1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    171
    09-02-2019

    Hoe verwijderen vagina haren

    Hoi dames. Wat gebruiken jullie om de haartjes van je vagina te verwijderen. Ik wil dat het mooi glad aanvoelt. Dus geen stekels meer.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2
    13-10-2020

    Weglazeren

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Schaamteloze wijf.
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  4. #4
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Brazilian wax. En dan sudo crème erna. Dan heb je geen ontstekingen of irritaties. Eerste dag alleen naspelen met water. Volgende dagvpas met zeep. Zeep irriteert t .

    Rozenwater maakt je huid daar mooi licht... eigenlijk overal waar je t aanbrengt. Zorgt ervoor dat je geen uitslag krijgt en je huid mooi egaal wordt/ is.

    Enige nadeel van wax en of epileren zijn de ingegroeide haren. Ugh..... Enige wat zou kunnen helen is weer scheren of laser en. Maar laser en vind ik eng! Wellicht dat het kanker cellen activeert.

    Let er wel op bij het harsen dat ze harde was beneden gebruiken en geen strip. Anders ben je heel je huid kwijt. Echt in een speciale wax salon laten doen. Vele doen alsof ze er verstand van hebben. Maar kunnen het absoluut niet!

  5. #5

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Samiera-love Bekijk reactie
    Hoi dames. Wat gebruiken jullie om de haartjes van je vagina te verwijderen. Ik wil dat het mooi glad aanvoelt. Dus geen stekels meer.
    Laten groeien

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Het is soena om het bij te houden geldt voor zowel man als vrouw i.v.m hygiëne

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Berkani38 Bekijk reactie
    Het is soena om het bij te houden geldt voor zowel man als vrouw i.v.m hygiëne
    Niks op aan te merken. Is gewoon zo ja. Maar was t proberen waard hhhhh

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Samiera-love Bekijk reactie
    Hoi dames. Wat gebruiken jullie om de haartjes van je vagina te verwijderen. Ik wil dat het mooi glad aanvoelt. Dus geen stekels meer.
    likkend

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    81
    21-08-2009

    Ik laat het laseren, toch fijner.
    Waxen leek ineens veel meer pijn te doen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    mijn ex had zo een apparaat maar kweet nie voor haar beneden of voor haar beneden, ze had ook van die staafje roze spul
    kweet niet wat ze deed in de badkamer

    maar ik gebruik no hair crew van bol. com wellicht geen ingegroeide haartjes en geen wondjes, gewoon zacht en glad
    maar gebruik em nie voor alles, wellicht kun je deze proberen of iets wat er op lijkt voor vrouwen, tis een ontharingscreme

    khair inchallah

    succes er me

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Ik prefereer de brazil wax staat mooi

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    206
    31-10-2013

    Laseren. Geloof mij, je krijgt er geen spijt van. Je huid wordt heerlijk zacht, het zorgt voor een mooier reslutaat en je bent echt superlang af van haartjes.
    Alhamdoulilah.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    En korthaar dan

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Schaamteloze wijf.
    Schaamteloosheid heerst hier
    Sterker door Strijd