1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.787
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Helft Noord-Afrikaanse jeugd wilt vaderland verlaten

    Bijna de helft van de jongeren uit de MENA-regio (Noord Afrika en het Midden-Oosten), waaronder Marokko, wil het land verlaten voor meer kansrijke bestemmingen.





    Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd door het Dubaiaans PR-bureau ASDA'A BCW en gepubliceerd door Radio France Internationale.

    Werkloosheid en corruptie blijken de voornaamste redenen die jongeren ertoe aanzetten het vaderland te willen verlaten. Naast Marokko kent ook Tunesië en Algerije een hoge emigratiewens onder jongeren, blijkt uit de enquête werd uitgevoerd onder 4.000 jongeren.

    De emigratiewens is het hoogst in Libanon (77%), gevolgd door Libië (69%), Yemen (66%), Irak (65%) en Palestina (58%). Marokko staat met 46% op de tiende positie, gevolgd door Algerije (33%). Saoedi-Arabië en de Emiraten staan met respectievelijk 6% en 3% onderaan de lijst.

    De Verenigde Arabische Emiraten (VAE), de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland zijn populaire bestemmingen voor deze jongeren. Deze bestemmingen worden door de jongeren gezien als landen met de meeste werkkansen.

    Frankrijk is nergens te bekennen in dit overzicht van 'droomlanden' maar blijft toch de favoriete bestemming van veel jonge Marokkanen.

  2. #2
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Dima marmita

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Bijna de helft van de jongeren uit de MENA-regio (Noord Afrika en het Midden-Oosten), waaronder Marokko, wil het land verlaten voor meer kansrijke bestemmingen.





    Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd door het Dubaiaans PR-bureau ASDA'A BCW en gepubliceerd door Radio France Internationale.

    Werkloosheid en corruptie blijken de voornaamste redenen die jongeren ertoe aanzetten het vaderland te willen verlaten. Naast Marokko kent ook Tunesië en Algerije een hoge emigratiewens onder jongeren, blijkt uit de enquête werd uitgevoerd onder 4.000 jongeren.

    De emigratiewens is het hoogst in Libanon (77%), gevolgd door Libië (69%), Yemen (66%), Irak (65%) en Palestina (58%). Marokko staat met 46% op de tiende positie, gevolgd door Algerije (33%). Saoedi-Arabië en de Emiraten staan met respectievelijk 6% en 3% onderaan de lijst.

    De Verenigde Arabische Emiraten (VAE), de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland zijn populaire bestemmingen voor deze jongeren. Deze bestemmingen worden door de jongeren gezien als landen met de meeste werkkansen.

    Frankrijk is nergens te bekennen in dit overzicht van 'droomlanden' maar blijft toch de favoriete bestemming van veel jonge Marokkanen.
    Niks aan de hand joh, stelletje zeikerds.
    Lekker sfenj eten en genieten van het leven.
    Heavy

  4. #4
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Bijna de helft van de jongeren uit de MENA-regio (Noord Afrika en het Midden-Oosten), waaronder Marokko, wil het land verlaten voor meer kansrijke bestemmingen.





    Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd door het Dubaiaans PR-bureau ASDA'A BCW en gepubliceerd door Radio France Internationale.

    Werkloosheid en corruptie blijken de voornaamste redenen die jongeren ertoe aanzetten het vaderland te willen verlaten. Naast Marokko kent ook Tunesië en Algerije een hoge emigratiewens onder jongeren, blijkt uit de enquête werd uitgevoerd onder 4.000 jongeren.

    De emigratiewens is het hoogst in Libanon (77%), gevolgd door Libië (69%), Yemen (66%), Irak (65%) en Palestina (58%). Marokko staat met 46% op de tiende positie, gevolgd door Algerije (33%). Saoedi-Arabië en de Emiraten staan met respectievelijk 6% en 3% onderaan de lijst.

    De Verenigde Arabische Emiraten (VAE), de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland zijn populaire bestemmingen voor deze jongeren. Deze bestemmingen worden door de jongeren gezien als landen met de meeste werkkansen.

    Frankrijk is nergens te bekennen in dit overzicht van 'droomlanden' maar blijft toch de favoriete bestemming van veel jonge Marokkanen.
    Hamdollah dat de meerderheid echte mannen en vrouwen zijn .De rest van die khawana mag van mij wel vertrekken. Enwe weten allemaal immers na 40 jaar Europa wat voor succesvol bestaan ze op bouwen als ze eenmaal in Europa zijn . Masallah ze maken allemaal hun school af werken netjes van 8 tot 4 geen criminaliteit geen terrorisme geen racisme . Want als je nou eenmaal vetrekt uit de dictatuur in een land vol corruptie .dan kom je in de continent van melk en honing en dan is succes gegarandeerd.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Hamdollah dat de meerderheid echte mannen en vrouwen zijn .De rest van die khawana mag van mij wel vertrekken. Enwe weten allemaal immers na 40 jaar Europa wat voor succesvol bestaan ze op bouwen als ze eenmaal in Europa zijn . Masallah ze maken allemaal hun school af werken netjes van 8 tot 4 geen criminaliteit geen terrorisme geen racisme . Want als je nou eenmaal vetrekt uit de dictatuur in een land vol corruptie .dan kom je in de continent van melk en honing en dan is succes gegarandeerd.
    Digitaal getekend door Ebru Umar de zelfhatende Marokkaan.
    Heavy

  7. #7
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ken zat jongeren die gewoon weg uit Maroc willen. Niet omdat ze het slecht hebben en niet omdat ze niet kunnen werken, maar omdat ze hun vrienden achterna gaan en niet alleen willen blijven. Ze maken hun ouders gek en laten hen duizenden euro’s verspillen zodat zij een mogelijke kans maken om met de boot Illegaal naar Spanje te gaan.

