MVC Lid

Reacties
    224
    30-11-2014

marokaanse scheiding regelen wie weet waar

beste broeders en zusters ik ben onlangs gescheiden met mijn ex bij nederlandse rechtbank ik wil nu ook bij de marokaans rechtbank scheiden.ik heb gehoord dat het kan hier in nederland.ik weet niet waar ik dat kan regelen.weet iemand waar ik dat kan regelen

MVC Lid

Reacties
    25
    11-11-2018

Kantoor Arabika kan je helpen zij zullen je vertellen wat je allemaal nodig hebt qua papieren dan gaan zij voor je naar marokko met hun advocaat en regelen daar je scheiding. Gaat je iets van tussen 500- 700 kosten.

MVC Lid

Reacties
    224
    30-11-2014

dank je wel voor info

Married.

Reacties
    3.007
    28-04-2019

Als je hier in Nl bent getrouwd bij de Marokkaanse consulaat kan het allemaal vanaf hier. Ben je in Marokko getrouwd daar, moet je ook daarheen om te scheiden. Dat ligt wat ingewikkelder. Je hebt je Nederlandse scheiding nodig om die aan te tonen bij consulaat. Maar dat is alleen geldig als je dus hier bent getrouwd. Mocht je naar Marokko moeten reizen reken op een groot bedrag. Denk hierbij ook aan bijv bruidsschat die nog niet gegeven is, documenten, advocaat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    25
    11-11-2018

Maakt niet uit of je hier of in marokko bent getrouwd als je het via arabika doet ben je minder kwijt dan als je zelf naar marokko reist. Ik raad je aan om het via arabika te doen. Hoef je zelf geen moeite er voor te doen geen stress geen hoofdpijn. Heb het ook via hun gedaan binnen 2 maanden heb je je scheiding papieren.

MVC Lid

Reacties
    224
    30-11-2014

dank voor jullie info ik ga naar arabika om te kijken of zij het voor mij kunnen doen

MVC Lid

Reacties
    135
    17-06-2008

Arabika

MVC Lid

Reacties
    86
    09-02-2019

Waarom wil je perse in Marokko scheiden. Heb je samen met haar een huis gekocht daar dan snap ik het.

MVC Lid

Reacties
    224
    30-11-2014

ja we hebben n huis daar maar daarvoor niet scheiden huis wordt verkocht ik krjjg de helft daarvan zij de helft.ik ga daar scheiden voor een andere reden ik wil mn nieuwe vrouw uit marokko halen daarom wil ik scheiden

MVC Lid

Reacties
    4
    03-05-2019

Kantoor Lisaan gelegen te Utecht...doet ook de gehele marokkaanse scheiding voor je regelen. Super goede service!
    Stronger than yesterday

MVC Lid

Reacties
    224
    30-11-2014

wat zijn ongeveer de kosten om te scheiden bij lisaan

MVC Lid

Reacties
    4
    03-05-2019

Rond de €750. En hij regelt alles voor je tot je jouw papieren in handen hebt.
    Stronger than yesterday