MVC Lid

Reacties
    77
    03-11-2008

een oude vriend :)

Salaam

ik ben opzoek naar een lid hier. Heb jou al jaren niet meer gesproken (zeker 10 jaar) en zou graag willen weten hoe het met jou gaat.

Ik vind jouw oude berichten niet meer terug, dus kan mij jouw profielnaam niet meer herinneren. We hadden altijd super leuke gesprekken en ik amuseerde mij rot met jou
    aan de telefoon. Ik had graag ons vriendencontact weer willen hernemen indien mogelijk natuurlijk.

herkenningspunt: "Bollie" de persoon in kwestie zal wel weten waarover het gaat...

Stuur mij zeker een pm indien je je hierin herkent. Voor alle duidelijkheid enkel en alleen een bericht sturen indien je je echt hierin herkent.

Ik ben enkel en alleen opzoek naar deze persoon en naar niets anders.

groetjes

From the South

Reacties
    341
    06-09-2020

En wat als hij getrouwd is?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.

MVC Lid

Reacties
    77
    03-11-2008

Dat zou mijn eerste vraag zijn en dan neem ik afstand...

From the South

Reacties
    341
    06-09-2020

Misschien kan je het al in jouw oproep zetten dat hij je alleen maar contacteert als hij vrijgezel is.

MVC Lid

Reacties
    77
    03-11-2008

Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Misschien kan je het al in jouw oproep zetten dat hij je alleen maar contacteert als hij vrijgezel is.

Je hebt misschien gelijk, maar voor mij maak het niet veel uit, want ben niet opzoek naar een relatie ofzo. Ik zou het wel erg vinden voor zijn vrouw indien we weer contact zouden hebben en vandaar dat ik afstand zou nemen.

From the South

Reacties
    341
    06-09-2020

Citaat Geplaatst door girl_with_flair Bekijk reactie
    Je hebt misschien gelijk, maar voor mij maak het niet veel uit, want ben niet opzoek naar een relatie ofzo. Ik zou het wel erg vinden voor zijn vrouw indien we weer contact zouden hebben en vandaar dat ik afstand zou nemen.
    Je begeeft jou in gevaarlijk vaarwater.

MVC Lid

Reacties
    77
    03-11-2008

Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Je begeeft jou in gevaarlijk vaarwater.
    Misschien wel, maar ik laat me niet doen en ik weet heel goed wat ik wil. Ik zou nooit geen huwelijk kapotmaken Allah hfad. Bedankt voor de waarschuwing in ieder geval

From the South

Reacties
    341
    06-09-2020

Citaat Geplaatst door girl_with_flair Bekijk reactie
    Misschien wel, maar ik laat me niet doen en ik weet heel goed wat ik wil. Ik zou nooit geen huwelijk kapotmaken Allah hfad. Bedankt voor de waarschuwing in ieder geval
    Graag gedaan!

MVC Lid

Reacties
    12
    08-09-2020

Cute