    Jongeren hier volgen het westen in hun kleding en acties en daden en imiteren het westen zoveel mogelijk en denken het westen is sun shine. Totdat velen er komen en dan zien ze zelf wel.

    Ze denken niet aan hun ouders dat ze Nike willen, en hun ouders gek maken en zelf rond lopen te zuipen en te roken en vechten en vast komen te zitten. Dan zeggen ik haat Marokko ik wil naar het westen en schreeuwen tegen papa en mama.

    Ik zie deze jongeren.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hahahaha apologist, twist de realiteit wanneer het hem maar uitkomt. Moge Allah hem echte armoede laten voelen, amin.
    Heavy

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Hamdollah dat de meerderheid echte mannen en vrouwen zijn .De rest van die khawana mag van mij wel vertrekken. Enwe weten allemaal immers na 40 jaar Europa wat voor succesvol bestaan ze op bouwen als ze eenmaal in Europa zijn . Masallah ze maken allemaal hun school af werken netjes van 8 tot 4 geen criminaliteit geen terrorisme geen racisme . Want als je nou eenmaal vetrekt uit de dictatuur in een land vol corruptie .dan kom je in de continent van melk en honing en dan is succes gegarandeerd.
    De neder marokkaantjes zijn weer klem gezet smoking hot again put that in Youre pipe and smoke it .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    54 procent echte mannen en vrouwen dat is de enige wat wij nodig hebben Inshallah Yarab .

  11. #11
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    de meeste mediteraanse jongeren willen hun eigen omgeving verlaten , dit zie je ook terug in spanje,portugal,italie,griekenland
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Bijna de helft van de jongeren uit de MENA-regio (Noord Afrika en het Midden-Oosten), waaronder Marokko, wil het land verlaten voor meer kansrijke bestemmingen.





    Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd door het Dubaiaans PR-bureau ASDA'A BCW en gepubliceerd door Radio France Internationale.

    Werkloosheid en corruptie blijken de voornaamste redenen die jongeren ertoe aanzetten het vaderland te willen verlaten. Naast Marokko kent ook Tunesië en Algerije een hoge emigratiewens onder jongeren, blijkt uit de enquête werd uitgevoerd onder 4.000 jongeren.

    De emigratiewens is het hoogst in Libanon (77%), gevolgd door Libië (69%), Yemen (66%), Irak (65%) en Palestina (58%). Marokko staat met 46% op de tiende positie, gevolgd door Algerije (33%). Saoedi-Arabië en de Emiraten staan met respectievelijk 6% en 3% onderaan de lijst.

    De Verenigde Arabische Emiraten (VAE), de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland zijn populaire bestemmingen voor deze jongeren. Deze bestemmingen worden door de jongeren gezien als landen met de meeste werkkansen.

    Frankrijk is nergens te bekennen in dit overzicht van 'droomlanden' maar blijft toch de favoriete bestemming van veel jonge Marokkanen.
    "Werkloosheid en corruptie blijken de voornaamste redenen die jongeren ertoe aanzetten het vaderland te willen verlaten. "

    Maakt niet uit wat Nederlands sprekende Marokkanen ons willen wijsmaken. De mensen uit Maghreb weten wel beter. Moge Allah alle mensen die dit bagetaliseren, vervloeken met armoede dat ze nooit meer arrogant zal doen spreken over de leed van anderen, Amin.
    Heavy

  13. #13
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahahaha apologist, twist de realiteit wanneer het hem maar uitkomt. Moge Allah hem echte armoede laten voelen, amin.
    Armoede heb ik al ervaren en ellende en fitan dat ik zelf gedwongen was te vasten en schulden etc en het was niet makkelijk. Ondanks ik paspoort heb en makkelijk terug kon naar NL via familie en ik zelfs een operatie moest ondergaan, koos ik ervoor om te blijven en niet te rennen naar de kuffaar in NL om daar weer te leven of daar naar het ziekenhuis te gaan.

    En als Allah mij weer zal beproeven met problemen en armoede, dan zal ik in sha Allah sabr hebben en doorzetten totdat ik sterf in onze moslim land.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #14
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    "Werkloosheid en corruptie blijken de voornaamste redenen die jongeren ertoe aanzetten het vaderland te willen verlaten. "

    Maakt niet uit wat Nederlands sprekende Marokkanen ons willen wijsmaken. De mensen uit Maghreb weten wel beter. Moge Allah alle mensen die dit bagetaliseren, vervloeken met armoede dat ze nooit meer arrogant zal doen spreken over de leed van anderen, Amin.
    nee ze willen net als hun neefjes in zomer toeren in gehuurde 63 etc
    snel cash is wat ze graag trekt naar het westen….

    wat een verschrikkelijk mens ben jij ook en zo voorspelbaar , wanneer het niet in je straatje past dan overgaan tot vervloeken van anderen
    jij moet heelsnel opzoek gaan naar een ruqyah sessie want het gaat niet zo goed daarboven
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  15. #15
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahahaha apologist, twist de realiteit wanneer het hem maar uitkomt. Moge Allah hem echte armoede laten voelen, amin.
    Hij heeft ergens gelijk.

    Wij hebben het ook goed al 7amdulilah maar ik wilde zelf weg.

    Omdat ik het onbekende wilde meemaken.

    Die groep bestaat echt TDM.