1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Kan mischien zo zijn dat de Franse wet dat zo ziet. Of iemand wel of zich niet beledigt voelt kan een wet niet bepalen. Het gaat hier om het menselijk gevoels aspect. Daarnaast versterkt het tonen van een spotprent alleen maar de polarisatie tussen bevolkinsgroepen. Draagt totaal niet bij aan harmonie. En dan vinden ze het nog gek dat mensen een middelvinger naar de maatschappij opsteken en radicaliseren. De Fransen creeëren het zelf.
    Inderdaad ze stichten hun eigen vuur en gedragen zich daarna verbaasd als er iets in de fik gaat.
    Heavy

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het gaat in dit draadje niet over Palestijnen.

    Jij neemt Maquis kwalijk dat hij altijd over ongerelateerde zaken begint in bepaalde topics, maar jij doet dat ook nu.

    Daarnaast veroordeel ik moord op Palestijnen ook, dus is in gesprek met mij in ieder geval geen hypocrisie.
    Oke deze geef ik je.
    Heavy

  3. #33
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het ontslag eisen van een leraar die spotprenten laat zien in een gesprek over vvmu.
    Wie denk je dan dat je bent?
    spotprents van bijvoorbeeld Anne Frank en Miep Gies uitvoerig bespreken in de klas inclusief beeldmateriaal vind jij oké ? Niet shockerend voor kinderen toch? Doodnormaal.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    De wet bepaalt die grens, niet jij of ik.
    Uiteraard kunnen we er wat van vinden, dat is ook geen enkel probleem.
    Er is ook niets wat ze hier in de weg stond om een gesprek aan te gaan met de school.

    Ik onderken dat weleens anders om wordt gegaan met het jodendom, maar spotprenten over joden of het jodendom, mag in Frankrijk ook en gebeurt ook.
    Zo ver ik weet is er nog niemand daarom vermoord in Frankrijk.

    Er wordt niet verwacht dat je er niks van vindt, maar wel dat er geen mensen bedreigd laat staan vermoord worden.
    Dat kan toch niet teveel gevraagd zijn.
    Hervé Lalin is vaker berecht en veroordeeld omdat hij joden vaker beledigt zo zijn er aantal ander te noemen die vast zitten om spotprenten over joden
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  5. #35
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Hervé Lalin is vaker berecht en veroordeeld omdat hij joden vaker beledigt zo zijn er aantal ander te noemen die vast zitten om spotprenten over joden
    Klopt, dat weten ze zelf ook heel goed. Ze leven niet onder een steen."Zich van de domme houden"
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Hervé Lalin is vaker berecht en veroordeeld omdat hij joden vaker beledigt zo zijn er aantal ander te noemen die vast zitten om spotprenten over joden
    Zo zijn er ook mensen die veroordeeld zijn voor het beledigen van moslims gok ik.
    Maar hoeveel zijn er veroordeeld voor een prent waar de joodse god bloot wordt getoond?
    Overigens ben ik tegenstander van het verbod op ontkennen van de holocaust.

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    spotprents van bijvoorbeeld Anne Frank en Miep Gies uitvoerig bespreken in de klas inclusief beeldmateriaal vind jij oké ? Niet shockerend voor kinderen toch? Doodnormaal.
    Vind ik geen enkel probleem.
    Heb je al ideeen?

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Kan mischien zo zijn dat de Franse wet dat zo ziet. Of iemand wel of zich niet beledigt voelt kan een wet niet bepalen. Het gaat hier om het menselijk gevoels aspect. Daarnaast versterkt het tonen van een spotprent alleen maar de polarisatie tussen bevolkinsgroepen. Draagt totaal niet bij aan harmonie. En dan vinden ze het nog gek dat mensen een middelvinger naar de maatschappij opsteken en radicaliseren. De Fransen creeëren het zelf.
    Het is heel simpel.
    De wet bepaalt wat wel en niet mag.
    Uiteraard hoef je het er niet mee eens te zijn en een ieder bepaalt zelf waardoor ze zich beledigd voelen, ook geen enkel probleem.
    Daar hoeven we het niet over eens te zijn, maar het is niet zo dat het als ook maar een beetje normaal wordt gezien dat je iemand vermoord die je beledigd heeft.
    Iemand die dat wel vindt, is niet goed bij zijn hoofd.

