1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    200
    24-01-2016

    Het vinden van geschikte persoon

    Waar letten jullie op?

    Het is en blijft natuurlijk mektab. Moge Allah swt iedereen zegenen met een goed persoon.
    ‘’Every act of goodness is sadaqa.’’

  2. #2
    offline

    Reacties
    476
    03-02-2013

    Ik denk met name religie en karaktereigenschappen.
    My words are my property.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Dit las ik op Marokkanen bijeen als afknappers.
    Dus tenminste geen partner met deze afknappers

    "Lid van duivelse wijvengroepen, Feminist, modern, verwesterd, inhoudsloos, BLM supporter, straattaal, manwijven, bepaalde kledingstijl, te spontaan, te druk, heel veel praten, meer buiten dan binnen, Scheveningen, HC, materialistisch, aandachtsgeil, gierig, schreeuwlelijk, schijnheilig, islam alleen gebruiken in hun voordeel. Mohim dit is waar ik even snel op kan komen, vul maar aan wat ik vergeten ben"

  4. #4
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Eerst ga je gewoon op je gevoel af, niet te bewust op letten. Pas daarna kom je met dingen die je echt belangrijk vind, als dat meer dan 5 dingen zijn, of het zijn dingen waar je eindeloos veel onder kunt plakken, dan maak je het jezelf onnodig moeilijk.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2
    20-09-2020

    Religie voordat ze mij of mijn toekomstige kinderen zal laten afdwalen. Daarna komt wel karaktereigenschappen, alhoewel goede karaktereigenschappen horen bij religie.

  6. #6
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Een goed geloof en karakter zijn de enige 2 belangrijkste waar je op moet letten.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    246
    18-09-2019

    Religie en karakter eigenschappen wat vrouwen beweren is onzin. Politiek correcte uitspraken waar ze niks van menen. Mannen die beetje afstandelijk zijn krijgen meer aanzien, worden meer gewaardeerd en vrouwen rouwen meer om dit soort mannen en krijgen meer vrijstelling bij vrouwen. Het is ook wetenschappelijk bewezen dat foute mannen toch iets meer smaak heeft bij een vrouw al zou zij het ontkennen. Een vrouw zal altijd in een gemengd groep beweren dat ze naar religie en karaktereigenschappen kijkt. Dit om goed over te komen, maar realistisch gezien als ze zichzelf zouden exposen? Kom je snel te merken dat het niet waar is.

  8. #8
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Joowss Bekijk reactie
    Religie en karakter eigenschappen wat vrouwen beweren is onzin. Politiek correcte uitspraken waar ze niks van menen. Mannen die beetje afstandelijk zijn krijgen meer aanzien, worden meer gewaardeerd en vrouwen rouwen meer om dit soort mannen en krijgen meer vrijstelling bij vrouwen. Het is ook wetenschappelijk wezen dat foute mannen toch iets meer smaak heeft bij een vrouw al zou zij het ontkennen. Een vrouw zal altijd in een gemengd groep beweren dat ze naar religie en karaktereigenschappen kijkt. Dit om goed over te komen, maar realistisch gezien als ze zichzelf zouden exposen? Kom je snel te merken dat het niet waar is.
    Wat een onzin bij elkaar Joowss, begin steeds meer te geloven dat je ZO'N slechte ervaring met een vrouw hebt gehad, dat je gelijk alle vrouwen hebt afgeschreven.

    Jammer hoor
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    246
    18-09-2019

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Wat een onzin bij elkaar Joowss, begin steeds meer te geloven dat je ZO'N slechte ervaring met een vrouw hebt gehad, dat je gelijk alle vrouwen hebt afgeschreven.

    Jammer hoor
    Nee hoor. Ik geef gewoon mijn mening en ben hier niet om leden te plezieren of om credits van vrouwen te krijgen. Jij vindt het onzin, prima. Maar ik zie het zoals ik het zie. In gesloten facebook groepen waar alleen vrouwen zitten waar geroddeld, ge-exposed wordt, waar getrouwde mannen in topics worden geplaatst en dames opgewonden van raken en tegelijkertijd hun ideale fantasie mannetje beschrijven kom je snel achter dat ze een ander gezicht hebben.
    Prima dat ze daar op vallen. Mijn zegen hebben ze, maar wees gewoon eerlijk zoals het leven is.

  10. #10
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Joowss Bekijk reactie
    Nee hoor. Ik geef gewoon mijn mening en ben hier niet om leden te plezieren of om credits van vrouwen te krijgen. Jij vindt het onzin, prima. Maar ik zie het zoals ik het zie. In gesloten facebook groepen waar alleen vrouwen zitten waar geroddeld, ge-exposed wordt, waar getrouwde mannen in topics worden geplaatst en dames opgewonden van raken en tegelijkertijd hun ideale fantasie mannetje beschrijven kom je snel achter dat ze een ander gezicht hebben.
    Prima dat ze daar op vallen. Mijn zegen hebben ze, maar wees gewoon eerlijk zoals het leven is.
    Say what? Welke gesloten facebookgroepjes?

    En hoe kom JIJ er dan achter dat zoiets gebeurt?

    Maar even een ander vraagje Joowss: als alle vrouwen zo inherent slecht zijn, blijf je dan gewoon single tot je dood?
    En vind je je vrouwelijke familieleden dan ook net zo slecht?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    246
    18-09-2019

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Say what? Welke gesloten facebookgroepjes?

    En hoe kom JIJ er dan achter dat zoiets gebeurt?

    Maar even een ander vraagje Joowss: als alle vrouwen zo inherent slecht zijn, blijf je dan gewoon single tot je dood?
    En vind je je vrouwelijke familieleden dan ook net zo slecht?
    Hoe ik daar achter ben gekomen is niet relevant. De vraag die jij moet stellen is: 'Hoe kunnen vrouwen zo zijn? Dat ze een ander gezicht laten zien dan in een gemengd groep?'

