MVC Lid

Reacties
    1.276
    13-08-2005

Nee, dit is iets tussen en mevrouw Asfoureh. Zij weet heel goed wat ik bedoel.
    Sterker door Strijd

山羊

Reacties
    15.280
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Ik lach je niet uit zoals ik al zei.Dont worry.En het is maar internet snapi
    Voelde mij niet aangesproken hoor.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    1.276
    13-08-2005

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Jij bent ongelukkig omdat je niet op vrouwen valt.
    Haha als man is het toch logisch dat ik op vrouwen val?
    Sterker door Strijd

MVC Lid

Reacties
    1.276
    13-08-2005

Asfoureh

Ik val op vrouwelijke vrouwen, niet op gefrustreerde kleine mannen wijven als jij..
    Sterker door Strijd

MVC Lid

Reacties
    1.276
    13-08-2005

Asfoureh

Echt een vieze vrouw ben jij. Ik maakte maar een onschuldige grap met je en jij komt gelijk mij veroordelen tot iemand die niet op vrouwen valt.

Jij bent echt een slecht persoon. Jij zegt dingen niet omdat je ze meent, maar puur om mensen te raken, te kwetsen. Schaamteloos en harteloos wijf ben je

Vieze mannenwijf...,
    Sterker door Strijd

山羊

Reacties
    15.280
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Asfoureh

Echt een vieze vrouw ben jij. Ik maakte maar een onschuldige grap met je en jij komt gelijk mij veroordelen tot iemand die niet op vrouwen valt.

Jij bent echt een slecht persoon. Jij zegt dingen niet omdat je ze meent, maar puur om mensen te raken, te kwetsen. Schaamteloos en harteloos wijf ben je

Vieze mannenwijf...,

So. Hoop voor je dat het heeft opgelucht.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    1.276
    13-08-2005

Kom op man.. Als je dit buiten tegen me zou hebben gezegd, ik zou echt zwaar beledigd worden.. Dit heb ik toch niet verdiend zo'n opmerking? Kijk als je iemand zwaar beledigt, dan kan het snel escaleren.
    Sterker door Strijd

MVC Lid

Reacties
    620
    18-01-2018

Pff dan ben ik niks voor jou. Ben te leuk.

山羊

Reacties
    15.280
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Kom op man.. Als je dit buiten tegen me zou hebben gezegd, ik zou echt zwaar beledigd worden.. Dit heb ik toch niet verdiend zo'n opmerking? Kijk als je iemand zwaar beledigt, dan kan het snel escaleren.
    Je hebt gelijk, die opmerking was niet nodig.

Ik neem het terug.

Zelfreflectie

Reacties
    20.021
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Hahaha hahahaha hahaha.Wollah ik heb echt tranen in me ogen nu van het lachen.hahahaha waardig voor haar zegt ze hahaha.
    Is ts te goed voor iedere vrouw en is iedere vrouw niet goed genoeg?

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

T3izath gafi

Reacties
    697
    16-10-2020

Citaat Geplaatst door 123123 Bekijk reactie
    Goedendag iedereen

Ik hoop dat het goed gaat met jullie dames.

Ik wil me graag settelen. Maar niet met de eerste beste vrouw. Een minder mooie vrouw neem ik genoegen mee. Uiterlijk alleen is niet alles.

Ik wil gewoon een rustige verzorgde minder mooie vrouw.

Interesse?

Pm me maar.

Want een mooie vrouw is per definitie niet rustig,verzorgd?!

Maak je geen illusies geen enkele mooie verzorgde vrouw ziet een kortzichtige man staan.

Je hebt soms lelijke mensen (niet qua uiterlijk) maar hun karakter maakt hun lelijk! En andersom ook.
    “You came into my life unexpectedly, and now You are my Permanently” 25-11-2020 ♡