1. #31
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Alhamdoulillah, fijn! ;o

    Hier hetzelfde, af en toe kom ik koekeloeren
    Hahah mooi zo.

    Hoe gaat het met de knie? ;o

  2. #32
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Touareg Bekijk reactie
    Maar welk lid zouden jullie kiezen dan, waarom kan weer niemand ontopic reageren?! Typisch!
    In deze topic mag het.

  3. #33
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Hahah mooi zo.

    Hoe gaat het met de knie? ;o
    Opzich goed alhamdoulillah, wel nog een lange weg te gaan (spierkracht is niet helemaal op orde), maar iig stijgende lijn. Terugval gehad tijdens de lockdown, fysio op afstand voor dit soort blessures werkt niet. Return to sport zit er dan ook voorlopig niet in. Maarja ik ben al blij dat ik weer kan lopen, fietsen etc. ;o

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    848
    25-06-2020

    ik zou realblood kiezen

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020



    Realblood heeft het officieel bevestigt. Hij is uit de kast gesprongen.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  6. #36
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door Touareg Bekijk reactie
    Maar welk lid zouden jullie kiezen dan, waarom kan weer niemand ontopic reageren?! Typisch!
    Kiezen om wat mee te doen? Staat niet wat, dan valt er niks te kiezen en dus ook niet ontopic blijven.
    Dus chapeau voor de leden die er geen antwoord op geven
    vooruit kijken is regeren.

  7. #37
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Meeste afghanen zijn pedo's dus automatisch ook homo. En nu probeer je dat naar een echte man over te brengen maar het lukt je niet
    Aleyna Gelegen is zeker jouw ex, homo.
    Ik heb honger.

  8. #38
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie


    Realblood heeft het officieel bevestigt. Hij is uit de kast gesprongen.
    Nogmaals: projecteer jezelf niet op hem, homo.
    Ik heb honger.

  9. #39
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Opzich goed alhamdoulillah, wel nog een lange weg te gaan (spierkracht is niet helemaal op orde), maar iig stijgende lijn. Terugval gehad tijdens de lockdown, fysio op afstand voor dit soort blessures werkt niet. Return to sport zit er dan ook voorlopig niet in. Maarja ik ben al blij dat ik weer kan lopen, fietsen etc. ;o
    Haha meskiena, de blessure blijft maar naslepen. Maar gelukkig is er iets van licht te zien aan het eind van de tunnel.

    Is er al een prognose van wanneer je denkt hersteld te zijn? Half jaar bijv?
    Citaat Geplaatst door Kira Bekijk reactie
    ik zou realblood kiezen
    YEssss

  10. #40
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Fietsbell is echt de grootste strijder van dit forum.

  11. #41
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    719 views.

    Ik heb mensen echt teleurgesteld. Ze zien 3 pagina's en een sappige titel, ze dachten YESS

  12. #42
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Haha meskiena, de blessure blijft maar naslepen. Maar gelukkig is er iets van licht te zien aan het eind van de tunnel.

    Is er al een prognose van wanneer je denkt hersteld te zijn? Half jaar bijv?
    Weet je niet dat dit mijn andere knie is? Van m'n linker ben ik volledig hersteld, alhamdoulillah.

    Met hoe het nu gaat, verwacht de fysio dat ik eind van het jaar weer zelfstandig mag sporten. Kickboksen zal nog wel even duren, maar zwemmen en fitnessen is dan prima te doen, mits ik niet weer een terugval krijg uiteraard. ;o

  13. #43
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Weet je niet dat dit mijn andere knie is? Van m'n linker ben ik volledig hersteld, alhamdoulillah.

    Met hoe het nu gaat, verwacht de fysio dat ik eind van het jaar weer zelfstandig mag sporten. Kickboksen zal nog wel even duren, maar zwemmen en fitnessen is dan prima te doen, mits ik niet weer een terugval krijg uiteraard. ;o
    Haha jawel, ik weet dat het je andere knie is. Dat vertelde je tijdens de Corona-break.

    Ohhh, dat is al over enkele maanden haha. Licht is zeker wel zichtbaar aan het eind van de tunnel.

  14. #44
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Haha jawel, ik weet dat het je andere knie is. Dat vertelde je tijdens de Corona-break.

    Ohhh, dat is al over enkele maanden haha. Licht is zeker wel zichtbaar aan het eind van de tunnel.
    Oh haha, omdat je zei "blessure blijft naslepen", dacht ik dat je nog doelde op m'n andere.

    Jaa, maar ik stel m'n verwachtingen even uit. Deze was erger aan toe, te lang mee rond gelopen. Maar goed, gayr in sha Allah. Komt goed. ;o

    Hoe is het daar in brandhaard R'dam?

  15. #45
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    :/