    Als het zo moet gaan zoals het is, dan zal ik single tot mijn dood blijven. Ik ga liever single door het leven, dan accepteren dat je een dayouth moet zijn dat in een serieus contact zit en wanneer ik me rug omdraai, zij op haar rug ligt bij een ander of dat ze met iemand flirt op Facebook met een ander. Als ik je vertel hoe vrouwen daadwerkelijk zijn en hoe hun vrouwelijke brein werkt? Kom je eigenlijk achter dat mannen echt helemaal niks maar dan ook niks voorstellen wat betreft duivelse trekjes hebben dan wat vrouwen hebben.

    Mijn vrouwelijke famillie leden kunnen misschien ook wat op hun kerfstok hebben. Allahu wa3lem.. maar als ik je mondeling kon uitleggen wat ik heb meegemaakt en hoe egocentrisch, hypocriet zelfs narcistische trekjes vele vrouwen hebben, zul je echter begrijpen waarom ik dit zeg.

  12. #12
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Joowss Bekijk reactie
    Hoe ik daar achter ben gekomen is niet relevant. De vraag die jij moet stellen is: 'Hoe kunnen vrouwen zo zijn? Dat ze een ander gezicht laten zien dan in een gemengd groep?'

    Als het zo moet gaan zoals het is, dan zal ik single tot mijn dood blijven. Ik ga liever single door het leven, dan accepteren dat je een dayouth moet zijn dat in een serieus contact zit en wanneer ik me rug omdraai, zij op haar rug ligt bij een ander of dat ze met iemand flirt op Facebook met een ander. Als ik je vertel hoe vrouwen daadwerkelijk zijn en hoe hun vrouwelijke brein werkt? Kom je eigenlijk achter dat mannen echt helemaal niks maar dan ook niks voorstellen wat betreft duivelse trekjes hebben dan wat vrouwen hebben.

    Mijn vrouwelijke famillie leden kunnen misschien ook wat op hun kerfstok hebben. Allahu wa3lem.. maar als ik je mondeling kon uitleggen wat ik heb meegemaakt en hoe egocentrisch, hypocriet zelfs narcistische trekjes vele vrouwen hebben, zul je echter begrijpen waarom ik dit zeg.
    Oke, daargelaten dat die groepjes bestaan, vrouwen kunnen zeker slecht zijn. Waarom zou ik hun gedrag moeten verklaren, slechte vrouwen bestaan nu eenmaal, net als slechte mannen.

    Alleen ik vind het fout om daarmee ALLE vrouwen af te schrijven. Want er zijn ook genoeg goede vrouwen op de wereld.

    Ik vind het alleen jammer dat je zo generaliseert, nergens voor nodig. Want dit negatieve wat je voelt, gaat je op een gegeven moment opbreken, dit kan echt niet gezond voor een persoon zijn!
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    246
    18-09-2019

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Oke, daargelaten dat die groepjes bestaan, vrouwen kunnen zeker slecht zijn. Waarom zou ik hun gedrag moeten verklaren, slechte vrouwen bestaan nu eenmaal, net als slechte mannen.

    Alleen ik vind het fout om daarmee ALLE vrouwen af te schrijven. Want er zijn ook genoeg goede vrouwen op de wereld.

    Ik vind het alleen jammer dat je zo generaliseert, nergens voor nodig. Want dit negatieve wat je voelt, gaat je op een gegeven moment opbreken, dit kan echt niet gezond voor een persoon zijn!
    Ik snap dat je het goed bedoeld maar het is allemaal te cliché wat je nu zegt. Zelfde uitspraak als: ' De bal is rond, 11 tegen 11 dus ze kunnen beiden winnen.'

    Dit is juist goed voor een persoon. Realistische kijk hebben op het leven en tot akkoord komen dat het is zoals het is. Ik vind vrijgezel blijven prima. Geloof me.. als ik je mondeling kon uitleggen waarom ik tot deze conclusie ben gekomen zul je me echter begrijpen. Ik kan tig voorbeelden, scenario's bedenken waarom ik er zo over denk.

  14. #14
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Joowss Bekijk reactie
    Ik snap dat je het goed bedoeld maar het is allemaal te cliché wat je nu zegt. Zelfde uitspraak als: ' De bal is rond, 11 tegen 11 dus ze kunnen beiden winnen.'

    Dit is juist goed voor een persoon. Realistische kijk hebben op het leven en tot akkoord komen dat het is zoals het is. Ik vind vrijgezel blijven prima. Geloof me.. als ik je mondeling kon uitleggen waarom ik tot deze conclusie ben gekomen zul je me echter begrijpen. Ik kan tig voorbeelden, scenario's bedenken waarom ik er zo over denk.
    Nou, kom maar op met wat je hebt meegemaakt dan. Ik ben ook niet-serieuze mannen in mijn leven tegengekomen, maar heb me er niet door laten ontmoedigen om WEL die man te vinden, die perfect bij me past en mij loyaal is.

    7x vallen en 8x opstaan, heet dat.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  15. #15
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    “De verdorven vrouwen zijn er voor de verdorven mannen en de verdorven mannen zijn er voor de verdorven vrouwen en de goede vrouwen zijn er voor de goede mannen en de goede mannen zijn er voor de goede vrouwen.”

    (Soerat an-Noer: 26)
    Als Allah je heeft verwijderd van een slechte vrouw, zeg dan alhamdulilaah, wrs zul je dan tot de goede mannen behoren en ben je jouw vrouw nog niet tegengekomen!
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!