1. #391
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Vast een oud iluminati lid die hen de rug heeft gekeerd.
    Deze mensen worden dan lastiggevallen en kunnen ook nergens meer aan de bak.



    Groet.
    Dit bedoel ik je moet alles meteen ridiculiseren.

  2. #392
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dit bedoel ik je moet alles meteen ridiculiseren.
    Hij kan een punt hebben, check Ronald Bernhard.
    vooruit kijken is regeren.

  3. #393
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Hij kan een punt hebben, check Ronald Bernhard.
    Ik heb dat in het verleden bekeken. Die man heeft geen zuivere credenties en levert weinig tot geen objectief bewijs. Slechts wilde verhalen die we maar als waar moeten achten omdat hij de man met ervaring is.

  4. #394
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dit bedoel ik je moet alles meteen ridiculiseren.

    Sorry maar dit gebeurt gewoon hoor.
    Van bedreigingen en zelfs de dood.
    Wat denk jij dan van epstein heeft zelfmoord gepleegd of wist hij gewoon ik mag niet praten dus dan moet ik dit maar doen.

    Het gebeurd voor je neus maar nog ontken je het.



    Groet.

  5. #395
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Sorry maar dit gebeurt gewoon hoor.
    Van bedreigingen en zelfs de dood.
    Wat denk jij dan van epstein heeft zelfmoord gepleegd of wist hij gewoon ik mag niet praten dus dan moet ik dit maar doen.

    Het gebeurd voor je neus maar nog ontken je het.



    Groet.
    Wat voor bewijs kun je overhandigen dat je zulke kwesties kunt linken aan een groep genaamd Illuminati?

  6. #396
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat voor bewijs kun je overhandigen dat je zulke kwesties kunt linken aan een groep genaamd Illuminati?
    hij is zojuist opgeruimd door de illuminati
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  7. #397
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    hij is zojuist opgeruimd door de illuminati
    Hahaha kga stuk.

  8. #398
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hahaha weejow hij is verbannen. Hey dit is extra verdacht wth.

  9. #399
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik heb dat in het verleden bekeken. Die man heeft geen zuivere credenties en levert weinig tot geen objectief bewijs. Slechts wilde verhalen die we maar als waar moeten achten omdat hij de man met ervaring is.
    In dat geval kan je niks geloven. De verhalen zijn real, net zoals opgezette 9/11. Of ga je nu zeggen daar zijn ook geen bewijs van behalve hetgeen NOS jou verteld

    #KeepSleeping
    vooruit kijken is regeren.

  10. #400
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    In dat geval kan je niks geloven. De verhalen zijn real, net zoals opgezette 9/11. Of ga je nu zeggen daar zijn ook geen bewijs van behalve hetgeen NOS jou verteld

    #KeepSleeping
    Hey kijk dit is weer wat anders. Ik zei dit een paar pagina's hiervoor. Je hebt kwesties zoals de moord op Tupac en ja dus ook 9/11. Beiden grote complot theorieën over geweest. Maar hier komt het verschil. Dit zijn daadwerkelijke gebeurtenissen die we objectief kunnen bewijzen. In dat opzicht is het slechts een kwestie van kritische vragen stellen en zoveel mogelijk verschillende bewijsstukken vergaren om een concreet beeld te schetsen. Iets wat zo dicht mogelijk staat bij het realiteit met als doel een allesomvattende "filmrol" te creëeren.

    Dat is heel wat anders dan. Hey de president is een reptiel of ik kan praten met Aliens.

  11. #401
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    na3m mijn overtuiging is dat Adam van de ene aarde naar de andere aarde kon gaan, vraag me niet hoe want dat schijnt haram te zijn. Wallahu a3lam
    Heb je hier bewijzen voor akhi.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #402
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    De video is er vandaag opgezet, en is nu opeens verwijderd. Dat niet alleen, ook het youtube account is opgeheven. Zo belangrijk was die informatie dus, wat wij niet mogen horen.
    Hier worden ook reacties verwijderd en accounts verbannen. Soms om goede redenen en soms weer niet.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #403
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Strange things.

    *X-Files Theme song*

  14. #404
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Dit gebouw staat in Utrecht. Yoesoef komt uit Utrecht. Ik denk dat dit zijn UFO is die daar staat geparkeerd.

    *Stranger Things Theme song*


  15. #405
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Beam me up!