1. #1336
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    jij verdraaid mijn reactie,ik zei je hebt bijna 20 minuten niets gezegd, van 21:43 tot pas om 22 :00 uur heb je gereageerd,

    das bijna 20 minuten, check het nog eens
    Ja ja iedereen is jouw reacties aan het verdraaien, ga ergens in een hoekje janken. Kijk op pagina 91, oushen dropt precisiebommen terwijl jij schuimbekt als een bezeten hond.
    Je hebt de hele nacht liggen nadenken wat je in je reactie moest wetten tegen oushen en dan kom je met dit
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  2. #1337
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    De ironie, mij voor christen uitmaken maar zelf standvastig in Christelijke overtuigingen geloven.
    Daarom Allah vernederd mensen publiekelijk die een ander onterecht lasteren. Hamdulilah.
    Heavy

  3. #1338
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    jij iblis en tdm , verdraaien altijd mijn reactie ,
    Meskine enta da7iya
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  4. #1339
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    nogmaals ik heb gezegd iblis WAS een engel .

    leg mij dan uit , als de mens een vrije wil heeft , wat zegt dan allah yehdi men yasha2 ???
    Allah leidt wie Hij wil inderdaad. Verder kent Hij de harten van degenen die leiding willen het beste. Allah is de alwetende, de Kenner van de harten, Hij weet wat we verbergen en Hij leidt dus wie Hij wilt en niet wie ik of jij wilt want Hij kent de harten die oprecht leiding willen het beste.

    Wat heeft dit te maken met vrije wil ya maskien? Je verdient leiding of je verdient het niet en Allah heeft kennis over de harten.

    Als ik zeg ik geef een salaris verhoging aan wie ik wil, betekend dit dan dat ik mijn medewerkers hun vrije wil heb afgenomen? Nee, degenen die het verdienen naar mijn kennis zijn degenen die het ontvangen. En Allah is de kenner van de harten en weet wie oprecht is in het willen van leiding en wie niet. Stop dus met jouw eigen valse begrip geven aan de Islam.

    Als jij wilt zondigen met als argument ik heb geen controle over mijn daden want Allah heeft alles voor mij bepaalt dus ik verdien geen straf, zoals de christenen die claimen dat al hun zonden vergeven zijn door het offer van Jezus, doe dat en je zult spoedig omringt worden met spijt als je op deze geloofsleer sterft.

    Jij zei Iblis was een Engel en geen Jinn. Ga je nu werkelijk ontkennen dat jij beweerd dat Iblis niet van Jinn is maar een Engel?

    Je pest TDM dat hij een christen is, maar jouw geloofsleer en denkwijze is puur christendom en zelfs erger dan hen want zij claimen niet dat zij geen eigen wil hebben.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #1340
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ik zeg je eerlijk , ik heb een hadith boek met alle hadith in een boek ong,50 bij 30m cm groot , ik heb veel info van die boek gelezen .

    ik heb de koran ook helemaal gelezen niet een keer maar wel vaak, ik ken de koran niet uit mijn hoofd wel zeker iets van 30 soerat uit mijn hoofd.

    als ik in de moskee ben vraag ik ook altijd als ik iets niet weet. ik ben moslim al hamdoe lillah wa shokr,

    jij bent vrij om mij als kafir te bestempelen .
    Whallahi ook al lees je de Qur’an iedere dag tien keren uit en je leest alle authentieke ahadith iedere maand helemaal uit, jij hebt er helemaal niets van begrepen.

    “Doof stom en blind”. Dat is wat jij bent. Je accepteert de haqq niet eens al word je ermee in je gezicht geslagen. En dit is erg triest.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #1341
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    das clear,rest van je reactie las ik niet
    Rest heb je ook gelezen en je weet dondersgoed dat wij een vrije wil hebben. Of claim je dat Allah jou gedwongen heeft deze verwerpelijke aqida te hebben terwijl je leest uit hetzelfde Boek als ik? En wellicht heeft Allah jou ook gedwongen hier te reageren op de manier zoals je doet terwijl alle andere moslims jou tegenspreken en boven alles en iedereen: Allah spreekt jou tegen in Zijn Boek.

    Medelijden heb ik met je.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #1342
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    christenen claimen juist wel dat ze eigen wil hebben en vegen hun zondes naar jezus
    Zoals ik zei, je hebt alles wat ik zei gelezen. Dus je bent ook nog eens een bewuste leugenaar.

    Plus je leest niet eens goed, maar dat verbaast me niets gezien je duidelijke Ayat verwerpt en een betekenis geeft aan die Ayat die niet bestaan.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #1343
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    dat zeg jij , heb jij een bron? plaats die bron
    Bron voor wat?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #1344
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    abdars, jij zei ook als een leider pedo zou zijn ga jij hem gehoorzamen,

    zegt genoeg over je kennis
    Geen enkele moslim zal het oneens zijn met mij in deze statement, want we weten allemaal dat pedo zijn geen tenietdoener is van je islam en de profeet sallallaahu alayhi wa sallam verbood het in opstand komen tegen de leiders zolang ze geen duidelijke ongeloof plegen.

    Pedofilie is geen ongeloof en geen enkele moslim die een greintje kennis heeft zal iets anders claimen.

    Dit gezegd te hebben, je spreekt over pedofilie alsof dat iets kwaadaardigs is terwijl dit een verzonnen term is van het westen. Is het verwerpelijk en haram om te trouwen met een meisje van 15? Zijn al onze voorouders pedofielen? Ben jij een kind van pedofilie? Als men verstaat onder pedofilie het trouwen met een meisje en het huwelijk consumeren terwijl ze haar puberteit nog niet bereikt heeft en fysiek en mentaal niet klaar is voor het huwelijk? Ja dit is slecht. Is ze dit wel? Dan is hier niets mis mee.

    Dwaasheid. Mensen zoals jij laten jullie leiden door de kuffaar en wat zij als verwerpelijk zien zien jullie als verwerpelijk. Als kuffaar zeggen het is vies en slecht en pedofilie als je trouwt met een meisje van onder de 21, dan zie je mensen zoals jij evangeliseren voor hen en de moslims van hun Deen afhalen en hun fitra.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #1345
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    volgens mij weet je niet waar je het over hebt .
    Awedi het is wijzer voor de moslims om jou te negeren. Meer effect als we spreken tegen de muur dan tegen jou, de muur zal in ieder geval zwijgen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #1346
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    lange teksten met scheld partijen naar de persoon,

    teken dat jij zwak bent en ongelijk hebt,
    Whatever makes you sleep better..

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #1347
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Beste negeren, deze gozer heeft de redenering vermogen van een goudvis. Iedereen verdraait en noem maar op volgens hem, helemaal koekoek.
    Heavy

  13. #1348
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Beste negeren, deze gozer heeft de redenering vermogen van een goudvis. Iedereen verdraait en noem maar op volgens hem, helemaal koekoek.
    Dit is het beste

  14. #1349
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Beste negeren, deze gozer heeft de redenering vermogen van een goudvis. Iedereen verdraait en noem maar op volgens hem, helemaal koekoek.
    Zoals ik al eerder zei, deze dayouth doet alles om te provoceren.
    Sterker, ik denk dat hij een mul7id is.

  15. #1350
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Waar ben ik 2 x verbannen in 8 uur?