    Haha ja dat herinner ik me nog. Ghair in sha allah, eerst deze blessure achter de rug werken en vanaf dan ultra voorzichtig zijn. ;o
    Komt goed in sha Allah, zodra ik weer voluit mag trainen, ben ik af van de meeste pijntjes. ;o

  9. #99
    Goku!

    Reacties
    4.048
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Huh?
    jih
    Lets do this apen en aapjes

  10. #100
    Goku!

    Reacties
    4.048
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Hahaha we zullen het zien. Ik doe geen beloftes.

    Hahahaha meen je niet? Ik heb in ieder geval geen boze oog gegooid. ;o En hoe is het nu met die schouders?
    Dat is ook mijn enige klacht. Al hoest ik niet meer zo hard en zo vaak als een paar weken geleden.
    ik hoest als ik ga praten
    Lets do this apen en aapjes

  11. #101
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door masterbro2000 Bekijk reactie
    jih
    Ze hebben niets met mijn beenmerg gedaan hoor...

  12. #102
    Goku!

    Reacties
    4.048
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ze hebben niets met mijn beenmerg gedaan hoor...
    jih
    Lets do this apen en aapjes

  13. #103
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door masterbro2000 Bekijk reactie
    jih
    ?

  14. #104
    Goku!

    Reacties
    4.048
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    ?
    nighem jih roegh min tazoeth?
    Lets do this apen en aapjes

  15. #105
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door masterbro2000 Bekijk reactie
    nighem jih roegh min tazoeth?
    Rare snuiter, jij. Je begint uit het niets over beenmerg om daarna te antwoorden met 'jih'.