1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Vrouwen zijn beetje verdwaald tegenwoordig.
    Ik wijs liever niet met vingertje, maar de verhalen die hoor over mannen wordt je ook niet blij van

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Ik wijs liever niet met vingertje, maar de verhalen die hoor over mannen wordt je ook niet blij van
    Daarom ik zeg nu tegen jou, als tegen mijn eigen zus, oppassen met vrouwen van tegenwoordig. Alleen dat zeg ik, verder niets.. Sssssssstttttttttt!!
    Sterker door Strijd

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Het is geen overlevering van de profeet, maar een uitspraak van een van onze voorgangers. Ik vind dat een hele mooie uitspraak. De manier waarop ik het heb begrepen is dat hij eerst naar zichzelf kijkt voordat hij de schuld bij iemand anders legt. En wanneer hij zichzelf verbetert, dan verbetert zijn omgeving ook.




    Als je serieus bent, begin bij je omgeving. Schakel je moeder in. Zij heeft vast wel al een paar in gedachten.




    Ik lees tussen neus en lippen door dat jij via social media op zoek bent? Als dat niet werkt, probeer dan eens iets anders. Trouwens zou je wel een meid willen dat met jan en alleman flirt? Zij zal ooit jouw kinderen opvoeden.




    Vrouwenwereld is inderdaad wereldvreemd voor mannen, hahaha. Zij begrijpen ons ook niet hoor.

    Maar wel jammer man. Niet opgeven broer.




    Vroeger dacht ik ook dat vrouwen het gemakkelijk hadden. Gewoon achterover leunen en wachten totdat de mannen in bosjes komen zodat je lekker kunt kiezen wie het beste is. Dus niet. Maar uiteindelijk lukt het de meeste wel. Voor degenenen die achterblijven is het wel zwaar.
    Uiteindelijk lukt het....

    Dat klinkt al als een hele berg die je moet beklimmen en zo blijkt ook. Dus het is een hele opgave.

    En als het lukt lijkt het net alsof je bij het geredde volk behoort ..

  4. #19
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Het is geen overlevering van de profeet, maar een uitspraak van een van onze voorgangers. Ik vind dat een hele mooie uitspraak. De manier waarop ik het heb begrepen is dat hij eerst naar zichzelf kijkt voordat hij de schuld bij iemand anders legt. En wanneer hij zichzelf verbetert, dan verbetert zijn omgeving ook.

    Misschien lees ik het wel te letterlijk? Op zich is dat wel een conclusie waar ik me beter in kan vinden, iets voor zowel een man als vrouw.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  5. #20
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Wellicht hebben jullie alle topics inmiddels gelezen, waarin de vrouw 'wacht' op die man, niet weet waarom ze niet op hun pad komen en daarbij vinden ze het ook zeer lastig om te reageren op mannen, die hen aanspreken.

    Dus mijn vraag is aan jullie: hoe zoeken jullie naar een vrouw? Wat zijn jullie wegen?

    Wellicht dat we van elkaar kunnen leren!
    Vrouw wacht op die Man..??

    Snap niks van Vrouwen behalve dat ze gelijk willen behandeld worden...

    Een Vriendin dus..

    Ik hoef haar niet te zoeken...ze is daar.

    Er is geen We ..ken je toch niet..

    Die trekt haar plan wel..

    Anders komt ze niet op mijn weg/pad

  6. #21
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @Aflate, groen voor jou!


    Ik citeer:

    "En wanneer hij zichzelf verbetert, dan verbetert zijn omgeving ook".

    Tbark Allah 3lék
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Op straat op werk overal nog net niet bij hun thuis.

  8. #23
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Vrouw wacht op die Man..??

    Snap niks van Vrouwen behalve dat ze gelijk willen behandeld worden...

    Een Vriendin dus..

    Ik hoef haar niet te zoeken...ze is daar.

    Er is geen We ..ken je toch niet..

    Die trekt haar plan wel..

    Anders komt ze niet op mijn weg/pad
    Typische cryptische reacties zoals altijd
    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Op straat op werk overal nog net niet bij hun thuis.
    En hoe benader je hun dan op straat of op werk?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  9. #24
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Wellicht hebben jullie alle topics inmiddels gelezen, waarin de vrouw 'wacht' op die man, niet weet waarom ze niet op hun pad komen en daarbij vinden ze het ook zeer lastig om te reageren op mannen, die hen aanspreken.

    Dus mijn vraag is aan jullie: hoe zoeken jullie naar een vrouw? Wat zijn jullie wegen?

    Wellicht dat we van elkaar kunnen leren!
    Hoe? Via die ene weg, geheel verlicht, hier en daar wat verkeerslichten en enige verkeersborden. Ik zoek haar op via het navigatiesysteem.. soms wordt er aangegeven dat ik rechts moet afslaan terwijl rechts een gracht is.. ma3lich een beetje bijsturen.. maar meestal is de bestemming zoek.. onvindbaar omdat het adres onbekend is.. de naam is duidelijk goed gespeld, maar de tomtom heeft dan zijn moment niet of hij loopt vast, omdat de server overbelast is..
    Geduld is de sleutel

  10. #25
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Hoe? Via die ene weg, geheel verlicht, hier en daar wat verkeerslichten en enige verkeersborden. Ik zoek haar op via het navigatiesysteem.. soms wordt er aangegeven dat ik rechts moet afslaan terwijl rechts een gracht is.. ma3lich een beetje bijsturen.. maar meestal is de bestemming zoek.. onvindbaar omdat het adres onbekend is.. de naam is duidelijk goed gespeld, maar de tomtom heeft dan zijn moment niet of hij loopt vast, omdat de server overbelast is..
    Mooi toegelicht! Ben je een neef van BenKamel?
    Sincerity is the face of the soul.

  11. #26
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Mooi toegelicht! Ben je een neef van BenKamel?
    Dank je wel. Waarom vraag je dat?
    Geduld is de sleutel

  12. #27
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Dank je wel. Waarom vraag je dat?
    Omdat ik in de war ben na het lezen van jouw reactie!
    Sincerity is the face of the soul.

  13. #28
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Hoe? Via die ene weg, geheel verlicht, hier en daar wat verkeerslichten en enige verkeersborden. Ik zoek haar op via het navigatiesysteem.. soms wordt er aangegeven dat ik rechts moet afslaan terwijl rechts een gracht is.. ma3lich een beetje bijsturen.. maar meestal is de bestemming zoek.. onvindbaar omdat het adres onbekend is.. de naam is duidelijk goed gespeld, maar de tomtom heeft dan zijn moment niet of hij loopt vast, omdat de server overbelast is..
    Misschien ander navigatiesysteem aanschaffen of die updaten?

    Of gewoon de ouderwetse kaart erbij pakken.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!