1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Een vrouw die laat naar bed gaat

    Zulke zijn moeilijk te vertrouwen. Hoe later zulke vrouwen naar bed gaan, hoe meer onzin ze schijven op fora, zoals dit forum.
    De meeste onzin wordt rond middernacht geschreven.
    Sterker door Strijd

  2. #2
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Night womans zijn gataar

    Hebben ook vaak een night boy in hun app

    De Man Der Heden

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Night women zijn saai. Man!

    Een echte vrouw gaat op tijd naar bed. Een goeie heeft de hele dag haar energie in positieve activiteiten ingestoken en gebruikt de nacht om te herstellen.
    De nacht is bedoeld om te rusten, slapen. Een night girlie begrijpt dat niet. Die is zeg maar verdwaald.
    Sterker door Strijd

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Lachwekkend hoor.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Vraag altijd aan een vrouw hoe laat ze naar bed gaat, als je haar leert kennen. Anders eindig je met een night girl
    Sterker door Strijd

  6. #6
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    “Blijf gedurende een deel van de nacht vrijwillig wakker (voor het gebed). Waarschijnlijk zal uw Heer u een verheven rang verschaffen.” (17:79, Soera Al-Isrâ’)


    “O mensen! Verspreidt de salâms, voedt anderen, onderhoudt familiebanden en bidt in de nacht wanneer anderen slapen en u zult de Hemel veilig betreden.”

    Door At-Tirmidhî overgeleverd: “Hou vast aan het nachtgebed, want het was de weg van de rechtschapenen vóór jullie, een manier om dichter bij jullie Rabb te komen, een boetedoening voor slechte daden en een schild tegen zonde.”


    :
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #7
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Laat op blijven is voor zowel man als vrouw slecht, tenzij je de nacht gebruikt om Allah te aanbidden door kennis op te doen of nachtgebed te verrichten of je werkt (en dit allemaal op voorwaarde dat je je islamitische verplichtingen hiermee niet verwaarloost). Het nachtgebed is namelijk verboden om te verrichten als je door het verrichten ervan niet wakker zult worden voor Salat Fajr, wat verplicht is om te verrichten. De verplichtingen hebben altijd voorrang op de zaken die niet verplicht zijn.

    Maar waarheid is, velen die laat op blijven verdoen kostbare tijd, raken onnodig uitgeput, ziek in lange termijn en begaan meer zonden dan hassanaat in die tijd en verwaarlozen hiermee hun islamitische verplichtingen en verantwoordelijkheden etc.

    Een ieder kan voor zichzelf nagaan: de tijd die ik hier verspil op deze forum en de reacties die je plaats en de intenties die je hebt, brengt dat je dichter bij Allah? Helpt dat om je weegschaal zwaarder te laten wegen of lichter aan goede daden? Ben ik hier de Ummah mee van nut?

    Een ieder dient zelfreflectie te hebben en over zich zelf te oordelen hoe hij/zij dichter bij Allah kan komen en hoe kun je nuttig zijn voor je eigen akhira en voor je broeders en zusters in Islam op deze forum.

    Beste zou zijn als er een nacht klok was. Na Salat isha zou Marokko.nl dicht moeten zijn. En weer open na salat fajr. Zou beter zijn voor je Deen, je geest, lichaam en daden.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    A_bdars
    mooi gezegd!
    Sterker door Strijd

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Kijk 's nachts bidden ok dat is een ander verhaal.

    Maar 's nachts op internet onzin schrijven, in plaats van slapen, dat is gewoon raar.
    Sterker door Strijd

  10. #10
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Kijk 's nachts bidden ok dat is een ander verhaal.

    Maar 's nachts op internet onzin schrijven, in plaats van slapen, dat is gewoon raar.
    Weet je wat ik pas écht raar vind.

    Dat jij als man dat soort onzin leest, en er vervolgens een topic over opent om vervolgens anderen te veroordelen.

    Je beseft niet eens hoe tegenstrijdig je bent.



    Fijne middag
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #11
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Laat op blijven is voor zowel man als vrouw slecht, tenzij je de nacht gebruikt om Allah te aanbidden door kennis op te doen of nachtgebed te verrichten of je werkt (en dit allemaal op voorwaarde dat je je islamitische verplichtingen hiermee niet verwaarloost). Het nachtgebed is namelijk verboden om te verrichten als je door het verrichten ervan niet wakker zult worden voor Salat Fajr, wat verplicht is om te verrichten. De verplichtingen hebben altijd voorrang op de zaken die niet verplicht zijn.

    Maar waarheid is, velen die laat op blijven verdoen kostbare tijd, raken onnodig uitgeput, ziek in lange termijn en begaan meer zonden dan hassanaat in die tijd en verwaarlozen hiermee hun islamitische verplichtingen en verantwoordelijkheden etc.

