1. #1
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Iemand moet altijd een beetje in jouw smaak veld van uiterlijk liggen

    Maar als ze er een beetje buiten vallen dan is karakter gigantisch doorslaggevend. Ik leerde een meid kennen en ik vond haar gewoon ok, maar als ik nu naar haar kijk ben ik echt verliefd op haar en dat komt omdat ik haar karakter heb leren kennen. Een hele bijzondere meid allahouma bareek.

    Hoe is dit bij jullie? Kan karakter het verschil uitmaken of kan je niet iemand hebben buiten je smaak veld? Moet hij die gucci pet en merkkleding hebben perse? Moet hij 1,95 zijn?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Hij moet er leuk uitzien maar karakter is inderdaad doorslaggevend. Mooie uiterlijk, dure kleding en een mooie auto zeggen helemaal niks.

    Aah mooi om te lezen. Hoop dat je er werk van hebt gemaakt en met haar gaat trouwen en/of getrouwd bent in shaa allah.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Hij moet er leuk uitzien maar karakter is inderdaad doorslaggevend. Mooie uiterlijk, dure kleding en een mooie auto zeggen helemaal niks.

    Aah mooi om te lezen. Hoop dat je er werk van hebt gemaakt en met haar gaat trouwen en/of getrouwd bent in shaa allah.
    Ja het kan ook beide kanten opgaan. Karakter kan iemand die knap is ook minder maken wat je tegenwoordig vaker meemaakt.

    Ja ik heb er werk van gemaakt.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    1.098
    19-07-2006

    MVC Premium MVC Premium

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17
    07-10-2020

    Dragen mensen nog opvallende merkkleding en zelfs een plus punt? Wow. In mijn boekje heb je dan juist medelijden met zo een beperking.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Ja is een beperking. Ik noemde gewoon een domme voorbeeld maar genoeg die nog steeds kriebels krijgen als iemand kleed naar mode of ermee laat suggereren veel geld te hebben.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door DSM Bekijk reactie
    Ok
    ok

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Citaat Geplaatst door Toen. Bekijk reactie
    Gaan jullie trouwen?
    inchallah dat zou mooi zijn.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    1.098
    19-07-2006

    MVC Premium MVC Premium

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    168
    29-04-2014

    Uit mijn ervaring denken heel veel leuke meiden zo.

    Meestal degene die van alles en nog wat eisen, zijn die uit een armoedige, te kort aan liefde/geborgenheid zijn opgegroeid/opgevoed.

    Iemand met een sterk karakter wordt daar uiteindelijk sterker/beter van, maar meestal worden ze gewoon rotzooi.

  11. #11
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Combi... zonder aantrekkingskracht lukt t niet. En geen inhoud... raak je op t uiterlijk uitgekeken.

    Aangezien Friends with benefits niet mag van onze dien... heb je echt de combi nodig om te kunnen trouwen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    499
    13-01-2019

    Citaat Geplaatst door Meowth Bekijk reactie
    Maar als ze er een beetje buiten vallen dan is karakter gigantisch doorslaggevend. Ik leerde een meid kennen en ik vond haar gewoon ok, maar als ik nu naar haar kijk ben ik echt verliefd op haar en dat komt omdat ik haar karakter heb leren kennen. Een hele bijzondere meid allahouma bareek.

    Hoe is dit bij jullie? Kan karakter het verschil uitmaken of kan je niet iemand hebben buiten je smaak veld? Moet hij die gucci pet en merkkleding hebben perse? Moet hij 1,95 zijn?
    Herkenbaar.
    Nu vind ik haar de mooiste vrouw op aarde.
    Mijn bewondering voor haar is extreem hoog.
    We zijn dan niet bestemd voor elkaar, maar zij was voor mij het bewijs dat karakter op den duur een mens super mooi kan maken.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    marokaanse vrouwe hebbe geen smaakveld ze hebbe een fantasieman die in hun hoofd is gestopt maar die niet bestaat wallah egt ziek die marokkaanse vrouwe
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups