1. #16
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Nee ik weet niks.
    Ewa donder op..

    Geen tijd voor wanabes...!

  2. #17
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Ewa donder op..

    Geen tijd voor wanabes...!
    Houd je bek dicht!
    Sincerity is the face of the soul.

  3. #18
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Houd je bek dicht!
    Voor wie??
    Voor jij wat??

    Geen tijd voor je!!

  4. #19
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Helaas heb ik er teveel
    Waardoor al m'n tijd gaat naar de passie waar ik niks aan heb
    Dan blijft alles liggen en de jaren vliegen voorbij

  5. #20
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door barkruk Bekijk reactie
    Ik word wakker met stress en ga weer naar bed met stress.. misschien is dat mijn passie
    Dit klinkt niet goed wat geeft je zoveel stress, je opleiding?
    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Writing
    wat schrijf je zoal?

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    De geur van msemen en een pot ne3ne3 thee..

    Meer kan ik eigenlijk niet bedenken best triest als ik er zo over nadenk.
    LOL, you a real foodie then

    Mag toch ook? Maar je wordt die 2 dingen dus ook nooit beu? Je kan het zeg maar 365 ochtenden hebben zonder te klagen?

    Citaat Geplaatst door Joowss Bekijk reactie
    24/7 depressief al sinds kind en toch sta ik overeind. Heb het een plek gegeven en ermee leren leven. Dat is mijn passie.
    Ai

    Hoe haal je daar precies energie of passie uit?
    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Sameee loool

    This world is made to break pure hearts.
    Kun jij ook uitleggen wat je ermee bedoelt?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  6. #21
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door buuf_22 Bekijk reactie
    Sis, are you good? Zie de ene na andere topic van je voorbij komen.
    I'm good, really? Het is dat bijna niemand reageert of topics maakt, daardoor lijkt het alsof ik hier de enige ben
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Passies? Ik hou van sport, van natuur. Ben graag in een groene (natuur) omgeving. Schrijven vind ik ook leuk en dingen onderzoeken.
    Dus als je in bed ligt en het ligt zo warm, als je dus denkt aan sporten of de natuur of aan schrijven, dan denk je: "YES, DAAR KOM IK VOOR UIT BED?"

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Nou oke niet helemaal waar geen passie, ik word vrolijk van mooie omgevingen, natuur, gezellige bijeenkomsten. Nieuwe dingen leren vind ik ook leuk

    Maar echt een passie zoals sommigen hebben waar ze hele dag aan kunnen denken dat niet Echt
    De natuur geeft je dan denk ik energie (mij ook!), maar het is niet per se een passie.

    Zie reactie hierboven aan SDS.

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Krijgen ze kortsluiting
    Geloof ik helemaal.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  7. #22
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Ontspan. Bekijk reactie
    Helaas heb ik er teveel
    Waardoor al m'n tijd gaat naar de passie waar ik niks aan heb
    Dan blijft alles liggen en de jaren vliegen voorbij
    Aan welke passies geef je dan zoal tijd?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  8. #23
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Gentle_Woman sorry dat ik jouw topic vervuilde.

    Ik heb niet echt een passie. Ik eet wel met passie.
    Sincerity is the face of the soul.

  9. #24
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Gentle_Woman sorry dat ik jouw topic vervuilde.

    Ik heb niet echt een passie. Ik eet wel met passie.
    Sorry is niet nodig, ik moest grinniken toen ik je tegen BenKamal zag ingaan

    Eten met passie doen wel meer en is zeker niet verkeerd :P
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  10. #25
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Sorry is niet nodig, ik moest grinniken toen ik je tegen BenKamal zag ingaan

    Eten met passie doen wel meer en is zeker niet verkeerd :P
    Dan is het goed!

    Hahahah zolang je maar onder een BMI blijft van 25.
    Sincerity is the face of the soul.

  11. #26
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Aan welke passies geef je dan zoal tijd?
    sporten, gamen en koken

  12. #27
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Naast mijn hobby's heb ik één passie waar ik urenlang naar kan kijken,erover lezen erover praten en het LIEFST ontdekken!

    7000 JAAR OUDE BEGRAAFPLAATS ONTDEKT OP DE ZEEBODEM

    Voor de kust van Florida, in de Golf van Mexico, zijn onderwaterarcheologen op een 7000 jaar oude begraafplaats gestuit. De archeologen deden een jaar lang onderzoek na de vondst van menselijke resten in 2016. Archeologen hopen dankzij de vondst meer te weten te komen over de eerste bewoners van Florida.

    In 2016 vond een amateurduiker menselijke resten in zee voor de kust bij Manasota Key in Florida. De duiker deed netjes melding van de vondst bij het Amerikaanse Bureau of Archaeological Research (BAR), dat een groot onderzoek startte met behulp van niet invasieve onderzoeksmethoden, zoals sonar en magnetometrie. Daarmee kwamen de archeologen een 3000 vierkante meter grote begraafplaats op het spoor. Naar schatting is de begraafplaats meer dan 7000 jaar oud, uit een tijd dat de zeespiegel meters lager lag.

    BEGRAAFPLAATS AAN BINNENMEER

    De resten van veen doen de archeologen vermoeden dat de begraafplaats in of aan een binnenmeer lag, dat later overstroomd raakte door de oceaan. De bodem van het meertje bestond uit een veenlaag, waarin de resten van de overledenen die hier begraven zijn, goed geconserveerd zijn. Ook in de millennia daarna heeft de bodem van het meer alle orkanen en andere bronnen van erosie goed doorstaan.

