1. #7141
    MVC Lid

    Reacties
    9.174
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    En Hamdallah in MO, dat is ook niet bepaald hoog. Als ik tussen die twee moet kiezen ..

    Walid is ook een stuk jonger.
    Je kan niet alleen jonge spelers oproepen en volgens mij heeft hij al eerder aangegeven te willen focussen op zijn club en niet Marokko.

    Hamdallah heeft ervaring in het midden Oosten met de temperatuur, voetbal omstandigheden, heeft ook elke competitie vernietigd waar die heeft gespeeld (ik weet niet hoog) maar het is duidelijk dat hij een neusje voor de goal heeft. In de botola was hij des tijds ook topscorer en daar is het echt wel moeilijk scoren. Hij heeft record na record verbroken en ik weet zeker dat Regraugi Hamdallah gaat oproepen want die geruchten waren er al vanaf dag 1 toen hij aangesteld werd.

    Dat wilt niet zeggen dat je die speler van de serie B niet moet oproepen maar Hamdallah zou natuurlijk eerder basis staan dan hij.

    Gewoon beide deze 3/2 wedstrijden uitproberen als die niet wilt komen moet hij ook niet wachten tot we naar het WK gaan.

    Ik zou het zelfde doen met Diop, Adli en Cho. Kom deze wedstrijden spelen dan kan je naar het WK, wil je niet komen vergeet het WK en Marokko maar.

  2. #7142
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Je kan niet alleen jonge spelers oproepen en volgens mij heeft hij al eerder aangegeven te willen focussen op zijn club en niet Marokko.

    Hamdallah heeft ervaring in het midden Oosten met de temperatuur, voetbal omstandigheden, heeft ook elke competitie vernietigd waar die heeft gespeeld (ik weet niet hoog) maar het is duidelijk dat hij een neusje voor de goal heeft. In de botola was hij des tijds ook topscorer en daar is het echt wel moeilijk scoren. Hij heeft record na record verbroken en ik weet zeker dat Regraugi Hamdallah gaat oproepen want die geruchten waren er al vanaf dag 1 toen hij aangesteld werd.

    Dat wilt niet zeggen dat je die speler van de serie B niet moet oproepen maar Hamdallah zou natuurlijk eerder basis staan dan hij.

    Gewoon beide deze 3/2 wedstrijden uitproberen als die niet wilt komen moet hij ook niet wachten tot we naar het WK gaan.

    Ik zou het zelfde doen met Diop, Adli en Cho. Kom deze wedstrijden spelen dan kan je naar het WK, wil je niet komen vergeet het WK en Marokko maar.
    Dat was natuurlijk onzin hè, schijnt uit de context getrokken te zijn. Welke speler uit Serie B zou dat roepen? We hebben het ook nog eens over het WK.

    Ik weet het niet met die Hamdallah hoor, hij is over de 30 en gedraagt zich als een kind op het moment dat hij z'n zin niet krijgt. Hij heeft moeite met hierarchie, in MO is hij de man, bij het Marokkaans elftal niet natuurlijk. We moeten ook niet doen alsof hij nooit de kans heeft gekregen, hij heeft het zelf verpest.

    Hamdallah en Belhanda, wordt wat.

    Regragui heeft overigens aangeven niet heel veel te zullen wijzigen gezien de tijd, 90% blijft intact, er zullen denk maar weinig debutanten mee gaan naar het WK.

    De spits - en LB positie zijn een probleem, daar mag hij aan werken.

  3. #7143
    الله اكبر

    Reacties
    6.851
    03-05-2022

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    iedereen die mokro is en debuteert bij een prof club moet opgeroepen worden volgens jullie, zo een verstand van voetbal hebben jullie,.

    daarom gaan we na 3 games weer naar huis.

    nationaal team moet iets speciaals hebben, tis geen shisha lounge
    jij weet niks over riyadha, zelfs dubbD weet meer.

    En frozen is een encyclopedie vergeleken met jouw.
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  4. #7144
    الله اكبر

    Reacties
    6.851
    03-05-2022

    ben voor team Frozen
    Citaat Geplaatst door ElKhattabiBilal Bekijk reactie
    Jij snapt sfenj niet, zijn gave als serpent is dat hij heel veel stemmen tegelijk en moet verwerken van nature!
    Citaat Geplaatst door Lefty Bekijk reactie
    I put a bet on a horse, that horse don't do what it's supposed to do, like every fucking thing else in my life
    Waarheid:https://vm.tiktok.com/ZIJnAtFpm/

  5. #7145
    Goku!

    Reacties
    4.048
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Dan zou ik eerder die spits in Italië proberen. Hij heeft gisteren weer gescoord.
    jih
    Lets do this apen en aapjes

  6. #7146
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Zo dadelijk is de persconferentie van onze nieuwe coach Regragui
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #7147
    Goku!

    Reacties
    4.048
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Dat was natuurlijk onzin hè, schijnt uit de context getrokken te zijn. Welke speler uit Serie B zou dat roepen? We hebben het ook nog eens over het WK.

    Ik weet het niet met die Hamdallah hoor, hij is over de 30 en gedraagt zich als een kind op het moment dat hij z'n zin niet krijgt. Hij heeft moeite met hierarchie, in MO is hij de man, bij het Marokkaans elftal niet natuurlijk. We moeten ook niet doen alsof hij nooit de kans heeft gekregen, hij heeft het zelf verpest.

    Hamdallah en Belhanda, wordt wat.

    Regragui heeft overigens aangeven niet heel veel te zullen wijzigen gezien de tijd, 90% blijft intact, er zullen denk maar weinig debutanten mee gaan naar het WK.

    De spits - en LB positie zijn een probleem, daar mag hij aan werken.
    mazraoui en hakimi, boufal, amrabat sowieso erin,
    Lets do this apen en aapjes

  8. #7148
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Ik hoop dat belhanda terug is
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  9. #7149
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Sabiri van Sampdoria mag ook erbij zijn
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  10. #7150
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Er zullen 31 bij zijn
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  11. #7151
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Bounou
    Munir
    Zniti
    Taghnaouti
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #7152
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Belhanda en ziyech zijn terug
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  13. #7153
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Sabiri van Sampdoria mag ook erbij zijn
    Hij is er ook bij
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  14. #7154
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Cheddira is er ook bij
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  15. #7155
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Geen Hamdallah, Dubb.