1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Allemaal mainstreamnews bullshit. Heb je hier concrete voorbeelden van?
    Waar zullen we beginnen. Hieronder een aantal voorbeelden dat Baudet een racist pur sang is. Ik daag je uit om deze feiten te weerleggen.

    1) Baudet wil geen niet-westerse immigranten meer toelaten maar wel mensen met een boreale witte kleur.
    2) Houdt toespraken bij rechts-extremistische mediums zoals bij 'American Freedom Alliance' die er bekend om staan dat ze niks moeten hebben van alles wat niet boreaal is.
    Daarnaast is hij constant op zoek naar andere haatzaaiers zoals italiaanse facisten waar hij al te graag mee op de foto gaat staan.
    3) Demoniseert moedwilig mensen met een marokkaanse afkomst bijv. door te liegen dat twee vriendinnen van hem lastig werden gevallen door marokkanen. Achteraf bleek het niet zo te zijn, het waren 2 NS controleurs in burger en niet van marokkaanse afkomst. Hoewel deze opsommigen niet cummulatief zijn om te beoordelen of Baudet een racist is, kan je concluderen al dat alleen op dit punt Baudet een racist is.
    4) Racistische uitspraken, als 'homeopatische verdunning van de samenleving' wat in jip en janneke taal betekent: dat hij bang is voor omvolking en dat hij een voorkeur heeft voor een dominant blank Europa.

    Ik kan nog wel zo doorgaan met tig voorbeelden. Het lijkt erop dat jij - als fanboy - je eigen leider niet eens kent. Het is een charlatan, een pseudointellectueel die zijn domme achterban probeert te overtuigen met onzin en facistische praat.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Morrokito,

    Nummer drie is het sterkste argument.

    Dat Baudet geen vluchtelingen wil opvangen, mag hij vinden, maakt van hem geen racist. Dat hij omgaat met extreem rechtse groeperingen uit het buitenland, leuk voor hem, kan mij niets schelen.

    Weetje wat mij dwarszit, dat is als je van zulk gedachtegoed last krijgt op je werk en in de samenleving. En daarom is punt 3 je valide punt. Hij mag omgaan van mij met wie hij wil, zolang ik maar niet lastiggevallen wordt.

    Wat mij zorgen baart is de situatie in de Nederlandse samenleving, waarin segregatie en uitsluiting bevorderd worden. Dat ik op de werkvloer mij meer moet bewijzen en men mij behandelt alsof ik een soort dubbele loyaliteit heb. Zo wordt op mij persoonlijk druk uitgeoefend, waardoor de kwaliteit van mijn leven benadeeld wordt. Dit vind ik erg. Niet dat hij geen buitenlanders wil toelaten in Nederland, of dat hij omgaat met extreem rechtse groeperingen.
    Sterker door Strijd

  3. #48
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Nee, de mainstream media zetten hem voor schut. En jij gelooft de mainstream media. Dat is helaas de trieste waarheid.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Sven Hulleman GOAT

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ga jij terug de w.c. pot in, waar je vandaan gekomen bent. Het spat ervan af, dat jij nogal de w.c. pot bent ingedoken
    Sterker door Strijd

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Seven Vega, eet smakelijk zou ik zeggen, je zit nogal in de stront, waar je al te graag naar verwijst. Haha
    Sterker door Strijd

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik heb geen goede ervaring met Baudet en Wilders aanhangers.

    Ik ga geen tijd besteden aan deze mensen. Ik heb gezegd wat ik gezegd heb. Als jij Wilders en Baudet figuren gezellige mensen vindt, dan moet je dat zelf weten. Ik voel me niet op me gemak naast zulke mensen. Ik begrijp een beetje dat ze zeg maar hun landen willen redden, maar hoe ze over allochtonen praten, gaat gewoon een beetje te ver man. In ieder geval ik heb geen goede ervaring met die mensen.
    Je bent tégen Baudet, maar je kan niet goed duidelijk aangeven waarom? En dan wimpel je het maar af met "ik ga geen tijd besteden aan deze mensen"? Voor mij is het wel duidelijk zo. dat jij je nooit hebt verdiept in de filosofie van het FvD en dat jij je teveel laten beïnvloeden door de misleiding van de mainstream media.
    WWG1WGA

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door Madaakhilakufar Bekijk reactie
    Hij twittert toch echt zelf. Dat doet de media niet.
    Ook hoe hij presidenten ontvangt en de hand schud is gewoon hilarisch.
    Zijn opmerkingen in persconferenties is ook hilarisch. Hij praat met mensen hoe wij zeg maar bloggen met elkaar. Hij is gewoon als psychopaat daar neer gezet terwijl hij daar niet hoort. Dat vind ik prima.

    Ja man echt dom die trump zelfs zo dom dat ie multimilonair is met zijn bedrijven.
    Kijk verder dan je neus lang is vriend.



    Groet.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    WWG1WGA

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Je bent tégen Baudet, maar je kan niet goed duidelijk aangeven waarom? En dan wimpel je het maar af met "ik ga geen tijd besteden aan deze mensen"? Voor mij is het wel duidelijk zo. dat jij je nooit hebt verdiept in de filosofie van het FvD en dat jij je teveel laten beïnvloeden door de misleiding van de mainstream media.
    ik ben tegen Wilders en baudet ik wil dat ze weg gaan uit Nederland.ze verpesten Nederland
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    ik ben tegen Wilders en baudet ik wil dat ze weg gaan uit Nederland.ze verpesten Nederland
    Nederland is al deels verpest door slecht immigratiebeleid en deze mensen zijn bereid er iets aan te doen. Er is voldoende draagvlak om deze partijen groot te maken. Ik laat mij allerminst beïnvloeden door slechte peilingen, omdat deze niet altijd geheel betrouwbaar zijn en zo ingezet kunnen worden om de publieke opinie te bespelen. Dit truukje werkt niet altijd en dat hebben we gezien vier jaar geleden in Amerika. FVD lijkt momenteel het niet goed te doen in de peilingen, maar dit staat wel een schril contrast met het toenemende aantal leden, die nu de 50.000 hebben bereikt. FVD is de grootste ledenpartij van Nederland en zelf twee keer zo groot als de grootste partij, namelijk de VVD. Daarnaast is FVD niet alleen een politieke partij, maar ook een beweging die groter is dan je denkt.
    WWG1WGA

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Eesy win voor Trump op dinsdag.. pedofiel Biden kan niet eens zijn eigen telefoonnummer onthouden,demente gek dat het is