    ZELDZAME BEGRAAFPLAATS

    Dat maakt de begraafplaats bijzonder. Sowieso zijn er slechts weinig van dit soort begraafplaatsen onder water bekend. Andere plekken waar dit soort begraafplaatsen zijn gevonden, liggen in Denemarken en Israël.

    CONSERVERING

    Het BAR gaat verder met het onderzoek, om ook meer te weten te komen over de omgeving van de begraafplaats. Tegelijk helpen die gegevens bij het beter in kaart brengen van wat er nodig is om de vindplaats te beschermen tegen natuurlijke processen, maar ook tegen nieuwsgierige duikers die een kijkje willen nemen.




    recentelijk een ontdekking in Marokko
    De Marokkaanse Vereniging voor Onderzoek en Behoud van Historisch Onderwatererfgoed heeft een nieuwe ontdekking aangekondigd. Ze staan op het punt om het mysterie van een Marokkaanse stad te onthullen die door de oceaan werd verzwolgen voor de kust van Safi.

    Er zijn archeologische overblijfselen daterend uit de 2e eeuw voor Christus in de oceaanbodem gevonden over een afstand van 30 kilometer, tussen Safi en Sidi Bouzid. In een verklaring aan persagentschap MAP, zei de vice-voorzitter van de vereniging, Redouane Bourka, dat de bevindingen ons iets meer kunnen vertellen over de legendarische stad Tighaline en zijn inwoners.

    Bourka vertelt dat de regio van*Safi*bezaaid is met onbekende plaatsen en ongerepte archeologische vindplaatsen. Verder wetenschappelijk onderzoek is noodzakelijk om meer inzicht te krijgen in de mysteries van Tighaline, waarvan de oorsprong teruggaat tot de bronstijd.

    De vereniging heeft verschillende archeologische vondsten op haar naam staan. Hiertoe behoort onder meer de ontdekking van het wrak van een militair schip voor de kust van Safi, de kanonnen van La Scala en de ontdekking van de plaats waar het schip "Nicolas Paquet" was gezonken bij Cap Spartel in de regio van Tanger.

    In de verbeelding van de inwoners van Safi was de stad Tighaline de bakermat van een zeemeermin. Haar kinderen, ook bovennatuurlijke wezens, kwamen de koran reciteren in de grot van Studieux. Een legendarische plek die in veel opzichten lijkt op de grot van Hercules in*Tanger.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #28
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    De bodem van de oceaan inclusief archeologie ❤
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Dus als je in bed ligt en het ligt zo warm, als je dus denkt aan sporten of de natuur of aan schrijven, dan denk je: "YES, DAAR KOM IK VOOR UIT BED?"
    Bij sporten heb ik dat! Ja! Ik doe dat graag. Tijdens sporten worden bepaalde hormonen in mijn lichaam ontketent die mij gelukkig maken zeg maar. Geeft me een goed gevoel, als ik opgepompt ben. Dat is een van de weinige activiteiten tegenwoordig die je een echt mannelijk gevoel geven.
    Sterker door Strijd

  15. #30
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Dan is het goed!

    Hahahah zolang je maar onder een BMI blijft van 25.
    Haha, ben zelf wat strenger omdat ik kleiner ben (onder de 23).

    Denk dat die hele 20-25 BMI meer een grove maatstaf is, geloof echt niet dat dit goed is voor iedere lichaam. Sommige mensen zijn van nature meer gespierd en zwaarder, dan anderen. Daar houdt BMI geen rekening mee.
    En het is niet zozeer een ras-kwestie, maar meer een lichamelijke bouw-kwestie.

    Citaat Geplaatst door Ontspan. Bekijk reactie
    sporten, gamen en koken
    Koken, dat hoor je mannen tegenwoordig niet gauw zeggen! Leuk.
    Citaat Geplaatst door DSM Bekijk reactie
    Marathon schransen
    Wat betekent dat?
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    De bodem van de oceaan inclusief archeologie ❤
    Oeh, dit is een mooie. Verzamel of graaf je dan ook naar dingen?
    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Tekenen. Tekenen was mijn passie tot aan mijn 22ste ofzo. Ik was echt goed en ik tekende vooral mensen. Al mijn vrije tijd ging erheen. Totdat ik erachter kwam dat je eigenlijk geen gezichten mag tekenen. Toen was ik ermee gestopt en al mijn tekeningen weggegooid met pijn en moeite. Sindsdien niet meer getekend.

    Ik heb nog geprobeerd om andere dingen te tekenen, zoals natuur, gebouwen, plattegronden, steden, willekeurig dingen enz. Maar mijn interesse in tekenen was toch te specifiek.

    Sindsdien heb ik geen passies meer zoals tekenen dat was. Uren en uren achter elkaar.

    Begin van Corona heb ik alle materialen gekocht om waterverf schilderijen te maken, maar walou. Geen motivatie.
    Oeh, medetekenaar! Ik ben ook om precies dezelfde reden gestopt.

    Ik tekende vroeger van die DBZ-figuren

    Het laatste wat ik deed was digitaal tekenen/schilderen, ook TE lang geleden.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!