1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokko meldt 2552 besmettingen en 40 doden door coronavirus

    Het Marokkaanse Ministerie van Volksgezondheid meldde vandaag 40 nieuwe coronadoden.





    Tot dusver zijn 1.795 mensen in Marokko overleden aan de gevolgen van het longvirus COVID-19. Het totaal aantal besmettingen in Marokko is inmiddels opgelopen tot 99.816.





    In de laatste 24 uur zijn 2.318 personen hersteld van het coronavirus. Het aantal herstellingen is opgelopen tot 79.008. Het herstelpercentage in Marokko is 79,2%.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    16-10-2008

    Leugens

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4
    04-08-2020

    Geachte Victoria 18
    De cijfers van Marokko betreft de corona besmettingen en de corona doden kloppen!
    Ik kom net uit marokko en ik heb met eigen ogen kunnen waarnemen hoe daar alles keurig bij gehouden word
    Ik heb een fond in morokko en een stichting in nederland waar ik in marokko de mensen hulp bied.
    In Marokko gaan de mensen pas echt naar de dokter met echte klachten en daar gaan ze niet voor een scheet die dwars zit naar de dokter!
    Hier in Nederland mag iedereen zich laten testen op corona en dat word hier in Nederland massaal gedaan ook al hebben ze geen klachten of verschijnselen van de corona virus hier gaat gewoon elke idioot naar een testlocatie ook al is het voor een scheet die dwars zit of een zere teen

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Victoria18 leeg je inbox is te vol dank u