    En nee, moslims gaan moeten accepteren dat dit gewoon kan en mag.
    Dat gaat niet veranderen ook.
    Vergelijk het met dat als ik in Marokko ga wonen, ik moet accepteren dat bepaalde gewoontes daar zijn waar ik het misschien niet mee eens ben, maar waar ik gewoon mee moet leven.
    Zo is dat in elke cultuur.
    Geweld uitoefenen of propageren om er iets aan te doen is onacceptabel.

    Daarom des te meer reden dat moet worden onderwezen wat vvmu is hier.
    Dat is niet polariseren, want het gaat niet veranderen dus kun je maar beter snappen wat er gebeurt en waarom.
    Dat mensen het als polariserend zien wat deze docent heeft gedaan, zegt vooral wat over die mensen.

    Net zoals wij hier gaan moeten accepteren dat hier moslims zijn en dat die gaan blijven, moeten moslims die daar moeite mee accepteren dat ook Mohammed beledigd kan worden.

  7. #37
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Jij bent ook geen kind meer Mike. Tuurlijk kun jij beter relativeren. Kinderen worden deels gevormd op school! Dit is shockerend nog schokkender dat sommigen dit niet willen inzien.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Jij bent ook geen kind meer Mike. Tuurlijk kun jij beter relativeren. Kinderen worden deels gevormd op school! Dit is shockerend nog schokkender dat sommigen dit niet willen inzien.
    Inderdaad kinderen hun brein zijn net als sponzen. Alles wat ze ervaren, duidelijk of subtiel zal ze voor de rest van hun leven vormen. Daarom dienen ze beschermd te worden tegen negatieve invloeden op school maar ook daarbuiten.
    Heavy

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zo zijn er ook mensen die veroordeeld zijn voor het beledigen van moslims gok ik.
    Maar hoeveel zijn er veroordeeld voor een prent waar de joodse god bloot wordt getoond?
    Overigens ben ik tegenstander van het verbod op ontkennen van de holocaust.


    .
    Jij gokt het maar weet het niet zeker. Vorige maand krijg iemand 2 maanden gevangenis straf opgelegd omdat hij slechts vuile jood had gezegd en dit zagen ze als beledigen maar spotprenten over de profeet van moslims is niet beledigend maar vrijheid van meningsuiting en laten wij het maar niet over Alain Soral hebben die slechts een jaar gevannis had gekregen om haatzaaien omdat hij joden demonen noemde. Jullie kut systeem in Europa is gebasseerd om moslims te beleidigen zonder straf op te leggen is vrijheid van meningsuiting maar joden en ander gelovigen wel te beschermen.

    Joden demonen noemen is belediging spotprenten een profeet afspeelden tot hond is vrijheids van meningsuiting
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Jij gokt het maar weet het niet zeker. Vorige maand krijg iemand 2 maanden gevangenis straf opgelegd omdat hij slechts vuile jood had gezegd en dit zagen ze als beledigen maar spotprenten over de profeet van moslims is niet beledigend maar vrijheid van meningsuiting en laten wij het maar niet over Alain Soral hebben die slechts een jaar gevannis had gekregen om haatzaaien omdat hij joden demonen noemde. Jullie kut systeem in Europa is gebasseerd om moslims te beleidigen zonder straf op te leggen is vrijheid van meningsuiting maar joden en ander gelovigen wel te beschermen.

    Joden demonen noemen is belediging spotprenten een profeet afspeelden tot hond is vrijheids van meningsuiting
    Ze kunnen niet meer Joden pesten dus nu zijn de Moslims aan de beurt.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Kijk uit voor het woord vuile jood krijg je 2 maanden gevangenis straf in Europa
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Kijk uit voor het woord vuile jood krijg je 2 maanden gevangenis straf in Europa
    Geldt dat ook voor een zionist?
    Heavy

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Alain Soral werd ook tot 3 maanden veroordeeld om zijn cartoon beledigend voor de joden. Die hij op zijn site had gezet

    Europeanen spelen met vuur het zijn jullie leiders die met brand en olie spelen en deze beledigende praktijken blijven verheerlijken als het om islam gaat

    Maar snel mensen mond snoeren als het om.joden gaat en ander gelovigen
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Geldt dat ook voor een zionist?
    als.je vuile moslim gebruikt krijg je bosjes bloemen en hoge plaats toegediend in Europese politiek
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    als.je vuile moslim gebruikt krijg je bosjes bloemen en hoge plaats toegediend in Europese politiek
    Ik meen het serieus. Zionist en Jood ligt namelijk dicht bij elkaar. Aangezien ze Israël tot Joodse staat hebben verklaard.
    Heavy