    Een ieder kan voor zichzelf nagaan: de tijd die ik hier verspil op deze forum en de reacties die je plaats en de intenties die je hebt, brengt dat je dichter bij Allah? Helpt dat om je weegschaal zwaarder te laten wegen of lichter aan goede daden? Ben ik hier de Ummah mee van nut?

    Een ieder dient zelfreflectie te hebben en over zich zelf te oordelen hoe hij/zij dichter bij Allah kan komen en hoe kun je nuttig zijn voor je eigen akhira en voor je broeders en zusters in Islam op deze forum.

    Beste zou zijn als er een nacht klok was. Na Salat isha zou Marokko.nl dicht moeten zijn. En weer open na salat fajr. Zou beter zijn voor je Deen, je geest, lichaam en daden.
    Dat is weer het andere uiterste. Voor mij hoeft niets op slot. Méér zelfreflectie volstaat

    Wij blijven bani Adam dus zullen we allemaal fouten blijven maken.

    Je broeder/ zuster erop aanspreken volstaat. Uiteraard zeer discreet zonder de ander te veroordelen.


    Wat heeft zo'n nutteloze topic als deze nu voor zin? Alsof alle mannen die s'nachts wakker zijn opeens allemaal slecht zijn

    Blijf het maar één rare topic vinden
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #12
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Dat is weer het andere uiterste. Voor mij hoeft niets op slot. Méér zelfreflectie volstaat

    Wij blijven bani Adam dus zullen we allemaal fouten blijven maken.

    Je broeder/ zuster erop aanspreken volstaat. Uiteraard zeer discreet zonder de ander te veroordelen.


    Wat heeft zo'n nutteloze topic als deze nu voor zin? Alsof alle mannen die s'nachts wakker zijn opeens allemaal slecht zijn

    Blijf het maar één rare topic vinden
    Ik begrijp je reactie niet zuster. Kun je duidelijk maken wat je bedoelt met je reactie zodat ik het goed begrijp en ik er op kan reageren.

    Deze topic vind ik ook incorrect en daarom reageer ik dat het voor beiden slecht is om op te blijven zonder nuttige reden. Iedereen is zondig maar deze feit dienen we niet te gebruiken om door te gaan zondigen. We dienen het te beperken. De mens heeft restricties nodig anders gaat hij de fout is.

    Er is niets mis met het verlangen naar idealisme. We zijn wellicht nooit zonder zonden, maar we dienen wel ernaar te streven.

    Ala we zijn op een forum, dienen we bij ons na te gaan: Ben ik hier voor leedvermaak, en me hart uit door te schelden of schaamteloos te zijn of dingen te roepen anoniem die tegenstrijdig zijn aan de Islam, of gebruik ik me tijd hier voor het goede.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    211
    20-09-2018




    O en



    Hang op, klik weg, bel uw bank.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Mensen onderschatten het belang van de biologische klok.

    En dan raar opkijken bij gezondheidsproblemen haha.

  15. #15
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik begrijp je reactie niet zuster. Kun je duidelijk maken wat je bedoelt met je reactie zodat ik het goed begrijp en ik er op kan reageren.

    Deze topic vind ik ook incorrect en daarom reageer ik dat het voor beiden slecht is om op te blijven zonder nuttige reden. Iedereen is zondig maar deze feit dienen we niet te gebruiken om door te gaan zondigen. We dienen het te beperken. De mens heeft restricties nodig anders gaat hij de fout is.

    Er is niets mis met het verlangen naar idealisme. We zijn wellicht nooit zonder zonden, maar we dienen wel ernaar te streven.

    Ala we zijn op een forum, dienen we bij ons na te gaan: Ben ik hier voor leedvermaak, en me hart uit door te schelden of schaamteloos te zijn of dingen te roepen anoniem die tegenstrijdig zijn aan de Islam, of gebruik ik me tijd hier voor het goede.

    Je gaf aan dat het beter zou zijn als marokko community tussen 3ichaa en fajr op slot zou gaan. Dit vind ik weer het andere uiterste

    Het zou beter zijn dat wij meer aan zelfreflectie doen dat volstaat.

    Constant jezelf afvragen: Ben ik goed bezig? Heb ik nuttige kennis gedeeld? Breng ik mijn tijd hier goed door en komt mijn Akhira in gevaar? Zoja, concrete stappen ondernemen.

    Dus in feite zeggen wij hetzelfde broeder A_bdars


    Vooralsnog kunnen wij niet weten met welk doel anderen wakker zijn in de nacht. En dat topicstarter zich enkel richt op de vrouwen Vind ik gewoon raar.


    Bedankt voor je inhoudelijke reactie
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna